2023-02-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Bilden på henne och Nemo.. Varför lägger hon handen på hans bröst? Ville hon verkligen få med ringen och armbandet?

Hur kan det ha tagit ett år av prat för att styra upp detta? Antar att han är fullbokad, är ju inte hennes kalender som inte ekar tom iaf.

"Haft ångest för att podda, för vad har jag att säga som är intressant?"
Hon lägger alltid handen på mannens bröst, på alla bilder. Det vet vi gamla Bookomaner 😀
Citera
2023-02-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon lägger alltid handen på mannens bröst, på alla bilder. Det vet vi gamla Bookomaner 😀

Varför? Ser så märkligt ut..😅

Frågar man först eller man bara tar sig friheten?
Känns som det blir konstig stämning av att fråga, men samtidigt väldigt märkligt att bara göra det.
Citera
2023-02-14, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du kanske tänker på uppträdandet på Viking Line eller om det var Silja i höstas, november har jag för mig. Dessvärre kan jag inte dra mig till minnes att vi fick några rapporter om eventet här i hennes tråd. Vet inte ens om det blev av men hon fanns i alla fall med på ”flyern”.
Minns jag rätt skulle hon uppträda på en båt där trafiken lades ner. Hon har sån otur .
Citera
2023-02-14, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är den andre killen, Fab, som står på scen.

Kul 👍
Citera
2023-02-14, 19:31
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Kul 👍
Hur går det med 8 miljoners arvet?
Jag gissar att Anna och Roberto har delad ekonomi. Det måste klia i fingret på Anna...
Det bästa vore väl först av allt om de satsade på vettiga pensionsförsäkringar, för jag gissar att Annas nuvarande pensionsgrundande inkomst inte kommer att räcka till mer än en garantipension.
Då lär det vara slut med Annas nuvarande livsstil, med hårförlängningar och att fixa naglarna och resor till segunda casa.
Senast redigerad av Rimbert 2023-02-14 kl. 19:42.
Citera
2023-02-14, 19:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Nu är det stora grejer på gång...

Sommarturné? Premiär på egen tv-show? Släpper ny platta?

Hela flashback väntar med spänning till imorgon då "hen" ska offentliggöra samt göra PR.
Undrar om det blir presskonferens eller läggs upp på sociala medier ?
Citera
2023-02-14, 20:29
20/2 nytt Nemo möter med Anna
Citera
2023-02-14, 21:07
Vad drar AB in på sina sociala konton? 10, 20 MSEK per år?
Citera
2023-02-14, 21:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge

Va, jag trodde att hon betalade en massa trafik till sina sociala medier, inte tjänade något på dem.
Citera
2023-02-14, 22:14
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Va, jag trodde att hon betalade en massa trafik till sina sociala medier, inte tjänade något på dem.
Vad skulle hon dra in pengar på?

Hon gör ju ingen reklam , hon skattar inte för mer än ett snitt på 9-10.000/månad så drar hon in något så gör hon det svart.

Men det finns ju inget att dra in pengar på.
Hon har bara instagram, hon har inget only fans, ingen aktiv blogg finns ingen som vill ha avtal med henne, hon gör inga samarbeten eller hauls ens.

Inte en chans att hon drar in en spänn på sina sociala medier.
Citera
2023-02-14, 22:34
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Jag antar att du trollar.
Hon drar inte in några pengar. Hon gör inte reklam, inga samarbeten, inga podcasts eller youtube.
Hur skulle hon få in pengar? Och dessutom så stora summor?
Citera
2023-02-15, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Bilden på henne och Nemo.. Varför lägger hon handen på hans bröst? Ville hon verkligen få med ringen och armbandet?

Hur kan det ha tagit ett år av prat för att styra upp detta? Antar att han är fullbokad, är ju inte hennes kalender som inte ekar tom iaf.

Haft ångest för att podda, för vad har jag att säga som är intressant?

Vilket jä-la dravel.
Hon gästade ju Bathinas podd för några månader sedan och pratade och pratade och pratade och pratade…..
Då tyckte hon att hon hade väldigt mycket intressant att delge världen.

Den här gången hoppas jag att Nemo inte är lika tafatt och försiktig som förra gången. Då lyckades han bara ställa två eller tre korta frågor eftersom Tant Toledano gick igång direkt och pratade och pratade och pratade….
Sen - som vanligt - urskuldar hon sig med den fras hon alltid gömmer sig bakom:
”Jag är kort men jag fattar mig inte kort”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in