Flashback bygger pepparkakshus!
2022-10-27, 06:39
Medlem
Musslis avatar
Har min insta gått sönder?
Senaste inlägget från Booken är 13 oktober, har hon lagt ut något efter det? Å varför ser jag det inte i så fall? Blockad är jag inte eftersom jag ser andra inlägg från henne.
Citera
2022-10-27, 12:27
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Har min insta gått sönder?
Senaste inlägget från Booken är 13 oktober, har hon lagt ut något efter det? Å varför ser jag det inte i så fall? Blockad är jag inte eftersom jag ser andra inlägg från henne.
Inget inlägg sen 13 oktober, däremot nytt på story dagligen. Främst typ samma filmsnutt om och om igen men ändock.

Men tydligen har hon skaffat en privat insta med 😂 så hon gör väl mest inlägg där.
Citera
2022-10-27, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Inget inlägg sen 13 oktober, däremot nytt på story dagligen. Främst typ samma filmsnutt om och om igen men ändock.

Men tydligen har hon skaffat en privat insta med 😂 så hon gör väl mest inlägg där.
Skulle inte tro det Där har hon ingen publik som ger henne uppmärksamhet
Citera
2022-10-27, 13:56
Medlem
Ny förnedringsTV på gång med Anna i sedvanlig huvudroll. Anna deklarerar bestämt att hon är med för att vinna. Något program på femman med Carina Berg som programledare.
Citera
2022-10-27, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHotter
Ny förnedringsTV på gång med Anna i sedvanlig huvudroll. Anna deklarerar bestämt att hon är med för att vinna. Något program på femman med Carina Berg som programledare.
Du är litet sen på bollen. Det är ”Herre på täppan” och är old news
Citera
2022-10-27, 19:37
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Du är litet sen på bollen. Det är ”Herre på täppan” och är old news
Har inte haft någon TV på 5-6 år, men jag kommer ihåg hur hon rultade omkring så fläsket dallrade i olika skräp-TV produktioner och gjorde bort sig.
Vet inte om jag saknar detta, men det var roligt att se på, så länge det varade...
Citera
2022-10-28, 14:14
Medlem
Rimberts avatar
Var på den senaste inspelningen av Bäst i Test och det förvånade mig lite grand att inte Anna var en deltagare där.
Men det kanske kommer i något senare avsnitt.
Eller kanske hon dyker upp i Bäst in Fläsk, på någon annan skräpkanal...
Senast redigerad av Rimbert 2022-10-28 kl. 14:16.
Citera
2022-10-28, 21:55
Medlem
Nån som vet vilken densitet brösten håller numera?
Citera
2022-10-28, 22:29
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Nån som vet vilken densitet brösten håller numera?

När bröst och midja har samma omkrets, är väl frågor om bröstens densitet inte #1?
Citera
2022-10-29, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
När bröst och midja har samma omkrets, är väl frågor om bröstens densitet inte #1?
Alla mått är intresanta. Samt tryck. Kanske pyspunka nu.
Citera
2022-10-30, 02:07
Medlem
Lite tankar om " dunderklumpen " Took och resterande familjemedlemmar från " Midgård ".
Varför skriver ingen om att Anna Tooks dopning och bluff i tv-programmet biggest losers.
Dunderklumpen Took genomgick hela programmet av användandet av laxermedel och Ritalina ( bänga-lina ).
Laxermedlet orsakade problem med tarmarna som bara kunde åtgärdas genom kirurgisk operation. Sedan var hon fluddrig och överaktiv genom bantningsmedlet Ritalina.
Något som gör mig irriterad och ilsken över att ingen annan deltagare dopade sig i tv-programmet.
Alltså, de använde inga kemiska hjälpmedel för att gå ner i vikt. Bara " dunderklumpen " Took ( som ansvariga för tv-programmet var medvetna om utan åtgärd ifrån dem. ) kunde fult och falskt lura Svenska befolkningen att hon klarade av viktminskningen på egen hand utan hjälpmedel. Tviiiiiii.

I Märsta och övriga Sth-området kallar vi familjen Took för originalursprunget till satiren om vikingatiden, Midgård.
Farsan har en förmåga att gå omkring i åtsittande byxor och klia sig på ballen stundtals ofta, när kvinnor råkar vara i närheten. Sedan tro se sig vara maskulinets föredöme och kvinnors erotiska dröm om att bli påsatta. Sonen ( lill-snorre ) i sin tur har starka faderskomplex och vill leva upp till att bli lika tuff och macho-liknande som sin helt felskruvade farsa i ( under ) livet. Precis som satiren Midgård.

Äldsta dottern kallas för " fludder-skatan " p.g.a. tanke och beteendemässiga handlande gentemot omgivningen. Lika pålitlig som en orm som använder sin kluvna tunga och stirriga blick för att lura dessa att bli bitna av henne med smärtsamma konsekvenser.

Allt orsakat av " dunderklumpens " diktatoriska syn ( till familjemedlemmar ) på att vara förmer som älskad-omtyckt-suverän som artist och sångerska. VILKET SKÄMT.
Sedan visat övriga familjemedlemmar att " råka ta andras ägodelar " deras vetskap, splittrat mellan par-vänner och lurar små företagare med planerade som medvetna lögnaktigt falska löften.
Allt har pågått utan egentliga konsekvenser, enligt Tookan.
Fast hennes namn är så utstraffat inom artist och bland små företagare, som att knulla en rabies som syfililis-drabbad individ helt medveten. Vem utsätter sig för det?

Hennes individuella tankebanor och gående med flåsande leende som övergödda kroppshydda med gnidande lår, påminner om en kåt honkatt i Mars månad.
Vem kan ta en individ med dessa liknande frånvaron av karisma på allvar?
Skona din familj, " dunderklumpen " Took " och sök jobb på Samhall. T. ex. städa toaletter på Centralen, packa underkläder på ett löpande band och tömma papperskorgar i Stockholms parker.
Då hjälper du övriga familjemedlemmar att komma tillbaka från psykosen och leva i verkligheten.
Som en belöning kan " dunderklumpen " få en retreat och avkoppling avdelning 34, i Löwenströmska
psykiatriska sjukhuset. Där finns individer som säger sig vara Elvis Presley, Tom Jones och Clark Gable bland annat. Snacka om att göra lyckad comeback som artist med dem.
Citera
2022-10-30, 08:31
Medlem
TPLs avatar
Anna har varit på förhandsvisning av Joakim Lundells film. Anna är ju expert när det gäller musik och film och hon ger filmen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. Om man ska tro på det som skrivs om filmen här på Flashback är det långt ifrån utsålt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in