2022-11-28, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Eftersom en polisanmälan gjorts enligt Anna så har väl dottern och My:s sambo varit lite för intima med varandra. Han fick ju skjutsa hem henne och lämna tillbaka nyckeln mm och sedan dess har de inte talat med varandra.
Nej, jag tror att Jonas märkte att Felicia rökte på och blev livrädd över att bli förknippad med det. Han körde hem henne på direkten. Anna och My är två ragator och har nog blivit ovänner om en småsak.
Citera
2022-11-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Vojne vojne, hur kan man tugga med dessa jätte marshmallows i munnen 😱😱😱
Tveklöst de värsta tänderna jag sett 🫣

Jag inbillar mig att det nog finns stunder då hon ångrat sitt beslut att slipa in sina egna tänder till förmån för dessa groteska saker. Bara det att varje dag göra rent alla tänder mellan protes och tandhals är inte den enklaste sak, riktigt knepigt att undvika tandlossning framöver.

En annan sak som jag tänkt på vad det gäller hennes musikkarriär, är att hon inte sjungit live sedan de nya tänderna kom till. Jag provade själv häromdan att sjunga ABC med två sockerbitar under läppen, och det gick då inget vidare, kan jag meddela.

Kan det vara så illa, att vår sångfågel har skitit i det blå skåpet, tro?

Vojne vojne
Senast redigerad av SagtVar 2022-11-28 kl. 16:16.
Citera
2022-11-28, 17:41
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar

Vojne vojne

Det skåpet måste vara gigantiskt, med tanke på all skit som AB skapat.
Citera
2022-11-28, 17:44
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Jag inbillar mig att det nog finns stunder då hon ångrat sitt beslut att slipa in sina egna tänder till förmån för dessa groteska saker. Bara det att varje dag göra rent alla tänder mellan protes och tandhals är inte den enklaste sak, riktigt knepigt att undvika tandlossning framöver.
En annan sak som jag tänkt på vad det gäller hennes musikkarriär, är att hon inte sjungit live sedan de nya tänderna kom till. Jag provade själv häromdan att sjunga ABC med två sockerbitar under läppen, och det gick då inget vidare, kan jag meddela.

Vojne vojne

Hahhhahha nä två sockerbitar i käften å samtidigt sjunga låter svårt, tänk att måsta uppleva de 24/7😂😂😂
Däremot har jag tänkt tidigare då man såg henne oftare, att läppen lixom fastnade på tänderna. Tydligt att hon fick kämpa för att få över läppen….kanske får hon tugga extra salivstimulerande för att de inte se ut som en kronisk snusläpp
Citera
2022-11-28, 19:23
Medlem
Vilket riktigt sjukt beteende TookAnna har! Tänk att ha över 50 000 följare på Instagram och det enda Tooket bjuder på är glimtar av de enorma muskliga jättebenen Fantastiskt att människan promenerar i naturen och bygger lite flås men nu behöver Tooket inte bevisa något mer. Ja vi vet att du promenerar varje dag i ur och skur. Ja vi vet att dina ben är muskliga. Ja vi vet nu hur vägen i Suckunge ser ut. Men för guds skull, ge dina följare något mer……
Citera
2022-11-28, 20:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Vilket riktigt sjukt beteende TookAnna har! Tänk att ha över 50 000 följare på Instagram och det enda Tooket bjuder på är glimtar av de enorma muskliga jättebenen Fantastiskt att människan promenerar i naturen och bygger lite flås men nu behöver Tooket inte bevisa något mer. Ja vi vet att du promenerar varje dag i ur och skur. Ja vi vet att dina ben är muskliga. Ja vi vet nu hur vägen i Suckunge ser ut. Men för guds skull, ge dina följare något mer……
Nu när bouppteckningen är klar kanske hon har fullt upp med att försöka färdigställa gästhuset?
Mögelsanering? "Nån duktig målare kanske kan dölja dom där svarta prickarna?"
Alla hantverkare fattar nog inte tjusningen med att jobba gratis i utbyte mot IG-inlägg, så hon ringer nog runt en del

Men visst har du rätt. Hon borde ju i så fall åtminstone hinta om det. "Jättespännande projekt på gång. Tyvärr kan jag inte avslöja något."
Senast redigerad av osnuten 2022-11-28 kl. 20:51.
Citera
2022-11-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Man får ta Anna med en stor nypa humor, annars skulle man inte stå ut med henne.
För övrigt förvånar det mig ändå lite grand att Anna inte fanns på sin tidigare bästa kompis Mytomanens bröllop i Åre. Har det slutgiltigt skurit sig mellan de två tidigare bästisarna, eller är det Jonas som satt en gräns?
Anna är humor fast det vet hon inte om. Hon är som en gammal pilsner film från 40 talet eller en Åsa Nisse film. Självklart har det skurit sig mellan Anna och My. Frågan är bara varför. Nu är Anna nyrik och My en stackars egenföretagare som inte har kunder. Blir svårt att betala hyran och dyr el. Som nyrik borde Anna flytta tillbaka till Solna och bli granne med kungen igen.
Citera
2022-11-28, 22:46
Medlem
Magictrixs avatar
Den sjunker ju värdet på villan de bor i. Kanske redan är värd mindre än de gav? Och om räntorna sticker som experterna tror kommer de få betala 20-30.000 i månaden bara i räntor. Antagligen är bara den kostnaden mer än vad Roberta tjänar per månad. Mao kommer farfars pengar rinna ut på ett år eller två.
Citera
2022-11-28, 22:50
Medlem
Citat:
Varför är de runda? Inte har de väl varit så där runda hela tiden?
Hahaha det är väl inga tänder kärringen har i munnen. Är man inte ful innan så gör man det på postorder. Undrar om hon har tatuerat Kom sist på ena ankeln?
Citera
2022-11-28, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Hahhhahha nä två sockerbitar i käften å samtidigt sjunga låter svårt, tänk att måsta uppleva de 24/7😂😂😂
Däremot har jag tänkt tidigare då man såg henne oftare, att läppen lixom fastnade på tänderna. Tydligt att hon fick kämpa för att få över läppen….kanske får hon tugga extra salivstimulerande för att de inte se ut som en kronisk snusläpp
Nu har väl divan råd att göra om sina fula tänder. Robban kanske gillar sockerbitarna till tänder.
Citera
2022-11-28, 23:05
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Eftersom en polisanmälan gjorts enligt Anna så har väl dottern och My:s sambo varit lite för intima med varandra. Han fick ju skjutsa hem henne och lämna tillbaka nyckeln mm och sedan dess har de inte talat med varandra.

Vad är det som är polisanmält, vem påstås ha gjort vad?
Citera
2022-11-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Den sjunker ju värdet på villan de bor i. Kanske redan är värd mindre än de gav? Och om räntorna sticker som experterna tror kommer de få betala 20-30.000 i månaden bara i räntor. Antagligen är bara den kostnaden mer än vad Roberta tjänar per månad. Mao kommer farfars pengar rinna ut på ett år eller två.
Om jag minns rätt så var det svärfar som betalade nästan allt när de köpte huset, de sålde lägenheten i Solna som svärfar betalt. De behöver inte betala mycket i ränta om inte de tagit nya lån på huset medan de bott där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in