2023-10-19, 13:22
Medlem
Gnomegirls avatar
Jaha, nu ska hon väl buffla sig in på begravningen med plastblomman i högsta hugg, fotografera kistan och alla sörjande, fisa vid kaffebordet och vräka i sig halva begravningstårtan.

MVH/Gnomegirl.
Citera
2023-10-19, 13:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jaha, nu ska hon väl buffla sig in på begravningen med plastblomman i högsta hugg, fotografera kistan och alla sörjande, fisa vid kaffebordet och vräka i sig halva begravningstårtan.
Anna har 2 operationer som väntar nu i oktober så hon lär knappast vara i skick att gå på begravning (än mindre sjunga... ) om begravningen är inom närmsta veckorna.
Citera
2023-10-19, 13:41
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna deppar för att det snöar lite... Förstår inte vad det gör för skillnad för henne. Hon är ändå bara inne och lagar mat (och äter), städar eller tittar på TV.
Haha ja. Känns som att hon klagar bara för att ha något att göra.
Citera
2023-10-19, 14:38
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Anna har 2 operationer som väntar nu i oktober så hon lär knappast vara i skick att gå på begravning (än mindre sjunga... ) om begravningen är inom närmsta veckorna.

Va? Två operationer? Jag verkar ha missat det. Vad ska opereras?
Citera
2023-10-19, 15:24
Medlem
Citat:
Anna deppar för att det snöar lite... Förstår inte vad det gör för skillnad för henne. Hon är ändå bara inne och lagar mat (och äter), städar eller tittar på TV.

Planerar nog, fast det är hemligt, att sjunga Lasse Berghagens största låtskatter på 4:an som en hyllning . Obs!!!! Det är hemligt 🤫
Citera
2023-10-19, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskines
Vänta bara till hon läser nyheterna och inser att hennes bästaste, närmaste vän, kollega och bror Lars Berghagen har gått ur tiden.

Blir väl nåt självömkande inlägg nerlusat med ungefär 27 "jag" och "mig".

EDIT: som sagt.

"🌹🍃 Vila i frid finaste Lasse Berghagen - Tack för musiken 🕊️ Mina tankar och varmaste kramar går till Lasses döttrar, hustru, barnbarn & övriga nära ❤️❤️❤️ Jag bär många minnen i mitt hjärta, och du Malin vet vad jag känner för dig och din familj ❤️❤️❤️ All min medmänskliga kärlek och omtanke i er svåra stund 🌹🍃❤️🙏🏼 Kram A."
Ja det är klart hon måste försöka få det till att de hade nån form av personlig relation.
Citera
2023-10-19, 16:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja det är klart hon måste försöka få det till att de hade nån form av personlig relation.
Konstigt att Anna aldrig, eller väldigt sällan, uttalar sig om sin nära vänskap med alla svenska kändisar medan dom lever. Undantaget nåt eventuellt stjärnskott på artisthimlen som Anna upptäckt med hjälp av sin enastående förmåga att förutspå deras artistiska framtid.
Först när dom dött berättar Anna om sina fantastiska relationer till alla dom där som inte längre kan försvara sig. Obehaglig människa.
Citera
2023-10-19, 16:53
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/Hnqn5HH

Ja nu blir det till att förbereda sig på att våldgästa hans begravning.
Hon verkar även ha blivit religiös igen!
Hon har verkligen ingen skam i kroppen som försöker antyda att hon står familjen nära.
Men takt och fason har väl heller aldrig varit något hon haft i överflöd
Citera
2023-10-19, 16:54
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Va? Två operationer? Jag verkar ha missat det. Vad ska opereras?

Hjärnan kanske 🙄
Citera
2023-10-19, 18:08
Medlem
TPLs avatar
"Vet inte riktigt vad som är på gång i kroppen... känner mig hastigt och lite olustigt nere 🥺 Tänt ljus, krupit upp i soffan med en kopp kaffe & en bit choklad 🍫"

Gör hon inget annat än äter och dricker?

Säkert avbokar hon operationstiderna nu när hon är nere och bara vill dricka kaffe, äta choklad och tända ljus.
100 gram av den där chokladen utgör mer än 25% av hennes kaloribehov för en dag. 🤐
Senast redigerad av TPL 2023-10-19 kl. 18:45. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-10-19, 18:55
Citat:
"Vet inte riktigt vad som är på gång i kroppen... känner mig hastigt och lite olustigt nere 🥺 Tänt ljus, krupit upp i soffan med en kopp kaffe & en bit choklad 🍫"

Säkert avbokar hon operationstiderna nu när hon är nere och bara vill dricka kaffe, äta choklad och tända ljus.
100 gram av den där chokladen utgör mer än 25% av hennes kaloribehov för en dag. 🤐
Hastigt och lite olustigt? Har hon glömt att hon är i klimakteriet?
Har hon gått in på vad det är operationerna avser?
Hon har ju genom åren pratat oerhört mycket om sina blödningar, så en hysterektomi och uttagande av girlisarna.
Nu är det sorgligt och mycket visdomsord på insta.
Citera
2023-10-19, 18:57
Medlem
Citat:

Haha ja hon avslöjar ju själv på löpande band anledningarna till att hon är överviktig.
Dels äter hon inget på dagtid utan vräker i sig allt på kvällen och dels gör hon nu extra tydligt att hon tröstäter så fort hon mår dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in