2022-06-05, 04:53
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Må så vara. Eller så bryr han sig inte särskilt mycket om hur han framstår inför pöbeln. Jag vet inte. Känner inte människan. Men uppenbarligen besitter han kapacitet att livnära ett antal individer i sin familj.
Har han? De har haft stora skulder, blivit utmätta och barnen råkar i trubbel med lagen hela tiden. Och de blir stämda av mattläggare och liknande.
Citera
2022-06-05, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Herregud.
Även fast du citerar balkar hit och dit har du fel.
Roberto ärver pengarna. Inte Anna.

Det du citerar är vad som händer sen. Ja så klart blir det gemensam egendom. Men det är EFTER att Roberto ärvt pengarna. Inga pengar går in på några delade konton. Roberto är ensam arvinge.
Du har väldigt mycket att tänka om och har missuppfattat fundamentalt.
Och nej, Vincent kan inte ha skrivit något eller gjort något så att Anna inte kommer åt pengarna. Det kan endast ett äktenskapsförord lösa.

Mmmm men det har jag ju medgivit tidigare i tråden.

Men det är så att Vicente kan skriva ett testamente som gör arvet till Robertos enskilda arv och då är det enbart hans och ingår inte i något giftorättsgods. Så nu tror jag vi ska hålla oss på banan här lite tycker jag nog.
Citera
2022-06-05, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Tant Toledano hade köpt ny klänning till bröllopet hon var på (samma kväll som svärfar avled).

Herre jisses jävlar - sååååå feeeeel av såååå många skäl
https://postimg.cc/nsprGTWH
Jag tror att hennes nya klänning är något draperi ifrån någon affär, som hon har " råkat " låna
med sig. Utan att butiksinnehavaren är tillfrågad eller medveten om vad draperiet ska användas
till.
Citera
2022-06-05, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Jag tror att hennes nya klänning är något draperi ifrån någon affär, som hon har " råkat " låna
med sig. Utan att butiksinnehavaren är tillfrågad eller medveten om vad draperiet ska användas
till.

Allt enligt Vivien Leigh i Borta med vinden 😆
Citera
2022-06-05, 07:56
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Önskar ju att alla kunde zooma in lite och se hur illasittande den är.
Så mycket fel, på så många sätt.
Tjock kan man va, men också klä sig efter sin storlek.
Inte jättesvårt.
Är det frotté? Ett glittrande badlakan?
Citera
2022-06-05, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det frotté? Ett glittrande badlakan?

Kombination av båda?

Man kan ju klä sig snyggt även fast man är gravt överviktig.
Tips från coachen (helt gratis)

Titta dig i spegeln.
Citera
2022-06-05, 08:44
Medlem
Citat:
Tant Toledano hade köpt ny klänning till bröllopet hon var på (samma kväll som svärfar avled).

Jävlar vad hon tar i för att visa upp precis alla kakelplattorna, och girlisarna hänger lite ojämnt.
Citera
2022-06-05, 09:16
Medlem
TPLs avatar
På glitterklänningsbilden har hon en skarp rand mellan solbrännan och övriga huden i V-ringningen. Har sett det en gång tidigare och då påstod nån att det var ett linne. Det var det inte.
Och för inte längesen var hon nästan svart i ansiktet, innan resan till fortet. Fötterna blir konstigt vita fläckvis när hon solar. Dålig reklam för det där solariet.
Citera
2022-06-05, 10:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Jösses sicken smaklös och illasittande klänning. Hon kan då verkligen inte klä sig efter sin kroppstyp, lite som med alla unga och gravt överviktiga tjejer som envisas med att ha magtröja. Nej tyvärr det passar inte er och det ser enbart tacky ut
Citera
2022-06-05, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Jösses sicken smaklös och illasittande klänning. Hon kan då verkligen inte klä sig efter sin kroppstyp, lite som med alla unga och gravt överviktiga tjejer som envisas med att ha magtröja. Nej tyvärr det passar inte er och det ser enbart tacky ut

WTF, ingen på den bilden vinner något stil-pris, har brudgummarna haklappar..? Roberta har sin slitna svarta kostym med obligatoriska svarta skjortan och tanten i glittrig lycra (!) LOL
Stackars den butik i Märsta som blir taggad i den bilden ”fantastiskt bästa och snyggaste klänningarna evvvver. Köpar ALLA mina klänningar där och blir alltid sååååååå nöjd, från botten av mitt hjärta från mig och de mina..” LMFAO
Hon är så tappad lilla ziggisen
Citera
2022-06-05, 12:28
Medlem
Citat:

Det där måste vara redigerat. Anna är ju normalviktig!
Citera
2022-06-05, 12:30
Medlem
Citat:
Jag tror att Tant Toledano vill ha pengarna för sin egen konsumtion,
Varför skulle hon ge åldringsrånaren eller snoppviftaren en lgh för nästan 6 miljoner???
Nu är det ju Anna vi pratar om. Tänk vad fint det låter att familjen har hus i Sigtuna, lägenhet på Östermalm och boende i Spanien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in