2023-05-05, 06:28
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Trinny Woodall och Susannah Constantine på teve kallar det för "tornformad kropp" för att inte förolämpa någon...

https://www.tv4.se/trinny-och-susann...lar-om-sverige

Tänk en sexsen med henne och Asterix🙈 Vem rullar ur sängen först
Citera
2023-05-05, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Lite onödigt då Carola nästan är lika rund som Anna.
Det är hon inte, i synnerhet inte för närvarande.
Citera
2023-05-05, 09:16
Medlem
Citat:
Du hänger inte med , Carola har gått ner många kilon , Anna är nästan dubbelt så stor som vad Carola är idag .
Citera
2023-05-05, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Du hänger inte med , Carola har gått ner många kilon , Anna är nästan dubbelt så stor som vad Carola är idag .
Giganten tittade bara inte på bilden i inlägget utan utgick från att Carola ser ut som hon alltid gjort.
Citera
2023-05-05, 13:14
Medlem
TPLs avatar
🤣 No filter... Vem försöker Anna lura här?

"03 May 2023 18:01:06

Visar visst inte tillräckligt med bilder på mig själv längre 😅😂 balansgången är riktigt knepig på Instagram. Många som tror att jag deppar för att jag är tjock IGEN och att jag därför inte visar mig. Inget kunde vara mer fel 😁 så här kommer en dagsfärsk bild som knappt är 15 minuter gammal på mig och jag är tjock, go, glad och dessutom nyklippt och tonad i håret av grymmaste @stylistagenten på bästa salongen @salongvita ✂️✨ Och jag är sååååååå nöjd med att bara ha mitt egna naturliga hår sedan nästan 1 år nu. Är livet lätt på alla sätt? Är jag alltid nöjd och glad? Är livet på en pinne? Nej, naturligtvis INTE, livet har en jävla förmåga att ge mina porslinständer rejäla smockor med jämna mellanrum, men än sitter gaddarna kvar 😂😂😂 #HOPPASdeflestaförstårattjagskojarnågotnu #VADfårmanenspostapåinstagram"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD04ZmQxMmI=
Citera
2023-05-05, 13:24
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
🤣 No filter... Vem försöker Anna lura här?

"03 May 2023 18:01:06

Visar visst inte tillräckligt med bilder på mig själv längre 😅😂 balansgången är riktigt knepig på Instagram. Många som tror att jag deppar för att jag är tjock IGEN och att jag därför inte visar mig. Inget kunde vara mer fel 😁 så här kommer en dagsfärsk bild som knappt är 15 minuter gammal på mig och jag är tjock, go, glad och dessutom nyklippt och tonad i håret av grymmaste @stylistagenten på bästa salongen @salongvita ✂️✨ Och jag är sååååååå nöjd med att bara ha mitt egna naturliga hår sedan nästan 1 år nu. Är livet lätt på alla sätt? Är jag alltid nöjd och glad? Är livet på en pinne? Nej, naturligtvis INTE, livet har en jävla förmåga att ge mina porslinständer rejäla smockor med jämna mellanrum, men än sitter gaddarna kvar 😂😂😂 #HOPPASdeflestaförstårattjagskojarnågotnu #VADfårmanenspostapåinstagram"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD04ZmQxMmI=
Varför är dom bortre ögonfransarna så mycket mer utdragna än det andra ögats?🤔
Citera
2023-05-05, 13:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför är dom bortre ögonfransarna så mycket mer utdragna än det andra ögats?🤔
Ja, och varför är hon så rynkig runt ögonen, slät som porslin i övrigt bortsett från den där randen längs ena kinden och en så smal haka (som hon inte hade när hon var med i Herre på täppan och Paradrätten)?
Citera
2023-05-05, 14:01
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, och varför är hon så rynkig runt ögonen, slät som porslin i övrigt bortsett från den där randen längs ena kinden och en så smal haka (som hon inte hade när hon var med i Herre på täppan och Paradrätten)?
Jättemärkligt.
En annan detalj är hennes conehead, pannan är sååå hög. Ser inte alls ut så när hon underhåller i tv, då är det mer....fyrkantigt
Citera
2023-05-05, 14:59
Medlem
TPLs avatar
Äntligen! Nu finns det en app (Vocalise) som hjälper sångare att öva effektivt, bygga upp röstfunktionen och skapa hälsosamma röstvanor.
Perfekt för Anna så att hon äntligen får ägna sig åt det hon helst vill. Sjunga.
Citera
2023-05-05, 19:17
Medlem
Är Madame i sitt secunda casa nu ?
Längtar efter att få se vyn över poolen !
Citera
2023-05-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Är Madame i sitt secunda casa nu ?
Längtar efter att få se vyn över poolen !

Tror knappast det är Spanien hon ska resa till. Det är ju inte industrisemester och timeshare- veckor nu ☝️
Citera
2023-05-05, 20:48
Citat:

Inte riktigt va, Carola är grym form för sin ålder. Anna ett fläskberg. Inte nog med det. Anna är helt slut i huvudet. Bomull mellan öronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in