2022-11-27, 00:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Dom har varit på väg ut till och från i flera år
https://postimg.cc/gallery/bPhCDXK
Andra ja, men den i överkäken lutade utåt på ett sätt som dom andra inte gjorde när hon var med i Fångarna på fortet senasr.
Andra från mitten, till vänster i bild, den som lutar ut lite.

https://postimg.cc/ZCPGKrrg
Citera
2022-11-27, 01:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Andra ja, men den i överkäken lutade utåt på ett sätt som dom andra inte gjorde när hon var med i Fångarna på fortet senasr.

Varför är de runda? Inte har de väl varit så där runda hela tiden?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-11-27 kl. 01:50.
Citera
2022-11-27, 02:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Varför är de runda? Inte har de väl varit så där runda hela tiden?
Ja, dom skulle inte hålla om skären är tunna som på naturliga tänder (även om dom också nöts ner lite med tiden). Porslinet måste ha en viss tjocklek för att hålla och dom kan inte slipa hur mycket som helst på tänderna - antingen tar pulpan skada eller så går piggen kronan sitter på av.
Carola har istället supertunna fasader bara på framsidan av tänderna enligt tidningarna. Anna slog på stort på en gång. 😬 Anna vill ha det mesta möjliga av allt...

Jo, dom har nog sett ut sådär sen hon "fick" dom. Rakt framifrån syns det inte lika tydligt så det var intressant att se Annas mun invändigt.
Köp en liten tandspegel på apoteket eller be att få kolla dina egna själv när du är hos din tandläkare. Dom flesta har numera små kameror dom kan filma med i munnen och man får se själv på en skärm. Häftigt.
Citera
2022-11-27, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag bara älskar Anna. Hon har förgyllt min vardag länge. Det förvånar mej inte alls att hon inte var med på bröllopet i Åre. Vem vill ha den dagen i sitt liv sabbad av Anna. Inte ens My, tror jag. Hoppas att Jonas visat framfötterna och portat kärringen. Tänk om Halmpyntet kunde stampa ner fötterna också och dra ifrån kärringen, innan hela arvet är borta.
Anna har redan sabbat ett bröllop, men minns inte vems det var.
Citera
2022-11-27, 06:20
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Anna har redan sabbat ett bröllop, men minns inte vems det var.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...javla-flodhast

Bjöd även in sig själv till Carola och Runars bröllop.
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...rolas-brollop/
Citera
2022-11-27, 10:37
Annas och Mys relation skulle jag säga byggde på ömsesidigt utnyttjande. Anna utnyttjade My p g a sitt stora behov av uppmärksamhet och bekräftelse, av att synas på andras sociala medier och visa vilken god fin fantastisk människa hon är. Där passade My bra. My å sin sida utnyttjade detta genom att få praktisk hjälp av Anna vid flyttar och annat fixande.

Jag antar att de inte längre har denna användning för varandra.
Citera
2022-11-27, 10:58
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Vojne vojne, hur kan man tugga med dessa jätte marshmallows i munnen 😱😱😱
Tveklöst de värsta tänderna jag sett 🫣
Citera
2022-11-28, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Annas och Mys relation skulle jag säga byggde på ömsesidigt utnyttjande. Anna utnyttjade My p g a sitt stora behov av uppmärksamhet och bekräftelse, av att synas på andras sociala medier och visa vilken god fin fantastisk människa hon är. Där passade My bra. My å sin sida utnyttjade detta genom att få praktisk hjälp av Anna vid flyttar och annat fixande.

Jag antar att de inte längre har denna användning för varandra.

Ngt mer måste ju ha hänt? Ngt de blev osams om?
Citera
2022-11-28, 10:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta

Eftersom en polisanmälan gjorts enligt Anna så har väl dottern och My:s sambo varit lite för intima med varandra. Han fick ju skjutsa hem henne och lämna tillbaka nyckeln mm och sedan dess har de inte talat med varandra.
Citera
2022-11-28, 12:48
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Eftersom en polisanmälan gjorts enligt Anna så har väl dottern och My:s sambo varit lite för intima med varandra. Han fick ju skjutsa hem henne och lämna tillbaka nyckeln mm och sedan dess har de inte talat med varandra.
Vilken polisanmälan syftar du på att Anna gjort, och mot vem?
Citera
2022-11-28, 14:09
Medlem
Citat:

Det stämmer inte.
De firade senaste nyåret tillsammans.
Anna m fl hjälpte också till med flytten av träningsstudion tidigare i år.
Det som har hänt har alltså hänt senare under 2022.
Kanske My berättade att de skulle gifta sig och att The Toledanos inte skulle bli bjudna.
Citera
2022-11-28, 14:24
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Det har de ju varit förr med, men tagit tillbaka varandra … antagligen för att de just hade nåt att utnyttja med den andra, nåt att vinna på att hänga ihop.

Men helt klart blev nåt galet när äldsta dottern hängde i Mys hem förra året när My var bortrest … även om Anna och My umgicks även efter det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in