2022-12-19, 20:34
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Första kvällen i min nya lägenhet” skriver äldsta dottern och visar en filmsnutt av nåt som liknar en enrummare på vindsplan. Det är inte likt mamma Anna att inte ha skrivit nåt om detta väl?

Bilder finns i tråden om Felicia Book 😊
Citera
2022-12-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Eller en kort volta som gått FB förbi.
Vanessa har bott minst en.månad i lägenheten i Spanien nu. Anna skrev häromdagen att Vanessa jobbar i Spanien och tar väl hand om lägenheten.
Citera
2022-12-20, 16:37
Medlem
Frammes avatar
Jaha, nu börjar det bli lite snurrigt här. Vem bor var och är det nya brott på gång, om dom inte bor där dom är skrivna. Den här familjen slutar aldrig med sin skit. Mamma, pappa och barn, alla likadana. En av landets värsta blahafamiljer, som otroligt många retar sej på och skrattar åt. Tro inte annat, grevinnan, som läser här.
Citera
2022-12-20, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jaha, nu börjar det bli lite snurrigt här. Vem bor var och är det nya brott på gång, om dom inte bor där dom är skrivna. Den här familjen slutar aldrig med sin skit. Mamma, pappa och barn, alla likadana. En av landets värsta blahafamiljer, som otroligt många retar sej på och skrattar åt. Tro inte annat, grevinnan, som läser här.
Felicia har skaffat sig en lägenhet hittills har hon bott hos mamma. Felicias kille bor hemma hos sin mamma och pappa fastän han är närmare 40 år. Vanessa bor och jobbar i Spanien och Antonio vet vi inte något om.
Citera
2022-12-20, 17:47
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Felicia har skaffat sig en lägenhet hittills har hon bott hos mamma. Felicias kille bor hemma hos sin mamma och pappa fastän han är närmare 40 år. Vanessa bor och jobbar i Spanien och Antonio vet vi inte något om.
Tack för denna redogörelse. I ärlighetens namn så blev jag inte mycket klokare. Snurrigare familj får man leta efter. Hur var det nu det här med deras folkbokföring? Sen undrar jag hur det går med lillstugan, trädgårdsskötseln (kanske halmpyntet lyckas sätta eld på hela grannskapet nästa år), otäta fönster i herrgården, fläckar i diverse möbler, inomhusdoften, o s v. Sen tystnaden om väldtäckaren.
Citera
2022-12-20, 18:10
Medlem
Citat:
Tack för denna redogörelse. I ärlighetens namn så blev jag inte mycket klokare. Snurrigare familj får man leta efter. Hur var det nu det här med deras folkbokföring? Sen undrar jag hur det går med lillstugan, trädgårdsskötseln (kanske halmpyntet lyckas sätta eld på hela grannskapet nästa år), otäta fönster i herrgården, fläckar i diverse möbler, inomhusdoften, o s v. Sen tystnaden om väldtäckaren.
F sov första natten i sin lägenhet igår eller förrgår enligt henne själv så är hon fortfarande skriven hemma hos Anna och R så är det i sig inte så konstigt, det behöver ju inte ha hunnit ändras än. Däremot är hennes boende fram tills nu högst tvivelaktigt i förhållande till folkbokföringslagen för jag tror inte hon haft sin ”huvudsakliga vila” i herrgården.
Citera
2022-12-20, 18:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Undrar om vi nånsin får svar på alla frågor?
Trodde dom skulle göra färdigt lillstugan nu när dom fått pengar, men kanske inte när döttrarna flytt fältet?
Vad ska man hoppas på angående Antonio?
Antingen bor han kvar hemma, och det är han och Anna som tillbringar vardagen ihop. Om inte, så går Anna omkring ensam i herrgården och känner sig förrådd och övergiven
Dom har sparat lite spänning till säsong 2023
Citera
2022-12-20, 21:31
Medlem
Var ser du att hon filmat?
Citera
2022-12-21, 14:49
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Var ser du att hon filmat?
Jag uttryckte mig lite otydligt. Med "säsong 2023" syftade jag på vad som kommer hända i Annas liv nästa år. Tror inte det finns på film.
Citera
2022-12-21, 19:22
Medlem
Plastartikels avatar
Hade varit kul och se henne i typ Robinson eller liknande program
Citera
2022-12-21, 19:33
Medlem
F repostar från Annas privata insta att hon varit där och lämnat lite grejer och ätit varma mackor. ”Så mysigt att komma hem TILL Felicia från och med nu” skriver hon.

Anna själv är oerhört stolt över sin gran som hon filmar i närbild medans musik spelas i bakgrunden.
Citera
2022-12-21, 19:46
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
F repostar från Annas privata insta att hon varit där och lämnat lite grejer och ätit varma mackor. ”Så mysigt att komma hem TILL Felicia från och med nu” skriver hon.

Anna själv är oerhört stolt över sin gran som hon filmar i närbild medans musik spelas i bakgrunden.

Apropå hem till F... Bodde hon inte någon annanstans, inne i stan ett tag? Det var precis efter hon varit på rättegången. Tror någon sa att det var någon form av hem för missbrukarvård eller så...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in