2022-10-22, 22:38
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
8 takter? Det är ju jättemånga toner. Kommer någon ihåg vad som egentligen hände? Missade hon att komma in i versen?
Det finns faktiskt sparat upptäckte jag nu!
https://www.svtplay.se/video/2871416...882&id=jRbkEbj
Citera
2022-10-22, 22:40
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ja men ni måste ju förstå att hon blir besviken när inte musikerna kan läsa noter.

Vad hon behöver är lite jäklar annamamma så producenterna lyssnar på henne.

Hon har faktiskt en bra röst, hur hon ser ut och lever är ju en sak, men som artist är hon en för stunden slocknad stjärna, som strax förljuvar oss med en ny hit låt.

Den bästa prestationen av Anna Book är inte gjord av Anna Book själv utan av Lasse Flinkman (rip), utklädd till Anna Book i en av AD:s shower...
Citera
2022-10-23, 09:24
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
8 takter? Det är ju jättemånga toner. Kommer någon ihåg vad som egentligen hände? Missade hon att komma in i versen?
De spelade fel, både syns och hörs tydligt i länken osnuten skrev.
Citera
2022-10-23, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Live är inte hennes grej, det lät olidligt uselt.
Citera
2022-10-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Jag är inte musikaliskt duktig nog att avgöra om bandet spelade fel, men duktig nog att höra en kass sångerska.
Citera
2022-10-23, 10:44
Medlem
Jag såg att det står i Expressen idag att podden med Bathina handlar om när hon träffade Roberto. Häromdagen läste jag också att det handlar om livet med Mehmet och att Felicia inte har någon kontakt med honom. Konstigt att Bathina vill göra en podd om något som är så ointressant och privat som hände på 1900talet.
Citera
2022-10-23, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag såg att det står i Expressen idag att podden med Bathina handlar om när hon träffade Roberto. Häromdagen läste jag också att det handlar om livet med Mehmet och att Felicia inte har någon kontakt med honom. Konstigt att Bathina vill göra en podd om något som är så ointressant och privat som hände på 1900talet.

Skulle Bathina va så mkt bättre själv? Känd för att varit ihop med en farbror som är känd för att känna kungen 😩
Citera
2022-10-23, 11:19
Medlem
Idag lämnade hon minsann vägkanten för en liten stund och tog några steg in i skogen!

Bathina glömde använda smalfiltret på normalviktiga Anna, fixad till tänderna (höhö).
Citera
2022-10-23, 11:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Jag är inte musikaliskt duktig nog att avgöra om bandet spelade fel, men duktig nog att höra en kass sångerska.
Ja, det var en plåga att höra henne sjunga. 😖
Citera
2022-10-23, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Skulle Bathina va så mkt bättre själv? Känd för att varit ihop med en farbror som är känd för att känna kungen 😩
Exakt så är det.
Senast redigerad av Muminflickan 2022-10-23 kl. 12:16.
Citera
2022-10-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, det var en plåga att höra henne sjunga. 😖
Blir det fel med musiken i början kan det vara svårt att liksom komma in rätt, men sen brukar man liksom hitta det rätt snart. Även vid ung ålder, i synnerhet om man är så ”erfaren” som hon ändå var. Jag menar hon hade ju varit med förr och enligt henne försörjde hon sig på artisteriet då.
Citera
2022-10-23, 12:31
Medlem
TPLs avatar
Oj... 😳
Nu såg jag bilderna från Bathina-podden. Undrar om hon kan nå att sätta ihop händerna över dom där brösten!?
Gördel som höll in magen?

Såg även "promenaden" längs vägkanten (vänster sida! 👍 ) men det hördes inget knaster från fotsteg, helt ljudlöst. Rörelsen väldigt jämn. Cyklade hon eller åkte bil? 🤔

Glad ändå att hon nämnde reflexväst. Finns ingen vits med att använda nån liten, löjlig reflex hängande i snöre från jackfickan. Det enda som syns tydligt är västar och övriga varselkläder. Det finns hopp även för Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in