2022-05-02, 16:11
Medlem
Här lovprisar Tant Toledano F och E med ett sedvanligt antal emojar.
https://postimg.cc/sMxXbVQT

Hon glömde att hedra Ejube med den rumänska flaggan 🇷🇴
Citera
2022-05-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Läskigt mycket som stämmer med Anna panna. Hon älskar väl antagligen gränslöst då hon är rädd för att bli lämnad, den dagen roberto lämnar henne om så skulle ske står hon där utan nånting. Ingen egen inkomst, ingen bostad och liknande.

Hon har väl redan sagt att hon ska förstöra hans liv om han lämnar henne? Så kärleksfulla de är.
Citera
2022-05-02, 23:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon har väl redan sagt att hon ska förstöra hans liv om han lämnar henne? Så kärleksfulla de är.

Ja jag minns att det nämnts tidigare i tråden, du ser det är antingen "älska" gränslöst eller avsky, finns inget mellanting. Såvida ens partner inte betett sig riktigt illa mot en med misshandel, våldtäkt och/eller liknande har jag svårt att se varför man skulle ha ett behov av att hata människan. Visst man behöver inte vara vänner men vill man inte ses och om det slutade lite kaosartat är det väl bara att blocka.
Citera
2022-05-03, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Japp. I princip ordagrannt skulle hon göra hans liv till ett helvete och själv ha kul när hon gjorde det.
Citera
2022-05-03, 06:40
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Japp. I princip ordagrannt skulle hon göra hans liv till ett helvete och själv ha kul när hon gjorde det.
Jag lyssnade på liven när hon sa det. Allt sagt med ett leende och lite skämtsamt så det var inte så allvarligt som många här inne tror/önskar.
Citera
2022-05-03, 06:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag lyssnade på liven när hon sa det. Allt sagt med ett leende och lite skämtsamt så det var inte så allvarligt som många här inne tror/önskar.

Det var inte skämtsamt, hon menade varje ord och har också kapacitet att göra det. Kom ihåg "stalkerbreven" mm som hon skickade och skrämde upp sina tidigare vänner med osv. Hon kommer driva sitt hot till vägs ände om hon behöver eftersom hon inte har något att förlora på det medan han har allt att förlora på det. Hon har inga spärrar när det gäller sådana saker. Det handlar om att få allt eller inget i hennes hjärna. Hans liv och leverne kommer att valsa runt i medierna och stämmningar kommer att hagla genom luften. Johnny Depps rättegång kommer att vara rena barnsagan. Ja hon är mentalt instabil vilket vi alla har konstaterat vid det här laget.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-05-03 kl. 07:21.
Citera
2022-05-03, 06:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Varför ens säga det då? Skämtsamt ska väl vara roligt vilket det inte var.
Citera
2022-05-03, 07:43
Citat:
Hennes leende når inte de svarta ögonen. Hon har uttalat/hintat om att göra Robbans liv till ett helvete många gånger.
Med tanke på hur mesigt vek och ryggradslös han är, så tycker jag det är uppenbart att han inte orkar, vågar eller har kraft att lämna henne.
Han baxar runt på sin tunna, låter henne få spendera hans pengar på att fixa sin kropp, enligt talesättet "happy wife, happy life"
Tunnan tycker hon har det lika glassigt som hollywoodfrun Monta*ami, där "Kamran betalar allt" medan hon kan shoppa och göra vad som faller henne in.
Det lilla kruxet är bara att hollywoodfrun har tagit sig dit hon är idag genom hårt arbete, hon är älskvärd för sin person. Jag skulle gärna se tunnan i en prövning, som The Island, vad skulle hon kunna bidra med?
De enda produktioner som tar med henne är förnedringstv. Hjälp jag är med i En japansk tvshow...
Citera
2022-05-03, 08:08
Medlem
Citat:
Det skulle såklart vara den officiella versionen om saken kom upp. ”Herregud. Jag skämtade bara!” följt av ”alla andra får skämta men inte jag” som den självutnämnda martyr hon är.

Övrigt beteende gör dock inte det alls särskilt givet att det inte ligger allvar i det.
Citera
2022-05-03, 08:43
Medlem
Vart tog det vägen den stora skräll som Anna hotade om skulle komma som skulle få folk att baxna osv minns inte allt hon sa mer än att det skulle ta hus i helvete.... men vad hände med detta?
Citera
2022-05-03, 09:45
Medlem
Citat:

Det är bland annat det som är otäckt med människor med dylikt beteende. Det låter ”skämtsamt” och kanske är det till stor del-men det finns en grund av allvar i det de säger. Att dölja hot som skämt är tyvärr inte ovanligt.
Hot inlindade i ”skämt” är imo ännu otäckare eftersom man inte vet var skämtet slutar och allvaret tar vid…
Citera
2022-05-03, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vart tog det vägen den stora skräll som Anna hotade om skulle komma som skulle få folk att baxna osv minns inte allt hon sa mer än att det skulle ta hus i helvete.... men vad hände med detta?
Det skulle väl ske nåt jättestort i mars månad också? Nåt med koppling till dr Alban. Men hon kanske inte menade den mars månad vi andra menar, det kanske var speciella Anna-månader det handlade om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in