2021-11-11, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Anna medverkar även i TV programmet Mot Sverige som spelas in snart.

Det är nog precis rätt för henne, då hon är smart och kan underhålla med sin ibland något bizarre humor.

Om du mena 1 mot Sverige så är det direktsänt och spelas inte in i förväg.
Citat:
Kan en person slå hela Sverige? Direktsänd frågesport med spektakulära experiment. Alla kan vara med och tävla live via DUO-appen och hela Sverige tävlar som ett lag. Vem vinner – den ensamma tävlande i studion eller lag Sverige? Programledare är Babben Larsson och vid hennes sida finns Erik Ekstrand och Farah Abadi.
Stor lyteskomik om hon skulle vara med, ty hon kan -ingenting-.
Citera
2021-11-11, 19:39
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Helvete vad ni stalkar kärringen. Finns ju inga gränser
Går ni igenom donnans sopor också?
Det är som ett trafikolycka, det är hemskt att bevittna men man kan inte låta bli.
Citera
2021-11-11, 23:39
Medlem
Anna, Anna…när du pekar fuck you åt dina följare, kallar dem jävla päron, idioter, äckliga, svär rent allmänt och kastar vaga anklagelser runt dig trots att dina trognaste tantfans tassar runt dig och viftar på svansen som små hundvalpar för att inte råka ut för någon anklagelse eller blockeliblock-tycker du då att det är ett mysterium att du blir sedd som aggressiv, otrevlig och arg? Verkligen? Missförstådd?

Jag önskar verkligen att det gick att hålla upp en spegel framför dig och dina gelikar så nu kunde se er själva som de flesta människor förr eller senare lär känna er. Men jag vet ju så förbannat väl att det är som att hälla vatten på en gås.
Citera
2021-11-12, 02:46
Medlem
Går människan på droger? Hennes ögon och handrörelser!!!!!!!!
Citera
2021-11-12, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Anna, Anna…när du pekar fuck you åt dina följare, kallar dem jävla päron, idioter, äckliga, svär rent allmänt och kastar vaga anklagelser runt dig trots att dina trognaste tantfans tassar runt dig och viftar på svansen som små hundvalpar för att inte råka ut för någon anklagelse eller blockeliblock-tycker du då att det är ett mysterium att du blir sedd som aggressiv, otrevlig och arg? Verkligen? Missförstådd?

Jag önskar verkligen att det gick att hålla upp en spegel framför dig och dina gelikar så nu kunde se er själva som de flesta människor förr eller senare lär känna er. Men jag vet ju så förbannat väl att det är som att hälla vatten på en gås.

Anna är sjuk. Så är det. Tyvärr är en del av sjukdomsbilden att sakna sjukdomsinsikt. Att någon psykolog eller terapi skulle hjälpa Anna till ett tillfrisknande har jag svårt att tro. Psykiater och psykofarmaka skulle inte heller hjälpa - dock lindra "anfallen" och "lusten till utåtagerande" så att säga.

När jag var liten hade vi en tant som gick runt i samhället och skämde ut sig på det viset Anna gör. Enda skillnaden är att tanten gjorde det fysiskt medan Anna gör det digitalt. En slags vandrande trafikolycka. Sjuk kvinna, utan någon som helst sjukdomsinsikt, med taggarna utåt. Ständigt elak. När tantens familj/släkt insåg vad som försiggick såg man till att tanten hamnade på något psykhem och fick hjälp. Hade Anna haft en normal familj hade dessa sett till att Anna fick psykvård och behandling. Tyvärr är familjen inte normal. De är medberoende.
Senast redigerad av Sejfu 2021-11-12 kl. 03:09.
Citera
2021-11-12, 09:28
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Hon gör reklam för Cicciotto som säljer en farsdagskorg med lite italienska varor och bl.a. vin men den får väl inte lämna restaurangen?
Citera
2021-11-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Hon gör reklam för Cicciotto som säljer en farsdagskorg med lite italienska varor och bl.a. vin men den får väl inte lämna restaurangen?
Dessutom formuleras det som om det var det stället som kom på hela idén med korgar med godsaker.
Citera
2021-11-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook

Just det! Och har minnet raderas kan de TookAnna kolla in några av dina livar på youtube. Där finns dina otrevligheter
Citera
2021-11-12, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Dessutom formuleras det som om det var det stället som kom på hela idén med korgar med godsaker.
Ska anmäla detta till SKV omedelbart idag! Nu får det vara nog med ” reklam från hjärtat”! Tooket drar även med sig andra i sitt vidriga leverne
Citera
2021-11-12, 10:00
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Vad ni gnäller om Bookan filtrerar sig, vilket hon uppenbarligen gör.

Men ingen säger nåt när som jag såg 10 filtrerade bilder med Carola där hon är smal som fan i ansiktet, men när hon fotar händerna är fingrarna tjocka som bratwurstar.

Och anmäla till Skatteverket? De kaffepengarnarna hon drar in på smygreklam vad gör det. Tror hon äger hela reasturangen anonymt.
Citera
2021-11-12, 10:08
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:

Men ingen säger nåt när som jag såg 10 filtrerade bilder med Carola där hon är smal som fan i ansiktet, men när hon fotar händerna är fingrarna tjocka som bratwurstar.

Och anmäla till Skatteverket? De kaffepengarnarna hon drar in på smygreklam vad gör det. Tror hon äger hela reasturangen anonymt.
Ja det är synd att hon filtrerar bilderna, då hon faktiskt ser bättre ut utan filter.
Hon är ju långt ifrån ful, för att vara kvinna i den åldern och slitsamma leverne ser hon bra ut.

Men jag tvivlar på att hon har bulvaner som står som ägare för restaurangen, det är hon för lågbegåvad för.
Citera
2021-11-12, 10:11
Medlem
Citat:

.
Varför skulle det sägas nåt om det här då tråden handlar om Anna Book?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in