2022-06-30, 19:09
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Ja, fin å fin... hade den inte räckt med att slå en signal och säga, hörru var förbi din morsas grav...?
Måste det ut på insta?

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Precis det tänkte jag också, normala människor lägger inte ut det direkt på insta.
Igår la hon ut bild på när dem åkte förbi kyrkan, med hjärtan och text om saknad..

Nu har de alltså varit dit igen, med sommarbukett från Herrgården? Eller någon annans grav? Skulle inte bli förvånad.

Tookan lånar, Tookan tar
inskärsrumpa Tookan har

Hur länge kommer nya vänskapen att bestå?
Citera
2022-06-30, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Igår la hon ut bild på när dem åkte förbi kyrkan, med hjärtan och text om saknad..

Nu har de alltså varit dit igen, med sommarbukett från Herrgården? Eller någon annans grav? Skulle inte bli förvånad.

Tookan lånar, Tookan tar
inskärsrumpa Tookan har

Hur lång tid tar det innan Roberto får arvet? Skiftas boet när det är en arvinge? Jag vill se Anna spendera en massa krimskrams och dyra grejer. Dyra väskor tror jag inte, men kläder självklart. Kanske tänderna får en vända till. Till någon tandläkare som inte tar betalt i bajs. Permanenta ögonfransar tror jag på. Hudslipning?

Men det ska väl ätas gott förstås. Både hemma och ute. Lite hummer till Roberto.

Kanske hon köper hem en massa pulver för att byta ut fler mål varje dag. Som sen smakar så äckligt och inte ger någon energi så det blir ton över.

Jag hoppas vi får bildmässigt följa med på charterresor.
Citera
2022-06-30, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Tookan lånar, Tookan tar
inskärsrumpa Tookan har

Hon känner inte mamman till kin
Men hon måste bara visa visa 😂😂
Citera
2022-07-01, 00:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett

Hur lång tid tar det innan Roberto får arvet? Skiftas boet när det är en arvinge? Jag vill se Anna spendera en massa krimskrams och dyra grejer. Dyra väskor tror jag inte, men kläder självklart. Kanske tänderna får en vända till. Till någon tandläkare som inte tar betalt i bajs. Permanenta ögonfransar tror jag på. Hudslipning?

Men det ska väl ätas gott förstås. Både hemma och ute. Lite hummer till Roberto.

Kanske hon köper hem en massa pulver för att byta ut fler mål varje dag. Som sen smakar så äckligt och inte ger någon energi så det blir ton över.

Jag hoppas vi får bildmässigt följa med på charterresor.

Det brukar väl ta ett halvår innan bouppteckningen är klar och godkänd har jag för mig.
Citera
2022-07-01, 07:33
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det brukar väl ta ett halvår innan bouppteckningen är klar och godkänd har jag för mig.
Nej då. Det kan ta en vecka om allt är i sin ordning och det är lite att göra på skatteverket men de fyra bouppteckningar jag varit inblandad i senaste åren har tagit 2-5 veckor att få igenom men sen blir det ju deklaration året efter också så helt stängt och avslutat är det inte förrän då men det är ju bara R som ärver så det tar väl inte så mycket mer tid än ett par veckor innan pengarna finns i Annas ficka
Citera
2022-07-01, 16:21
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/njvhTK3

Vilka fina vänner det finns.
Gratis är gott.
Jättegott 😋
Citera
2022-07-01, 16:32
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Gratis är gott.
Jättegott 😋
Håller med, men Anna på paddleboard?! Snälla säg att det finns video 🙏
Citera
2022-07-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt

Gratis är gott.
Jättegott 😋
Har läst (och läst igen) och hon är
Citera
2022-07-01, 17:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Håller med, men Anna på paddleboard?! Snälla säg att det finns video 🙏
Tror inte någon hann filma innan paddleboarden gav vika och sjönk.
Citera
2022-07-01, 17:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tror inte någon hann filma innan paddleboarden gav vika och sjönk.
RIP poor paddleboard. Tyckte hon såg lite svullen ut på några bilder. Hon var väl bara blåslagen, stackarn
Citera
2022-07-01, 22:01
Medlem
flugornass avatar
Musik quiz, undrar om det var låtar från A till C eftersom det var så roligt?

4 Kamp där framgår det inte vilka som var i respektive lag, vilka väger jämvikt med tunnan?

Så fint bäddade sängar att sova i, vem fan bryr sig om inte Anna att kontrollera bäddningen för värden av boendet.
Icke att förglömma frukten/godiset och fina handdukar, godis till en missbrukare!!

Varför har inte halmpyntet fixat en hemma bio det är ju så mysigt med popcorn och allt oj inte att förglöma det MAGISKA GODISSKÅPET, nä hon åt nog inget men gott såg det ut.
Ja lite vila efter allt det här och lite till så får vi när hon bjuder tillbaks till en oförglömlig kväll.
Edit:
Oj hundra tolv läsare en fredags kväll, Anna är poppis!
Senast redigerad av flugornas 2022-07-01 kl. 22:04.
Citera
2022-07-01, 22:12
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
RIP poor paddleboard. Tyckte hon såg lite svullen ut på några bilder. Hon var väl bara blåslagen, stackarn
Har hon varit uppe på en paddleboard? Jag såg att Kin och hennes döttrar paddlade runt, men inte tookan? Iaf inte vad jag sett, det hade varit imponerande.

Varför måste hon skriva som en fjårtis? Tackar för att hon fick snika loss..
De behövde det.. tackade tom för att de fick vatten👌🙏🦶🦶🦶🦶🦶🦶
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in