2022-03-31, 22:44
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Är inte Roberto allergisk mot pälsdjur? Hon blev ju stressad när grannens katt försökte gå in genom fönstret…
Jo, och Anna har astma men dom gör väl undantag för Svea som har eget Instagram-konto. Anna tål i alla fall hästar. 🐎
Citera
2022-03-31, 23:03
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Erwik skriver på sin IG om det, det hände tydligen på samma gym där han tränar. Tunnelbanenettan skriver att hon brukade jobba ihop med den skjutne, dom dörrvakt då får man förmoda.
Det skjuts folk varje dag. Nu var det en oskyldig som strök med. Mycket testosteron på gymmet… Hade han inte försökt lägga sig i hade hans barn haft sin far i livet. Skytten kommer ändå åka snart. Helt onödigt dumt. Men det var ett gym i stan där Erwik tränar, så då ska det snyftas. Hade det varit Jocke på Sats i Huddinge hade hon inte lyft ett ögonbryn.
Citera
2022-04-01, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är hemma hos Anna.
Såg det senare! Fast sockerintag blev det
Citera
2022-04-01, 08:41
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hon gör verkligen konstiga saker. Som nu senast på story om personen som blev skjuten på gymmet.

Hur tänker hon? Anna och varför snor hon texten från killen som faktiskt hade en relation med BO.

Någon som har koll?
Citera
2022-04-01, 08:46
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Jag har en egen teori.

Hon syns i fler flöden och då som en empatisk människa som har koll på omvärlden.

Om jag skulle göra samma, så skulle folk i min omgivning tro att jag hade blivit galen.

Alltså så tror hon att hon gör samhället till en bättre plats. Själv kallar jag det hybris av gigantiska mått.
Citera
2022-04-01, 10:02
Medlem
TPLs avatar
Nu saknas det ett par bilder i stories. Finns bara en kvar på Anna och Svea, ingen bild på Felicia och Svea. Varken på Mys eller Annas IG. Båda har behållit exakt samma bilder. Skumt.
Citera
2022-04-01, 10:20
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Jag har en egen teori.

Hon syns i fler flöden och då som en empatisk människa som har koll på omvärlden.

Om jag skulle göra samma, så skulle folk i min omgivning tro att jag hade blivit galen.

Alltså så tror hon att hon gör samhället till en bättre plats. Själv kallar jag det hybris av gigantiska mått.

Det ligger nog något i den teorin, men det måste ju också finnas med egennytta och här tror hon kanske att hon med sin fantastiska empati ska kunna bli kompis med Erwik igen, han nyttjar ju detta gym.
Då skulle han kunna fixa nya uppdrag (och förmodligen få ett glas kallt vatten i ersättning).
Det finns ju vissa här som tror att det "fantastiska" framträdandet i kyrkan är starten på en ny och framgångsrik karriär, och hon kanske tror det själv också.
Citera
2022-04-01, 10:21
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Det ligger nog något i den teorin, men det måste ju också finnas med egennytta och här tror hon kanske att hon med sin fantastiska empati ska kunna bli kompis med Erwik igen, han nyttjar ju detta gym.
Då skulle han kunna fixa nya uppdrag (och förmodligen få ett glas kallt vatten i ersättning).
Det finns ju vissa här som tror att det "fantastiska" framträdandet i kyrkan är starten på en ny och framgångsrik karriär, och hon kanske tror det själv också.

Aaaah…. du har nog helt rätt!
Citera
2022-04-01, 12:18
Medlem
Tror både Anna och My är besvikna på att ingen spekulerar i hashtaggen #10juni My hade som kommentar i Annas senaste inlägg, en bild på sig själv....
Citera
2022-04-01, 12:36
Medlem
flugornass avatar
Nu får vi se om om Anna går bästa finaste Sven Melanders begravning.
Citera
2022-04-01, 12:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Är det någon som mot förmodan betalar för den kristna tidningen Dagen?
Jag vill inte stötta dom även om det bara är småpengar.

https://www.dagen.se/kultur/2022/03/...kans-talkshow/
Citera
2022-04-01, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det någon som mot förmodan betalar för den kristna tidningen Dagen?
Jag vill inte stötta dom även om det bara är småpengar.

https://www.dagen.se/kultur/2022/03/...kans-talkshow/
…….och där kom fredagsgarvet Jag tror jag dör skratt-döden-ont-i-magen Och där trampar Tooket i klaveret igen Hon ljög som en häst travar! Hon sätter sig i blickpunkten och skiter i det blå skåpet. Nu kommer TookAnna nagelfaras in i minsta detalj och minsta, minsta, pyttelilla felsteg kommer att rapporteras till prällen Jakob och tidningen Dagen! Tala om att vara MEDIA-KÅT. Tooket gör precis vad som helst för tid i olika media! Vad säger det om pinsamma AnnaTook?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in