2022-04-23, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Tror hon firade datumet dom blev ett par, inte bröllopsdag
Poängen var nog att hon angett olika årtal för giftermålet vid olika tillfällen
Citera
2022-04-23, 01:03
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
En bild på boroxspruta.
Stort.
Eller inte....
Trodde först du skojade. Men nej då.
Anna är minsann så modig så hon vågar avdramatisera botox!

Eller så har hon inte längre råd med behandling utan spons?

https://postimg.cc/gallery/2S9wKrZ

Edit: Jag har nog varit naiv och trott hon inte varit så behandlad. (Förutom tänder och ögonbryn förstås). Nu undrar man ju hur många ingrepp hon gjort?

För övrigt hävdar jag fortfarande envist att hon kommer dyka upp i Let's Dance imorgon. Frisörkostnaden är för hög för att bara gälla ett simpelt jubileum med Roberto!
Senast redigerad av osnuten 2022-04-23 kl. 01:48.
Citera
2022-04-23, 13:52
Medlem
https://www.instagram.com/p/BWFKI8KB...d=YmMyMTA2M2Y=

Undrar om Halmpyntet bar sin fagra brud över tröskeln innan bestigningen på bröllopsnatten? Hon är inte direkt slank. LillTunnan gör sig också förtjänt av sitt öknamn. Hela skiten säkerligen orkestrerat av världens bästa mor fylle Marita. Herregud vilket patrask
Citera
2022-04-23, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det där är relaxvdelningen. Tror inte Anna vågar ligga där och bli uttittad av övriga gäster. Knappast göra volter i eventuell pool heller.
#blötmök
…..eller ”kanonkula”…..
Citera
2022-04-23, 15:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
…..eller ”kanonkula”…..
Får vi verkligen hoppas att hon inte gör. Då lär det bli översvämning på stället.
Citera
2022-04-23, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Smart att fota väskorna hon stulit från Maggan Graaf…
För alla vet att Took-Stolle inte har råd med äkta LV.
Troligtvis köpta på ngn marknad i Spanien.
Citera
2022-04-23, 17:15
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unattested
En natt på Ellery en vanlig vardag går på drygt 3000 kr, inklusive middag, frukost och inträde till poolen. Mycket billigare än en helg på valfri spaanläggning i Stockholmsområdet.
Betydligt dyrare än så och check in är först 16:00 och check out 12:00. Sjukt dyrt
Citera
2022-04-23, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tror inte heller att de betalat, hon har lagt upp så många bilder och taggat hotellet på varje bild. Det finns ingen anledning annars att lägga ut bild på varje maträtt, när de badar, rummet och frukost. Om de firar sin 24årsdag så är det privat och inte något man delar varje detalj, räcker i så fall med en eller två bilder.
Troligtvis har Robban fått ett par tusenlappar tillbaka på skatten som Anna måste förbruka så fort de kommer in på kontot.
Citera
2022-04-23, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Betydligt dyrare än så och check in är först 16:00 och check out 12:00. Sjukt dyrt

https://booking.ellerybeachhouse.com/se/package/list

Ellery Beach House spring fling. Check in 3/5 kl 16 för en natt, checka ut den 4/5 kl 12. Middag, frukost och beach club ingår. Kostnad: från 3180 kr. Knappast "sjukt dyrt". Kolla länken själv om du inte tror mig.
Citera
2022-04-23, 21:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unattested
https://booking.ellerybeachhouse.com/se/package/list

Ellery Beach House spring fling. Check in 3/5 kl 16 för en natt, checka ut den 4/5 kl 12. Middag, frukost och beach club ingår. Kostnad: från 3180 kr. Knappast "sjukt dyrt". Kolla länken själv om du inte tror mig.
Jag tror dig men nu lyckades du nog pricka in den billigaste dagen och de förmögna paret betalade nog över 4k för sin stora dag.
Citera
2022-04-23, 22:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Jag tror dig men nu lyckades du nog pricka in den billigaste dagen och de förmögna paret betalade nog över 4k för sin stora dag.
Jag misstänker att det är barnen, alternativt enbart Vanessa, som köpt detta till föräldrarna i present. Hon var ju hemma för nån dag sen. Hon är den enda av dem som försörjer sig själv.
Citera
2022-04-24, 00:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag misstänker att det är barnen, alternativt enbart Vanessa, som köpt detta till föräldrarna i present. Hon var ju hemma för nån dag sen. Hon är den enda av dem som försörjer sig själv.
Anna sa väl att det var hon som överraskade Roberto men jag inser att det inte är något man ska lita på. Val av ort kan ju tyda på att Vanessa var inblandad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in