"Novembers första brasa i stillhet... Vaknade full av energi, rensade, städade lite, tvättade, bäddade, duschade & klätt mig. Tänkte ringa nån, men jag blev istället ledsen...livet vad det svänger i känslorna och ens mindset. Jag har insett att jag är känsligare för energier än jag någonsin förstått. Jag har alltid varit det, men insikten om exakt hur känslig är enorm, likaså min intuition den skojar man INTE bort kan jag säga. Det är skönt, men också jobbigt när man känner sååå tydligt utan ord, utan samtal... Fast, det är ju inte det man säger man ska gå på, det är vad man faktiskt gör i handling och jag får ju sanningen serverad varje dag på ett eller annat sätt, så nu ska jag sluta småtvivla för jag VET. Dödsångesten jag dessutom upplevde i ambulansen förra veckan när jag insjuknade från en sekund till den andra, det jag upplevde har tagit mig hårt och det har redan förändrat mig och mitt tänk har jag märkt de senaste dagarna. Har tänt ljus, brasan sprakar varmt och tryggt, stillsam musik på, sköna mjukiskläder på & en kopp mannagrynsvälling jag alltid drack som barn har jag gjort till mig själv, har ingen aptit, magen har gjort ont inatt och nu igen så rädslan för ett nytt anfall är ständigt närvarande 😔 Gud vet vem jag saknar 🙏 "
När jag skrev "jag har insett att jag är" kom ordet tjock upp som förslag till fortsättning... 🤭
Anna lever nu hela dagarna väntande på nästa anfall. Dumt att hålla på och elda när hon när som helst måste åka plingplongtaxi. Med hennes fantastiska intuition borde hon veta minst en dag i förväg.
Undrar vilka psykiska diagnoser hon har. Höga berg och djupa dalar.
När jag skrev "jag har insett att jag är" kom ordet tjock upp som förslag till fortsättning... 🤭
Anna lever nu hela dagarna väntande på nästa anfall. Dumt att hålla på och elda när hon när som helst måste åka plingplongtaxi. Med hennes fantastiska intuition borde hon veta minst en dag i förväg.
Undrar vilka psykiska diagnoser hon har. Höga berg och djupa dalar.