2022-02-18, 21:07
Medlem
GastonLeMans avatar
Efter lyteskomik som är denna tråds största drivkraft så kommer skadeglädje!

Nu kommer denna tråd explodera, bästa PR Tooken kommer få på länge.
Sångpedagog inställd. Kyrkan avboookad!
Senast redigerad av GastonLeMan 2022-02-18 kl. 21:10. Anledning: Patrik Sjöberg, ”242” +lite framför! 67 typ!
Citera
2022-02-18, 21:10
Medlem
flugornass avatar
Nej stackars Anna, nu är Du moder till en riktigt kriminell son.
Gör Du en rejäl brak frukost till din kriminella avkomma i morgon, när han ids komma hem till mamsita ?
Citera
2022-02-18, 21:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nej stackars Anna, nu är Du moder till en riktigt kriminell son.
Gör Du en rejäl brak frukost till din kriminella avkomma i morgon, när han ids komma hem till mamsita ?
Ja där har hon verkligen något att vara stolt över. Sedan får ju lillgrabben vara gangster dessutom.
Citera
2022-02-18, 21:24
Medlem
flugornass avatar
Nu tänker jag om lite, kanske det är synd om Anna.
Tror inte det här är vad hon förväntade sig av sin son, så jag förstår om hon inte mår så bra nu.
Hur många domar har han nu?
Nej nu måste vi stötta Anna i denna svåra stund, kan det bli värre?
Ja diskmaskinen går i baklås.
Edit:
Det är väl lite synd om Antonio nu, som skall hem och förklara sig för sin väna moder, att mamma jag åkte på en tokig domstol med en helt galen domare igen.
Nu lovar jag att bli laglig om Du tar jobbet i Masked Singers!
Senast redigerad av flugornas 2022-02-18 kl. 21:33. Anledning: Ändrade lite
Citera
2022-02-18, 22:06
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nu tänker jag om lite, kanske det är synd om Anna.
Tror inte det här är vad hon förväntade sig av sin son, så jag förstår om hon inte mår så bra nu.
Hur många domar har han nu?
Nej nu måste vi stötta Anna i denna svåra stund, kan det bli värre?
Ja diskmaskinen går i baklås.
Edit:
Det är väl lite synd om Antonio nu, som skall hem och förklara sig för sin väna moder, att mamma jag åkte på en tokig domstol med en helt galen domare igen.
Nu lovar jag att bli laglig om Du tar jobbet i Masked Singers!

Hon vet ju så det är inget han behöver komma hem och berätta, glöm inte att hon ju lade upp foton när hon gick in hos en advokat, det var ju för hans skull. Och givetvis har den som tagit drogtesterna gjort fel, analysen är fel och tja... den som han misshandlade förtjänade säkert det också eller så ljög den också.. ALLA ljuger utom Anna i Annas Universum
Citera
2022-02-18, 22:13
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon vet ju så det är inget han behöver komma hem och berätta, glöm inte att hon ju lade upp foton när hon gick in hos en advokat, det var ju för hans skull. Och givetvis har den som tagit drogtesterna gjort fel, analysen är fel och tja... den som han misshandlade förtjänade säkert det också eller så ljög den också.. ALLA ljuger utom Anna i Annas Universum
Ja att drog testerna är fel utförda är jag övertygad om.
Därför tycker jag vi skall stötta Anna i denna svåra stund.
Hon har det inte för lätt, skaka kuddar på morgonen och sedan så avkomman hem och säger, Du morsan jag blev dömd igen.
Jag försökte förklara att jag är oskyldig men dom fattade inte riktigt, är det för att jag leker blatte eller för att Du är kändis?
Jo Du får jag låna bilen i kväll igen?
Citera
2022-02-18, 22:24
Medlem
TPLs avatar
Samma dag som sonen åkte fast för drograttfylla (9/7) sände Anna lives 2 gånger. Allt var som vanligt.
Nästa dag visade hon hur yngsta dottern öste lovord över sina föräldrar.
När sonen hade kontakt med polisen igen 4/9 var allt som vanligt i Annas universum följande dagar.

Nu kommer hon att ha fullt upp med att skyla över senaste domen. Anna vet allt om hur rättsväsendet funkar nu.
Citera
2022-02-18, 22:31
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Efter lyteskomik som är denna tråds största drivkraft så kommer skadeglädje!

Nu kommer denna tråd explodera, bästa PR Tooken kommer få på länge.
Sångpedagog inställd. Kyrkan avboookad!

Undra varför de blev avbokat denna gång?
Har tookan rampfeber månne🤔
Citera
2022-02-18, 22:36
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Undra varför de blev avbokat denna gång?
Har tookan rampfeber månne🤔
Det är inte alls bekräftat att det är inställt. Kolla Sigtuna kyrkas hemsida. Där ska det stå om Annas deltagande i församlingsgården i mars.
Citera
2022-02-18, 22:45
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är inte alls bekräftat att det är inställt. Kolla Sigtuna kyrkas hemsida. Där ska det stå om Annas deltagande i församlingsgården i mars.

Anna står kvar som gäst 27 mars och sidan uppdaterades 11 feb så än så länge är hon bokad
Citera
2022-02-18, 23:30
Medlem
Varför blanda in Annas barn?
Tråden handlar om Anna. Även om hennes barn tar snedsteg så ska dom inte hängas ut här.
Citera
2022-02-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epidemiologen
Varför blanda in Annas barn?
Tråden handlar om Anna. Även om hennes barn tar snedsteg så ska dom inte hängas ut här.

När Anna själv väljer att lyfta fram sina barn så får de nog finna sig i att också lyftas fram här. Anna vill ju gärna lyfta fram sig själv som den lyckade modern med sina barn som exempel. Då får man nog räkna med att andra lyfter fram barnens förekommanden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in