2022-07-12, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Om hon redan tror sig vara bekväm med sin kropp - varför då alla dessa filter där hon inte alls ser ut som hon gör i verkligheten?
På den ganska färska bilden på Anna och Roberto är hennes hår svartkrulligt i hårfästet, ungefär som afrohår eller pubeshår.
Har hon peruk? Har Roberto också börjat färga sitt? 🙄

https://www.picuki.com/media/2875518076142223295

Ja det var ju exakt det jag skrev. Och att hon skulle verka mindre fånig om hon slutade att stå halvvägs bakom folk.
Citera
2022-07-12, 10:52
Citat:
Om hon redan tror sig vara bekväm med sin kropp - varför då alla dessa filter där hon inte alls ser ut som hon gör i verkligheten?
På den ganska färska bilden på Anna och Roberto är hennes hår svartkrulligt i hårfästet, ungefär som afrohår eller pubeshår.

Jag håller med om att det ser fejkat ut, men Tookan tror nog att det inte syns. Att barnen skulle påpeka någonting om hur fånigt det ser ut, betvivlar jag, särskilt med tanke på att Fisan lagt ut en bild på "sig själv" där hon ser ut som en barbie från den afrikanska kontinenten, med Herr Nilss@ns ansikte...

Robban får nog sina strån färgade hemma vid köksbordet.
Varför inte lägga pengarna på en hårtransplantation eller en sjysst tupé?
Alla ser att Roberta är flint.. hur mycket Tookan försöker beskära bilder på hans skalp..
Citera
2022-07-12, 13:36
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Det var det jag var rädd för
Men, hon kanske inte ens köper en husbil. Eller, så väljer hon kanske en liten, anspråkslös modell
Hur ska hon kunna få plats och bädda fiiint eller ta en dusch i en liten anspråkslös modell.? Snarare en kombinerad bo och travhästbuss.
Citera
2022-07-12, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag håller med om att det ser fejkat ut, men Tookan tror nog att det inte syns. Att barnen skulle påpeka någonting om hur fånigt det ser ut, betvivlar jag, särskilt med tanke på att Fisan lagt ut en bild på "sig själv" där hon ser ut som en barbie från den afrikanska kontinenten, med Herr Nilss@ns ansikte...

Robban får nog sina strån färgade hemma vid köksbordet.
Varför inte lägga pengarna på en hårtransplantation eller en sjysst tupé?
Alla ser att Roberta är flint.. hur mycket Tookan försöker beskära bilder på hans skalp..

Alla bilder hon lägger ut har filter. Alltså färgas deras hår och övrigt förbättras digitalt..
Senast redigerad av oscarostermalm 2022-07-12 kl. 14:33.
Citera
2022-07-12, 14:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
Alla bilder hon lägger ut har filter. Alltså färgas deras hår och övrigt förbättras rent digitalt..
Förbättras? 😂 Med krullhåret vid hårfästet... Ser ut som svart stålull, även på Roberto.
För att inte tala om alla gamla bilder där man ser hur tapetränder och stolpar kröker sig i bakgrunden till Annas "slimmade" kropp.
#naturligaochgenuinaanna
Citera
2022-07-12, 16:13
Medlem
Patetiska TookAnna har inte TID att åka och bada Very busy woman Då åker Stollet till solariet! Herregud Malignt melanom de luxe.
Citera
2022-07-12, 16:48
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Patetiska TookAnna har inte TID att åka och bada Very busy woman Då åker Stollet till solariet! Herregud Malignt melanom de luxe.
Det enorma trädäcket? Går det inte att sola där?
Tänk om de låtit ha kvar poolen, eller om det endast var förberett för en egen? Då hade Robbis kunnat köra sitt konstsim i Suckunge...
Citera
2022-07-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Tid har Anna men hon vill inte visa sin enorma kropp på en badstrand. Jag tror den är ännu större i år. Det finns många överviktiga offentliga personer men jag ser aldrig att någon skriver om deras övervikt. Det är för att hon gömmer kroppen bakom andra, alla filter och förnekande som gör att det skrivs om henne. Malignt melanom är inget som varken hon eller hennes döttrar tänker på.
Citera
2022-07-12, 19:12
Medlem
Geburhas avatar
Citat:

Det ser onekligen ut som en peruk.
Citera
2022-07-12, 20:19
Medlem
Helt sjukt
Solarium. När solen finns ute
Citera
2022-07-12, 20:37
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Helt sjukt
Solarium. När solen finns ute
Ja, det verkar helkorkat. Men hela klanen Stolledano verkar besöka solariet regelbundet. även när solen skiner ute...
De verkar helt sakna all form av logiskt tänkande.
Senast redigerad av Rimbert 2022-07-12 kl. 20:40.
Citera
2022-07-12, 20:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, det verkar helkorkat. Men hela klanen Stolledano verkar besöka solariet regelbundet. även när solen skiner ute...
De verkar helt sakna all form av logiskt tänkande.
Anna kommer att vara kvar i folks minne som den som solade i solarium under svensk högsommar och som blev tjock av fisk och grönsaker. Och bara blev grå i hårbotten, aldrig i topparna.
Senast redigerad av TPL 2022-07-12 kl. 20:54. Anledning: Ändring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in