2022-03-20, 17:17
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Tyckte du inte hon såg ut i ansiktet som om hon var sjuttioåtta år när hon gått ner och skinnet hängde i fejan? Tycker hon är finare nu i ansiktet. Det gör henne i alla fall inte trettio år äldre.

Så ingående har jag inte studerat henne faktiskt så jag såg att det hängde löst skinn i ansiktet när hon var smal, tyckte inte det syntes på bilderna här i tråden som lades upp, men igen jag kollade inte supernoga.

Hade hon överflödigt skinn kunde hon kört ett trådlyft eller liknande om hon störde sig av det. I mina ögon är dubbel/trippelhaka aldrig snyggt. Inte heller den klotrunda form hon har på ansiktet. Och anledningen att jag påpekar det (och hennes utseende) är som jag skrev i mitt första inlägg du svarade på tidigare, när hon var smal var hon förbannat noga och kvick med att tjock-håna andra.
Nu står hon där igen.
Rätt åt henne.
Citera
2022-03-21, 16:29
Medlem
TPLs avatar
Anna har fått örhängen från en som tillverkar smycken. "För hand" förtydligar Anna... Kanske en ny hobby för Anna om hon får tid över.
Citera
2022-03-22, 10:33
Medlem
Misstag av Alice Bah att svara Anna för några dagar sen, nu kommer Anna försöka få en ny bästis. Tror Anna att Alice inte förstår svenska?
Citera
2022-03-22, 11:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Misstag av Alice Bah att svara Anna för några dagar sen, nu kommer Anna försöka få en ny bästis. Tror Anna att Alice inte förstår svenska?
Ja Alice gjorde verkligen ett misstag, nu är Anna på henne som en igel framöver.
Citera
2022-03-22, 12:39
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Jaha nu har LillTunnan klämt ett finger igen. Förra gången var det i ett notställ och Mamma Mu ringde ambulans om det är sant vet jag inte står i tråden.
Ja det är sant , men den gången var det lilltösen .
Citera
2022-03-22, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja Alice gjorde verkligen ett misstag, nu är Anna på henne som en igel framöver.

Tooket framställer sig som en äkta stalker Sitter dagarna lång och går igenom alla s.k ” kända”! Hakar på något uttalande och klänger sig sedan fast som en igel och när ” feedback” levereras från den s.k ” kända” blir TookAnna i extas Då dyker drömmarna upp i Tookets huvud att kanske få bli någon s.k ” kändis” taleskvinna Fy fan vilket fattigt liv Tooket har. Skaffa dig ett jobb AnnaTook och bidra till välfärden då både DU och ättelägget utan haka nyttjar vår sjukvård lite då och då och gnager på vårt rättssamhälle
Citera
2022-03-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Absolut. Varför inte börja som idrottsminister? Anna är ju en riktig hurtbulle och dessutom en ryttare i världsklass! Jag misstänker att det inte slutar där, en så folkkär person med ett sånt djup och enorm visdom som hon uppvisar i sociala medier kommer ju snabbt att bli statsminister och föra vilket parti hon än behagar att välja till höjder som socialdemokraterna bara kunde drömma om under sin storhetstid!

Efter det är väl lämpligt att runda av med en tjänstgöring som FNs generalsekreterare och Nobels fredspris några gånger.

Jag var lite osäker på om du var 100 % seriös, men när jag läste det där om Nobelpris förstod jag du skojade. Anna är ju bara en levande legend här i Sverige!
Citera
2022-03-22, 21:06
Medlem
flugornass avatar
Det är väl inte konstigt om Alice Bah och Anna har träffats i något sammanhang.
Möjligt är att Alice inte är god/nära vän till Anna men nog har dom gemensamma band alltid.
Trocadero eller rättare sagt hennes man roberto är ju nästan kompis med Alice man.
Dom använder ju samma gym och pt.
Jag är inte säker men tror mig minnas att Alice barn umgås med Annas ungdomar.
Citera
2022-03-23, 11:56
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Det är väl inte konstigt om Alice Bah och Anna har träffats i något sammanhang.
Möjligt är att Alice inte är god/nära vän till Anna men nog har dom gemensamma band alltid.
Trocadero eller rättare sagt hennes man roberto är ju nästan kompis med Alice man.
Dom använder ju samma gym och pt.
Jag är inte säker men tror mig minnas att Alice barn umgås med Annas ungdomar.
Alice Bahs barn umgås med största säkerhet INTE med barnen i familjen Stolledano-Took. Främst pga åldern då Alice äldsta är 3 år yngre än Books yngsta . Alice har tre flickor som är 10, 14 och 17. De lever ett anonymt liv och det passar sig verkligen inte att någon i Alice position umgås med en familj där det förekommer kriminalitet.

Men jag förstår att du önskar det
Citera
2022-03-23, 12:42
Medlem
Spännande att se om hon faktiskt uppträder på församlingshemmet den 27:e. Inget avbokat än iallafall om man kollar svenskakyrkan.se
Citera
2022-03-23, 12:51
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Spännande att se om hon faktiskt uppträder på församlingshemmet den 27:e. Inget avbokat än iallafall om man kollar svenskakyrkan.se
Ja det är ju bara 4 dagar kvar, någon som ska åka dit? Vore skoj med en livesändning.

Hur många gissar på återbud pga sjukdom?
Pga personliga skjääl?

Pga on blir förbjuden pga medverkan i Masked singer (iaf i hennes värld för hon är för mycket värd så hon får inte delta i något annat ..sen har hon ju svårt att hålla tyst också)

OM hon nu är där..vilka låtar kommer hon att framföra i det heliga huset? ABC om den jobbiga men hormonstyrda tonårsförälskelsen?
Citera
2022-03-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Ja det är ju bara 4 dagar kvar, någon som ska åka dit? Vore skoj med en livesändning.

Hur många gissar på återbud pga sjukdom?
Pga personliga skjääl?

Pga on blir förbjuden pga medverkan i Masked singer (iaf i hennes värld för hon är för mycket värd så hon får inte delta i något annat ..sen har hon ju svårt att hålla tyst också)

OM hon nu är där..vilka låtar kommer hon att framföra i det heliga huset? ABC om den jobbiga men hormonstyrda tonårsförälskelsen?
Nån dag innan kommer det att hon inte ska vara, där 👍😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in