2022-03-27, 21:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Men vad såg jag precis?! Jag avlider i sekundärskam..
Av 34 kommentarer visas endast 10. 24 negativa alltså = 70%. Folkkär my ass.

Hon visar åter att hon är drottning av omdömeslöshet. Efter prästens fina avslutning med välsignelse och bön för Ukraina etc, så drar hon igång Samba Sambero Hur kan man ens komma på tanken?

Och givetvis med ett ödmjukt (ironi!) påpekande om att hon minsann "vann" med den låten
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-03-27 kl. 21:59.
Citera
2022-03-27, 21:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidOavsett8
Och Sigtuna församling har begränsat vem som får kommentera på deras Facebook 😂 Undrar varför 😳
Hon kanske får för mycket beröm och lovord.
Citera
2022-03-27, 22:05
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Någon som skrev någon smaskig kommentar? Om sonens barnvåldtäkt eller dotterns knarkande?
Det togs upp på flera håll, mer eller mindre tydligt liksom. Men även rätt neutrala kommentarer togs bort.
Citera
2022-03-27, 22:38
Medlem
Kul att genom Sigtuna församlings live få ett ansikte på många som kommenterar (negativt) här och på Bloggbevakning angående Anna Book. Vill inte vara fördomsfull men nu är jag det ändå, var inga överraskningar, så att säga.

Att Anna Books liv ska begränsas till den grad många vill p.g.a vad hennes barn gjort är absurt. Var väl inte ett bra drag av Anna att vara på sociala medier under sin sons rättsprocess, men att en förälder vill lovorda sina barn öppet som motpol till allt som skrivs är inte jättemärkligt, tycker jag. De flesta människor är inte bara antingen onda eller goda, tvivlar inte på att det även gäller Annas barn. Speciellt för henne som mor.

Med det sagt, Anna är speciell på många sätt. Men ni går ofta över gränsen och sänker er till ännu lägre nivåer.
Citera
2022-03-27, 23:25
Citat:
Ursprungligen postat av creeewz
Kul att genom Sigtuna församlings live få ett ansikte på många som kommenterar (negativt) här och på Bloggbevakning angående Anna Book. Vill inte vara fördomsfull men nu är jag det ändå, var inga överraskningar, så att säga.

Att Anna Books liv ska begränsas till den grad många vill p.g.a vad hennes barn gjort är absurt. Var väl inte ett bra drag av Anna att vara på sociala medier under sin sons rättsprocess, men att en förälder vill lovorda sina barn öppet som motpol till allt som skrivs är inte jättemärkligt, tycker jag. De flesta människor är inte bara antingen onda eller goda, tvivlar inte på att det även gäller Annas barn. Speciellt för henne som mor.

Med det sagt, Anna är speciell på många sätt. Men ni går ofta över gränsen och sänker er till ännu lägre nivåer.

Inte p g a vad barnen gjort utan p g a hur hon hanterar det. Att man står bakom och stöttar sina barn är inget konstigt. Men att kort efter ett brott mot en äldre person t ex hylla specifikt barnets moral och värderingar är väldigt unket och väldigt okristligt.
Citera
2022-03-27, 23:33
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Inte p g a vad barnen gjort utan p g a hur hon hanterar det. Att man står bakom och stöttar sina barn är inget konstigt. Men att kort efter ett brott mot en äldre person t ex hylla specifikt barnets moral och värderingar är väldigt unket och väldigt okristligt.
Sen tycker jag personligen att hennes preach motherf*cker o s v borde diskvalificera henne från framträdande i kyrkan oavsett.
Citera
2022-03-27, 23:38
Medlem
Herregud vad Anna sjunger dåligt och rör sig fult när hon sjunger. Konstigt att börja dansa med prästen dessutom. Ingen kommer att erbjuda henne jobb som artist, det borde hon fattat för länge sedan.
Citera
2022-03-27, 23:48
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Men vad såg jag precis?! Jag avlider i sekundärskam..
Man är aldrig större än din senaste hit.
Nu blev väl heller inte Samba Sombrero någon hit heller. Men att avsluta ett andligt samtal med den låten… där dog allt. Singback med en kvinna som tappar andan efter halva låten och måste använda vibrato för att hålla tonen någorlunda. Det här var ju inte ens roligt, bara tragiskt.
Citera
2022-03-28, 00:12
Medlem
Sladderbrallas avatar
Jag hade ingen aning om att hon skulle sjunga men liven kom upp i mitt fb flöde, herregud va magstarkt de var. Skämskudden gick inte att ta bort ifrån ansiktet.
Höll fan på att käka upp kudden i ren frustration.
Stod ut ca 3 min sen var jag tvungen att göra en mental förträngning och stänga av!
Varför, varför, varför har människan en sån komplett verklighets frånvarande uppfattning om hur hon är?! Har aldrig upplevt en pinsammare i hela mitt liv
Citera
2022-03-28, 00:42
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlltidOavsett8
Och Sigtuna församling har begränsat vem som får kommentera på deras Facebook 😂 Undrar varför 😳
Ja, antagligen för de inte vill fans och stalkers ska fylla kommentarersfältet till oändlighet.
Citera
2022-03-28, 00:56
Har bevittnat "comebacken" precis, via fejjan.

Så otroligt obekväm prällen ser ut, det är olidligt.

Så intressant att hon går i kyrkan varje söndag i Spanien...q
Varför inte i Sverige?

Hur många gånger kan en person vanhedra "sin guds namn"? Inför prällen?

Varför fnissar hon under bönen?

Varför har hon handmikrofon, när hon har mikrofon i ansiktet?

Jag kan inte förstå detta, undrar om hon kommer få komma tillbaks?

Shit, vad hon verkligen vill ta över showen, prällen ser ut att vilja vakna upp från mardrömmen...

Riktigt bra med musikfixet, var det Robban eller sonen som skötte karaokemaskinen?

När man tror det inte kan bli värre, sliter hon upp prällen för dans...
Citera
2022-03-28, 01:18
Medlem
Har aldrig hört henne säga att hon tränar på sång, och nu kom svaret. Förstår hon inte hur illa det låter eller skiter hon i det bara hon får stå på scen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in