2022-02-02, 18:17
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Anna har redan enligt henne själv, tagit emot ett erbjudande om arbete som hotell städerska men tackat nej.
Orsaken är att hon behöver all tid i världen att repetera inför schlager 2022.
Man kan inte ta ifrån henne att hon sökt olika arbeten, men att alla ser henne som den stora stjärnan hon är gör det svårt att se henne i charkdisken.
Men med hjälp av alla kollegor är hon snart på banan igen.
Anna har aldrig gjort matlådor vad är det för fantasier?
En av hennes bundsförvanter är Leckberg sedan många år tillbaka.
Jag blir djupt rörd av att höra hennes ljuva stämma, när hon sjunger ABC, och jag tror det är mig hon har i sina tankar.
Enligt obekräftade källor så kommer hon vara en av alla bakom masken i The masked singer.
Eller vänta nu det är väl tråden om Anna Belion, för även hon har några bra låtar att luta sig bakåt emot och stim pengar.
Herren vare prisad som Runar ber om just nu.
Edit: Runar sitter ju där han sitter så skall nog inte blanda in honom i det är.
Men när han ser AB: halv naken så är nog inte vare sig gud eller moral närvarande.
Blunda och tänk nu!!!

Hon kan inte jobba i charkdisken. Hon är för kort för det. Når inte upp så hon kan ge maten till kunderna…..
Citera
2022-02-02, 18:18
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Klart hon vill. Att sitta hemma äter upp henne. Det är inte normalt att sitta och prata med sin mobilkamera i timmar. Sen alla bilder som ska beskäras och filtreras till oigenkännlighet.
Hon verkade gilla att dreja. Måste säga att hon gjort fina saker, men det kostar, men att köpa en liten brännugn och ett drejbord, är en piss i havet jämfört med vad hon lägger på sitt utseende..
En annan aspekt är att hon är lite för bastant för att klara av att dreja, men det går att åtgärda.
Snälla Anna, skit i piff och glamour.
Din glanstid är ett minne blott.
Satsa på dig själv, vem vet snart kanske du blir mormor? Jag tror du skulle klä bättre i naturlig hårfärg, du är grå nu, en fin grå färg. Släpp sargen och prova.
Jag tror att Anna skulle passa som barnskötare, sjunga och pyssla.
Men bara om hon släpper iden om att vara en stjärna
Det enda fina med hennes leralster är glasyren. Och den gör hon inte själv…
Citera
2022-02-02, 19:48
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Anna gör väldigt klart att hon minsann är FÖRSÖRJARE i familjen (sen hon var 14).

Tydligen är det direkt förolämpande att fråga om hon trivs med att vara hemmafru, men hon tycker heller inte att det är fel att vara hemmafru... Annas logik är något i hästväg.

https://ibb.co/m6TyRXz

AB är väl hemmafruarnas hemmafru nr1
Citera
2022-02-02, 20:06
Medlem
DjPuttes avatar
Hoppsan det var en öm tå dem klev på ang hemmafru för Booken, Rabblar om att hon verkar haft såååå mycket göra innan coronan..
Ja du nog kan hon gjort en spelning på pizzerian ute i orten eller ngt liknande, Eller på en sunkig kryssning där hon får leka stjärna utöver det så är nog bokningslistan tom!
Citera
2022-02-02, 20:12
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hoppsan det var en öm tå dem klev på ang hemmafru för Booken, Rabblar om att hon verkar haft såååå mycket göra innan coronan..
Ja du nog kan hon gjort en spelning på pizzerian ute i orten eller ngt liknande, Eller på en sunkig kryssning där hon får leka stjärna utöver det så är nog bokningslistan tom!
Anna var ju beredd att anträda de stora scenerna, innan covid spolierade alla de möjligheterna...
Citera
2022-02-02, 20:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anna var ju beredd att anträda de stora scenerna, innan covid spolierade alla de möjligheterna...
Nej, hon valde att inte arbeta.
Citat:
Jag har valt att inte arbeta. Har inte gapat efter mycket som många andra. Så mitt beslut visar sig nu ha varit det rätta.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Det är först nu hon börjat gapa.
Citera
2022-02-02, 20:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Hon kan inte jobba i charkdisken. Hon är för kort för det. Når inte upp så hon kan ge maten till kunderna…..
Hon roffar nog åt sig mat till sig själv dessutom när hon står där.
Citera
2022-02-02, 21:15
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
AB hade passat att bli chef på en McDonalds-restaurang så kan hon styra och domdera över dom yngre förmågorna.

Nej, nej, nej! Hon hade ätit upp alla hamburgare själv. Jag har sett på mitt fågelbord hur fåglar kan vräka i sig, och Anna äter ju som en fågel enligt henne själv.
Citera
2022-02-02, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
För att inte tala om Tookets bröst som svällt som en 5 liters deg gör att armarna är alldeles för korta Snart når hon inte att stoppa in gaffeln i den breda käften Då får The Retarded ansöka om anhörighetsstöd för att vara hemma och mata henne
Citera
2022-02-03, 00:49
Medlem
Ännu mer drama!
https://i.postimg.cc/J7jCNFd8/C9-B6-...3040-FF0-D.jpg
Citera
2022-02-03, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vilken fruktansvärd människa Anna är, hur kan man bli så oförskämd för att någon säger att hon är hemmafru. Anna jobbar inte och är inte inskriven på arbetsförmedlingen, hon är en hemmafru. Om man reagerar som hon gör får man garanterat inget jobb. Ingen vill anställa en person som beter sig som hon. Jag tycker att Stoppa pressarnas rubrik är underbar. "Utblottad Anna tvingas söka jobb som städerska ". 🤣😂
Inte första gången hon blir förbannad för att bli kallad hemmafru. Hon är en hemmafru, och arbetslös om hon nu vill jobba. Men hon väljer väl hellre att kalla sig för Hollywoodfru eller jag menar Sigtunafru...
Citera
2022-02-03, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Antar att du praktiserade på ett företag som du kunde utvecklas genom? Ganska vanligt. Men inte bara hoppa av och göra ingenting.

Japp det är korrekt rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in