2022-10-06, 17:44
Medlem
Nu poppade Tunnans narcissistiska personlighet upp. Så fort människor/företag inte gör som Ers Hemskhet förväntar sig skall de förgöras för att inte fläcka ner hennes grandiosa självbild. Kolla bakåt detta har skett massor av gånger och detta är ingen tillfällighet.
Citera
2022-10-06, 17:47
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Jag antar att Anna kletar ner alla textiler med brunkräm, foundation, skitit hår och flötiga fingrar. Tur att hon är en stadig person.....
Dagens inlägg bevisar att hon är dum i huvudet på riktigt.
Så är det nog. "Flötiga fingrar" . Kan det vara så att hon dessutom tillbringar lite fler timmar än oss vanliga dödliga mot sänggaveln, och i soffan? En mindre stadig person hade aldrig orkat med hennes besvär!

Tvättade hon inte hela soffan och mattan för nåt år sen? Är det nåt man borde göra varje år? Jag brukar inrikta mig på enstaka fläckar

Skönt iaf att hon inte visade upp sängmadrassen
Citera
2022-10-06, 18:34
Medlem
Ananys avatar
Där har du det Anna - KARMA!

Dessa ständiga bråk och konflikter runt henne där hon tycker sig vara helt oskyldig och orättvist behandlad. Jo jo.
Alla hon blåst, stulit av, ljugit för och inställda åtaganden.

Du kan blocka och radera tills du blir blå Anna, alla ser och vet vad du går för.
Citera
2022-10-06, 19:01
Medlem
Jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut i trädgården numera. Det är ju ett bra tag sen vi fick se bilder av den.
Citera
2022-10-06, 19:25
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Jag skulle så gärna vilja se hur det ser ut i trädgården numera. Det är ju ett bra tag sen vi fick se bilder av den.
Gissar att trädgården är så övervuxen av sly så man inte ens kan ana den.
Snart behövs det väl en motorsåg, eller machete för att ens ta sig in i uppfarten till Villa Ankeborg.
Citera
2022-10-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Gissar att trädgården är så övervuxen av sly så man inte ens kan ana den.
Snart behövs det väl en motorsåg, eller machete för att ens ta sig in i uppfarten till Villa Ankeborg.

Det tror jag också. Men rena kuddar och mattor har hon i alla fall 😂
Citera
2022-10-07, 01:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag gissar att Anna sade att hon är känd och när hon gör reklam för dem så får de många nya kunder. Hon ville säkert ha allt gratis för att hon nämner dem. De kollade upp henne efteråt och insåg att det skulle vara en förlust för dem att städa gratis hos henne. Sedan hänger Anna ut dem fastän de inte gjort något fel. Hon beter sig väldigt obehagligt precis som hon alltid gör när hon blir arg eller besviken på någon.
Instämmer med allt!
All heder till firman.
Alla kan ju inte veta hur hon brukar bete sig. Men dom kanske kollade upp henne? Skönt att dom hann backa ur i tid

Hur många köpta följare har hon nuförtiden? Vill minnas att jag sett uppgift om 50 000 köpta, och 5 000 äkta?
Det borde väl nästan vara nån form av bedrägeri om hon uppger sig ha 55 000 följare, och bara 5 000 är äkta, när hon ingår ett avtal?

Edit: Och så kanske förtal ovanpå det? Ojdå, vart tog arvet vägen?
Senast redigerad av osnuten 2022-10-07 kl. 01:47.
Citera
2022-10-07, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Instämmer med allt!
All heder till firman.
Alla kan ju inte veta hur hon brukar bete sig. Men dom kanske kollade upp henne? Skönt att dom hann backa ur i tid

Hur många köpta följare har hon nuförtiden? Vill minnas att jag sett uppgift om 50 000 köpta, och 5 000 äkta?
Det borde väl nästan vara nån form av bedrägeri om hon uppger sig ha 55 000 följare, och bara 5 000 är äkta, när hon ingår ett avtal?

Anna-tunnan kan ju kanske få årets Nobels fredspris? 10 millar är inte fy skam.
Citera
2022-10-07, 07:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Instämmer med allt!
All heder till firman.

Vad jag förstått så siktar hon på:
5 000 riktiga följare
50 000 köpta följare
Och
500 000 blockerade följare.

Kan inte vara långt kvar nu..
Citera
2022-10-07, 07:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad jag förstått så siktar hon på:
5 000 riktiga följare
50 000 köpta följare
Och
500 000 blockerade följare.

Kan inte vara långt kvar nu..
Haha, de 500 000 blockerade följarna är nog redan överskriden.
Citera
2022-10-07, 08:42
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon rör sig onekligen i gränslandet för förtal .
Du kan inte förtala ett företag. Det gäller bara personer.
Citera
2022-10-07, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Du kan inte förtala ett företag. Det gäller bara personer.
Inte företaget i sig, men man kan dömas för förtal om man riktar sig mot en eller flera personer inom företaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in