2022-06-27, 17:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja, nu har han ju ökat i värde. Tror han kopplat av mer på en gubbresa.

När pengarna är slut kastas han på historiens sophög.
Citera
2022-06-27, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Alltså en av hennes storys idag..

Filmar en liten snutt när hon åker förbi en kyrka, taggar kyrkan och skriver "@Kin.... slängkyssar till din underbara snälla mamma❤".

Kanske jag som är överkänslig men hade någon jag känner åkt förbi kyrkan där min närstående ligger begravd och skriver något sånt hade jag fått lust att strypa personen.

Tycker det är så vidrigt att hon ska göra content av allt. Men vet inte hur Kin är, hon bryr sig kanske inte och är kanske likadan.
Men att hon fortfarande har kontakt med Booken är en gåta för mig. Hon gjorde allt för att göra Ks mammas bortgång till något stort som hände henne, var såå synd om Booken, la upp ledsna storys i flera dagar, taggade dom som gjort blommorna till begravningen. Usch🤢

Bara jag som överreagera 😅

Kin delade Bookens story och Booken i sin tur delade att Kin hade delat hennes. Är det alltid hon som gör sista och egentligen en för mycket? Eller gör alla så?

Är det så viktigt att visa upp för alla att sin första story blev delad så man bara måste dela och visa?
Citera
2022-06-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Bara jag som överreagera 😅

Kin delade Bookens story och Booken i sin tur delade att Kin hade delat hennes. Är det alltid hon som gör sista och egentligen en för mycket? Eller gör alla så?

Är det så viktigt att visa upp för alla att sin första story blev delad så man bara måste dela och visa?

Hennes liv och vardag är totalt innehållslöst. Så när hon väl gör något, så enkelt som en bilresa är detta en stor händelse för henne och då ska det dokumenteras. Det är nästan synd om människan. Så tomt liv och knappt några vänner.
Citera
2022-06-27, 22:24
Medlem
vemvisstes avatar
Jag tror att Annas liv enligt hennes mått mätt är fullt av glädje och njutning.
Men ibland njuter hon på andras bekostnad, men vi i tråden gläder oss på hennes bekostnad!
Sens moral på det ?
Citera
2022-06-28, 00:03
Medlem
Jag hoppas också på lives snart igen. Saken är det att det är feel good? Vi alla älskar ju att kolla på det. Tycker det piggar upp.
Citera
2022-06-28, 22:20
Medlem
TPLs avatar
Svensk sommar. Jättevarmt. Ljumma härliga kvällar. Vad gör man då? Sitter inne i herrgården och tittar på film, äter popcorn och dricker läsk. 🙄 Kolla hennes stories, 2 timmar kvar innan dom bilderna försvinner.
Herrgårdsfrun har fotat Anna och hon ser inte alls ut som hon brukar på sina selfies.
#herrgårdsbio
Citera
2022-06-29, 02:43
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Svensk sommar. Jättevarmt. Ljumma härliga kvällar. Vad gör man då? Sitter inne i herrgården och tittar på film, äter popcorn och dricker läsk. 🙄 Kolla hennes stories, 2 timmar kvar innan dom bilderna försvinner.
Herrgårdsfrun har fotat Anna och hon ser inte alls ut som hon brukar på sina selfies.
#herrgårdsbio
Eller hur?! Anna ser lite annorlunda ut

Ville dom visa upp sin nybyggda hemmabio för framtida gäster, eller hade dom bara fått nog av Annas oavbrutna snack, och tänkte att en film skulle få tyst på henne?

Har det framgått vem denna Mia är? Är det nån man borde känna igen? Har förstått att hon är syster till tunnelbanenettan.
Hon är på gång med ett nytt album. Har hon också ett förflutet som framgångsrik sångerska?
https://www.picuki.com/profile/forss...gard_malmqvist

Hon renoverar en herrgård med målet att det ska bli en konferens- och spadestination. Ser riktigt trevligt ut.

Anna gjorde väl som vanligt: "Jag kan göra dig en tjänst och hälsa på om det är gratis. Jag dokumenterar det för mina 50.000 följare. Jag är ganska stor på Instagram förstår du."

Så j-la schysst PR
Citera
2022-06-29, 08:47
Medlem
Citat:
#herrgårdsbio
Inte ett dugg likt🫣
https://postimg.cc/kVb7577c
Citera
2022-06-29, 09:03
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Inte ett dugg likt🫣
Har hon en flytväst på sig?
Citera
2022-06-29, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Har hon en flytväst på sig?
Ja de åkte båt.

Vännens kamera måste vara trasig.
Citera
2022-06-29, 11:31
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Inte ett dugg likt🫣

Vem är detta?
Citera
2022-06-29, 12:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Har det framgått vem denna Mia är? Är det nån man borde känna igen? Har förstått att hon är syster till tunnelbanenettan.
Hon är på gång med ett nytt album. Har hon också ett förflutet som framgångsrik sångerska?
https://www.picuki.com/profile/forss...gard_malmqvist

Hon renoverar en herrgård med målet att det ska bli en konferens- och spadestination. Ser riktigt trevligt ut.

Mia verkar vara någon med god ekonomi som gör lite musik vid sidan om som hobby under artistnamnet Mia Marie. Ingenting hon tjänar pengar på, men eftersom hon byggt en egen hemstudio så spelar det ingen direkt roll. Inte undra på att Anna försöker fjäska in sig hos henne - kanske hoppas hon att hon kan få spela in sitt nästa opus där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in