2023-02-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puukko-kniven
Haha… va?

Fotat sig naken med trosa i förråd?

Men vad i helvete är fel i huvudet på denna människa?? Stackars hennes vuxna barn säger jag bara, mina ungar hade unfriendat mig på alla plattformar om jag lagt ut en sån bild
Citera
2023-02-04, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch
Men vad i helvete är fel i huvudet på denna människa?? Stackars hennes vuxna barn säger jag bara, mina ungar hade unfriendat mig på alla plattformar om jag lagt ut en sån bild

Mmm….. verkligen ingen bodyshame.

Bara lätt udda. Hade inte sagt upp vänskapen med en polare, frågat om allt var ok.

Ser ut som att A hade koll på uppslag från sent 80-tal.

Lägger ner nu. Vi får inte kommentera kroppar. Och jag diskuterar inte annat än udda setting.
Citera
2023-02-04, 20:45
Medlem
Molton99s avatar
Ojojoj…. De hade med Annas gamla dänga på mello. (Melodien i alla fall).

Undrar hur detta mottages av Tookan
Citera
2023-02-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag har bara väntat…. och tadaaaaa… nu kom inlägget om ”påhoppen, mobbningen, elaka åsikterna” om hennes kropp. Bu fucking hu!!!
Ge dig nu Tant Toledano.
Du vann BL och dissade SJÄLV alla feta för NU visste du minsann hur du skulle leva.
Nu är du fet igen… och vet du va??…. ingen absolut INGEN bryr sig!!

Varför lägger man ut en sådan här bild?
https://postimg.cc/wtvQK3P2
(Det är förresten efter hennes första GBP).

Varför står man i halvnaken i stringtrosor i ett källarförråd och VARFÖR tar man ett foto??

Så genomskinligt barnsligt pinsamt.

Tror t o m slaskpressen har lessnat på att skriva om den här uttjatade tyck-synd-om-mig människan.
Fast hon är jättefin på bilden !
Citera
2023-02-04, 21:05
Medlem
Hon hade tydligen en vän med sej ner i källarförrådet som tog bilden. Undrar vad de hittade på mer.
Citera
2023-02-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Fast hon är jättefin på bilden !

Ja. Bara udda.

Fråga vännen, näcka i förråd.

Fota 👍
Citera
2023-02-05, 01:07
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nytt inlägg från Anna med en massa foton av sig själv (inkl ett iklädd bara trosor i ett förråd eller nåt). Inget helt nytt tror jag. Hon har kommit på att man inte blir lycklig av att vara smal. Och hon har NU bestämt sig för att inte bry sig om andras åsikter om hennes kropp. Har vi hört den förrut?
Lite pinigt inlägg faktiskt. Ser ut som ett rop för att hamna på löpsedlarna med rubriken "det här är jag, jag skäms inte för mig" .
Det är bara det att halva kändissveriges kvinnor har redam gjort det så det blir inga nyheter i frågan jag har rätt att synas som jag är bla bla. Lite desperat efter komplimanger, ryggdunkar osv...
Citera
2023-02-05, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Lite pinigt inlägg faktiskt. Ser ut som ett rop för att hamna på löpsedlarna med rubriken "det här är jag, jag skäms inte för mig" .
Det är bara det att halva kändissveriges kvinnor har redam gjort det så det blir inga nyheter i frågan jag har rätt att synas som jag är bla bla. Lite desperat efter komplimanger, ryggdunkar osv...
Denna gång håller jag med dig, jag tänkte också att det är ett desperat försök att hamna på löpsedlarna. Konstigt att lägga upp en bild på sig i underkläder i källaren. Jag har aldrig sett förut att någon går ner i källaren i morgonrock, tar av sig den för att fotograferas i underkläderna.
Citera
2023-02-05, 10:40
Medlem
DoktorNos avatar
Äh, hon försökte bara ta en sexig bild och eftersom de 20 första bilderna som togs uppe i lägenheten inte blev så värst sexiga så kläckte hon idén att ta bilden i källaren.

Eller så var barnen och deras kompisar hemma när hon tog sexiga bilder av sig själv och att det var ungarna som sa åt henne att "Du är så pinsam, gå ner i källaren om du ska hålla på så där".

Problemet är att det går inte att ta sexiga bilder av Anna Book, oavsett om det är i ett källarförråd eller inte.
Citera
2023-02-05, 10:53
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har aldrig sett förut att någon går ner i källaren i morgonrock, tar av sig den för att fotograferas i underkläderna.

Hon avser kanske inte att ta av sig småbyxorna, hon har kanske börjat klä på sig?
Citera
2023-02-05, 10:53
Medlem
Men snälla.... Ingen här som har något positivt att säga? Hon är ju otroligt snygg och vacker. Smal som kurvig, vaddå då? Hon har utstrålning och tror inte att ni här hade haft ens i närheten av hennes utstrålning om ni fick all denna negativitet........
Citera
2023-02-05, 11:03
Medlem
Tagelapas avatar
Det vore fan så roligt om hon tog en liknande bild fast med dagens kropp och lade ut till allmänt beskådande.
Hur många år gammal är den där bilden? Straxt efter BLVIP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in