2024-05-10, 14:04
Medlem
Hon kanske bytt plattform? Hennes TikTok-konto som tidigare varit nästan livlöst och har få följare har fått 7 nya inlägg hittills idag.
Citera
2024-05-10, 14:37
Medlem
flugornass avatar
Nu har hon börjat fila på vilken sång hon skall hylla Pernillas pappa Hans W med på begravningen.
Han har ju vart som en mentor för henne under alla år och deras vänskap har bara blivit starkare med åren.
Citera
2024-05-10, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nu har hon börjat fila på vilken sång hon skall hylla Pernillas pappa Hans W med på begravningen.
Han har ju vart som en mentor för henne under alla år och deras vänskap har bara blivit starkare med åren.

Jag är en av dem som sätter en peng på att annas instagram återuppstår från de döda, nu när Hans Wahlgren gått ur tiden. Hon måste ju framföra en hyllning

Blir spännande och se vad som väger tyngst här!
Senast redigerad av bitchinawitch 2024-05-10 kl. 15:10.
Citera
2024-05-10, 15:28
Medlem
Jag fattar inte, innan jag blev blockad var hon ju SÅ NÖJD med sina SPECIALBESTÄLLDA tänder från BÄSTA tandläkaren?! De var inte för stora eller för vita osv…
Citera
2024-05-10, 15:34
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas

Följer numera Took Stolledanotråden hör sporadiskt,men funderade just på hur Anna nu ska nästla sig in i Wahlgrenarnas sorg..🙄
Citera
2024-05-10, 15:35
Medlem
EndastJag01s avatar
Annas stora och väldigt vita tänder var nog inspirerade av Carola som gjorde fasader inför eurovision. Så Anna ville ha bättre än Carola men resultatet blev en katastrof - och det kände nog Anna också när de kom in i munnen, men det är svårt att erkänna då det var försent.

Sedan var det nog rätt mycket utgifter med sonens skadestånd så Anna behövde varje krona då. Tandläkaren blev utan och managern likaså men det som skulle in till den drabbade det kom dit i alla fall. Men vilket arbete att vinna (fuska) i BLV, det är rätt imponerande med den beslutsamheten.

Jag tror de haft det rätt kärvt ekonomiskt emellanåt tidigare.
Citera
2024-05-10, 15:46
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SelinneDionne
Jag fattar inte, innan jag blev blockad var hon ju SÅ NÖJD med sina SPECIALBESTÄLLDA tänder från BÄSTA tandläkaren?! De var inte för stora eller för vita osv…

Hon har inte blockat dig hon har stängt ner sin Instagram pga BBs inlägg. Läs lite bakåt i tråden. Hon har lagt upp allt på TT istället.
Citera
2024-05-10, 15:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Annas stora och väldigt vita tänder var nog inspirerade av Carola som gjorde fasader inför eurovision. Så Anna ville ha bättre än Carola men resultatet blev en katastrof - och det kände nog Anna också när de kom in i munnen, men det är svårt att erkänna då det var försent.

Sedan var det nog rätt mycket utgifter med sonens skadestånd så Anna behövde varje krona då. Tandläkaren blev utan och managern likaså men det som skulle in till den drabbade det kom dit i alla fall. Men vilket arbete att vinna (fuska) i BLV, det är rätt imponerande med den beslutsamheten.

Jag tror de haft det rätt kärvt ekonomiskt emellanåt tidigare.
Annas manager (Erwik) fixade också tänderna hos samma tandläkare som Anna och han var jättenöjd.
Den felande länken heter Anna Book. Innan kronorna sattes fast permanent hade hon kunnat justera storlek, färg och form. Men just då var Anna skitnöjd med sina hästtänder.

Inte konstigt att hon vann BL. Hon fuskade med hjälp av Barbiedrogen. Hon borde fråntas prispengarna.
Citera
2024-05-10, 15:57
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Annas manager (Erwik) fixade också tänderna hos samma tandläkare som Anna och han var jättenöjd.
Den felande länken heter Anna Book. Innan kronorna sattes fast permanent hade hon kunnat justera storlek, färg och form. Men just då var Anna skitnöjd med sina hästtänder.

Inte konstigt att hon vann BL. Hon fuskade med hjälp av Barbiedrogen. Hon borde fråntas prispengarna.

Hur? Nästlar Anna in sig, till Hans Wahlgrens begravning??
På något sätt försöker hon..
Citera
2024-05-10, 17:56
Medlem
Ganska säker på att Anna har skaffat Tiktok. Hon dök upp i mitt flöde, pratandes om sina tänder
Citera
2024-05-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitarosen
Ganska säker på att Anna har skaffat Tiktok. Hon dök upp i mitt flöde, pratandes om sina tänder
Ja kontot verkar ha startats i höstas men inte blivit aktivt förrän nu hux flux.
Citera
2024-05-10, 18:30
Medlem
Om jag fattat det rätt blir det svårare för henne att blocka på TT, att extrakonton liksom inte blockas på köpet när ens andra konto blockas fast man använder samma enhet och nätverk och allt det där medans på insta kunde ens fejkkonto ryka på köpet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in