Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-12-02, 16:52
  #70717
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror att det är Anna själv som gjort bilderna, Felicia har haft liknande filter tidigare på sina bilder. Anna gör det bara för att hennes följare skall skriva att det är så synd om Anna. Någon skrev att hon skulle anmäla bilderna till polisen eftersom någon stalkar henne. Själv skrev Anna till en person att ingen stöttar henne på plattformar och forum så därför måste hon stå upp själv. Hon hoppas alltså att någon tidning eller att kändisar skall ta upp det och stötta henne. Alla känner till hur Anna är så ingen nämner det inte ens någon av alla C kändisar som var med henne i det senaste skräpprogrammet hon var med i.
+1 på att hon gjort bilderna själv

Men varför är det så viktigt med sympatier just nu?
Har Roberto fått för sig att snåla med svärfars pengar?
Han kanske rentav tänker placera dem nånstans bara han har tillgång till!
__________________
Senast redigerad av osnuten 2022-12-02 kl. 17:04.
Citera
2022-12-02, 22:17
  #70718
Medlem
flugornass avatar
Varför skulle grevinnan av Märsta publicera bilder på sig själv som är manipulerade av personer som vill henne illa?
Alla som kan/känner sin Anna vet att hon inte är beroende av andras omdömen om hennes person vare sig i vikt/tänder/utseende.
Dessa bilder är bara publicerade för att skapa missaktning för Anna.

Vad det avser arvet efter svärfadern så är det vaktmästarens arv som han självständigt förfogar över och har inget med Anna att göra.
Hon har egen inkomst av förvärv via olika framgångsrika produktioner som ger henne ekonomisk frihet.
Därmed så är hon inte ansvarig inför vad andra publicerar dessa photoshopade fotografier som är tagna på henne i publika sammanhang där hon generöst ställt upp på selfies/idolbilder.
Hon har bjudit på sitt privatliv och i stort sett blivit utnyttjad utan ekonomisk kompensation vilket vore rimligt när hon så frikostigt bjuder in er till sitt högst privata liv.
Citera
2022-12-03, 09:38
  #70719
Medlem
Nu övar Tooket på svengelskan igen Skriver krya-på-dig-stå-på-dig hälsning till ärke-weirdo Gunilla Persson på hennes IG Vilka crazy-woman
Citera
2022-12-03, 09:59
  #70720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Varför skulle grevinnan av Märsta publicera bilder på sig själv som är manipulerade av personer som vill henne illa?
Alla som kan/känner sin Anna vet att hon inte är beroende av andras omdömen om hennes person vare sig i vikt/tänder/utseende.
Dessa bilder är bara publicerade för att skapa missaktning för Anna.

Vad det avser arvet efter svärfadern så är det vaktmästarens arv som han självständigt förfogar över och har inget med Anna att göra.
Hon har egen inkomst av förvärv via olika framgångsrika produktioner som ger henne ekonomisk frihet.
Därmed så är hon inte ansvarig inför vad andra publicerar dessa photoshopade fotografier som är tagna på henne i publika sammanhang där hon generöst ställt upp på selfies/idolbilder.
Hon har bjudit på sitt privatliv och i stort sett blivit utnyttjad utan ekonomisk kompensation vilket vore rimligt när hon så frikostigt bjuder in er till sitt högst privata liv.
Jaa hon är verkligen frikostig på alla plan. Hon är en av Sveriges framgångsrikaste artist. Hyllad av många och gjort trallvänliga låtar som fortfarande spelas överallt. Ett lyckligt äktenskap och 3 fantastiska barn, alla med jobb. Jag skulle kalla henne Sveriges Celine Dion. Visst har hon absolut gehör? Alla som retar sig på henne är bara avundsjuka på hennes framgång, lycka, utseende, snygga make, stora hus i Sverige och Spanien.
Citera
2022-12-04, 17:46
  #70721
Medlem
Läste igenom kommentarerna från Tookets följare efter hennes vädjan om att få slippa elaka kommentarer Hon blir skogstokig när någon följare är rak och ärlig i sin kommentar. Följaren vill endast peppa och stötta men det går inte hem i stugan ute i Suckunge! Återigen visar hon upp sitt otrevliga plyte!! Hon borde få pris i att förolämpa andra. TookAnna vill endast få stöd i att ” alla andra är dumma och avundsjuka utom jag” Sen blir jag väldigt nyfiken VART alla elaka saker skrivs om henne?? Skickar alla ” dumma” DM till henne? Det går ju inte att skriva i kommentarsfältet så vart STÅR alla elakheter? För det kan väl inte vara så att TookAnna läser på hennes största fanpage Om jag lägger ut en bild på mig själv på sociala media så måste väl jag räkna med att få kommentarer eller….trots att jag är nöjd med min kropp och tänder eller…. Vad är det då Tooket gafflar om
Citera
2022-12-04, 20:29
  #70722
Medlem
Men oj, vad hände där Så sjukt otrevligt hon svarat, när de försöker peppa henne.
Fattar inte heller vad hon är så upprörd över, på den plattformen hon använder IG så är ju alla vänliga. Hon släpper väl inte igenom annat iofs. När hon hade upphåll så kan hon väl inte fått så mycket skit, den här tråden var ganska död.
Förstår inte heller hennes besatthet av utseende, t o med filtrerar barnens bilder. Att själv bli äldre är väl inte roligt, men alternativet är inte så vackert det heller 🤔
Citera
2022-12-04, 23:21
  #70723
Medlem
Nu hamnade hennes bestyr med trollen i E-pressen https://m.facebook.com/story.php?sto...84270381813225
Citera
2022-12-05, 04:18
  #70724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Nu hamnade hennes bestyr med trollen i E-pressen https://m.facebook.com/story.php?sto...84270381813225

Bilden som hon tagit "rakt upp och ned" är ju tokfiltrerad, fattar hon inte att hon nyligen var med i tv och alla vet hur hon ser ut "rakt upp och ned"
Citera
2022-12-05, 09:44
  #70725
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Bilden som hon tagit "rakt upp och ned" är ju tokfiltrerad, fattar hon inte att hon nyligen var med i tv och alla vet hur hon ser ut "rakt upp och ned"
Bilder som hon inte tagit själv visar sanningen
https://postimg.cc/gallery/tFNB48y
Citera
2022-12-05, 10:06
  #70726
Medlem
” Nu har hon fått nog ” https://stoppapressarna.se/svenskt/a...anet-pa-natet/
Citera
2022-12-05, 10:47
  #70727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
” Nu har hon fått nog ” https://stoppapressarna.se/svenskt/a...anet-pa-natet/
Ja det är roligt när hon ”rasar” men just den här texten har publicerats tidigare i tråden, någon vänlig själ klistrade in den här från hennes ig.
Citera
2022-12-05, 14:43
  #70728
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Nu hamnade hennes bestyr med trollen i E-pressen https://m.facebook.com/story.php?sto...84270381813225

Hon lyckades med andra ord hålla sig relevant i skvallertidningarna genom hela 2022 också.

Kom igen nu Anna, nu laddar vi om kränkthets-muskedundret inför 2023!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback