2023-10-09, 09:00
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jodå, bullarna var hembakta. Såg riktigt goda ut faktiskt.
Kanske är så att Anna tycker det ser snålt ut att duka upp en bulle per person? Hon kanske vill att de ska kunna ta två bullar om de vill? Ni vet, blir det ingenting kvar så var det för lite...
Citera
2023-10-09, 17:51
Medlem
Geburhas avatar
Nu uttrycker hon sin tacksamhet över en överraskningsresa till London ”anordnad av vänner”.

Självklar tillsammans med selfies där hon är oigenkännlig.

VEM ÄR DETTA?

Min man ❤️ Han kom in med posten idag, jag fick ett brev med ett kort jag först inte förstod alls. Kände genast igen de fint tecknade byggnaderna i London. Men, namnen förvirrade mig likaså den knappa informationen - SAVE THE DATE 11 - 14 december 2023. Roberto frågade - Har du nån aning om vad det kan betyda? Nej sa jag. Säkert bara någon som vill pranka mig svarade jag. Vi satte oss ned för att försöka klura ut vad kortet kunde betyda & jag var först helt vilsen. Efter en stund, ser jag att 4a av namnen är markerade med rött på den första bokstaven, DÅ slog det mig ABBA!!! DÅ BRAST DET 😭Min man tar mig med till LONDON för att se ABBA Voyage ✨✨✨ Till sin hjälp har han haft några av tjejerna på jobbet, som engagerat sig med att teckna & skriva så fint så att jag inte skulle känna igen handstilen 😭😭😭 de övriga första bokstäverna bildade London. Jag dör så snällt & hjälpsamt av tjejerna ❤️🙏🏼❤️ TACK finaste ni & min älskade älskade Roberto, som du har planerat ❤️vilket engagemang för att verkligen överraska mig. Ditt sätt att ständigt överträffa dina hemligheter & presenter under alla våra snart 26 år tillsammans säger ALLT ❤️ Din kärlek känns i precis varje detalj, du inte bara ger en sak - utan det finns alltid tankar bakom & du lägger alltid ner tid på allt från planering, presentation, inslagning till kort, hur du skriver & uttrycker dig. Det är där man verkligen känner kärleken. Jag är så innerligt lycklig & tacksam - du & jag genom livet🥰 Fyra underbara dygn i London över Lucia & inför Jul 🎄 DU ÄR MAGISK, älskar dig så, så GLAD nu, mitt i allt det tuffa i livet just nu ❤️ på allt detta kommer vår ena gulliga granne med en påse guld - nyplockade trattkantareller & så fick jag ett litet viktigt paket & en stor leverans idag🚚📦 VAD HÄNDER 🙏🏼 Svårt att förklara i ett kort inlägg, men jag är sååå glad idag som ett barn & mitt hjärta är varmt av kärleken bakom allt - så tacksam. Jag är i en tuff period nu med två operationer framför mig & livet är inte bara rosor - men ack så glad jag är just nu & tankad med energi för att avsluta det här kämpiga året. Just idag är jag GLAD & än mer tacksam för mitt, för vårt liv Roberto, jag älskar dig så ❤️
Citera
2023-10-09, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Nu uttrycker hon sin tacksamhet över en överraskningsresa till London ”anordnad av vänner”.

Självklar tillsammans med selfies där hon är oigenkännlig.

VEM ÄR DETTA?

Min man ❤️ Han kom in med posten idag, jag fick ett brev med ett kort jag först inte förstod alls. Kände genast igen de fint tecknade byggnaderna i London. Men, namnen förvirrade mig likaså den knappa informationen - SAVE THE DATE 11 - 14 december 2023. Roberto frågade - Har du nån aning om vad det kan betyda? Nej sa jag. Säkert bara någon som vill pranka mig svarade jag. Vi satte oss ned för att försöka klura ut vad kortet kunde betyda & jag var först helt vilsen. Efter en stund, ser jag att 4a av namnen är markerade med rött på den första bokstaven, DÅ slog det mig ABBA!!! DÅ BRAST DET 😭Min man tar mig med till LONDON för att se ABBA Voyage ✨✨✨ Till sin hjälp har han haft några av tjejerna på jobbet, som engagerat sig med att teckna & skriva så fint så att jag inte skulle känna igen handstilen 😭😭😭 de övriga första bokstäverna bildade London. Jag dör så snällt & hjälpsamt av tjejerna ❤️🙏🏼❤️ TACK finaste ni & min älskade älskade Roberto, som du har planerat ❤️vilket engagemang för att verkligen överraska mig. Ditt sätt att ständigt överträffa dina hemligheter & presenter under alla våra snart 26 år tillsammans säger ALLT ❤️ Din kärlek känns i precis varje detalj, du inte bara ger en sak - utan det finns alltid tankar bakom & du lägger alltid ner tid på allt från planering, presentation, inslagning till kort, hur du skriver & uttrycker dig. Det är där man verkligen känner kärleken. Jag är så innerligt lycklig & tacksam - du & jag genom livet🥰 Fyra underbara dygn i London över Lucia & inför Jul 🎄 DU ÄR MAGISK, älskar dig så, så GLAD nu, mitt i allt det tuffa i livet just nu ❤️ på allt detta kommer vår ena gulliga granne med en påse guld - nyplockade trattkantareller & så fick jag ett litet viktigt paket & en stor leverans idag🚚📦 VAD HÄNDER 🙏🏼 Svårt att förklara i ett kort inlägg, men jag är sååå glad idag som ett barn & mitt hjärta är varmt av kärleken bakom allt - så tacksam. Jag är i en tuff period nu med två operationer framför mig & livet är inte bara rosor - men ack så glad jag är just nu & tankad med energi för att avsluta det här kämpiga året. Just idag är jag GLAD & än mer tacksam för mitt, för vårt liv Roberto, jag älskar dig så ❤️
Det var ju häromdagen Anna skulle skriva ett riktigt viktigt brev...idag fick hon post..
Förresten, varför poserar Roberta med J@net J@ckson?
Citera
2023-10-09, 18:12
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/z5z3Vx3

Anna gråter och tar självklart en bild och lägger ut.
Gud 🙄
Citera
2023-10-09, 18:18
Medlem
TPLs avatar
Bakade Anna bullar med dom där skitiga naglarna?

https://postimg.cc/njn3ZtcC

Kan hon verkligen resa bort så snart efter 2 svåra operationer?
Citera
2023-10-09, 19:33
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/z5z3Vx3

Anna gråter och tar självklart en bild och lägger ut.
Gud 🙄
Hahah bilden där hon gråter var det bästa jag sett
Citera
2023-10-09, 19:46
Medlem
Vart tog alla välsigne dig och amen vägen Skenheliga kossa kräks 🤮
Citera
2023-10-09, 20:59
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Hahah bilden där hon gråter var det bästa jag sett

Anna har tränat mycket och länge!

https://postimg.cc/gallery/1XJys6F
Citera
2023-10-09, 21:03
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Viktigt brev! Handskrivet!?
Ritar hon in alla emojis för hand då? Eller har hon köpt hem ett ark med gulliga klistermärken?
📺🎤🙏❤️😍🥰

Man skriver ju handskrivna brev till någon som sitter inne? Kan det vara till dottern dom inte skötte samhällstjänsten?
Citera
2023-10-09, 21:03
Medlem
TPLs avatar
Jag hoppas Roberto har Instagram och följer Anna så han kan läsa om hur glad och tacksam hon blev för presenten.
Citera
2023-10-09, 21:09
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det var ju häromdagen Anna skulle skriva ett riktigt viktigt brev...idag fick hon post..
Förresten, varför poserar Roberta med J@net J@ckson?

Det har du en poäng i. Skulle inte förvåna mig om hon skrivit det till sig själv.

Hon påstår sig ju starkt, inte använda filter.
Citera
2023-10-09, 21:34
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Anna har tränat mycket och länge!

https://postimg.cc/gallery/1XJys6F
Ja det har varit mycket snyft och snörvel från fröken och alla gånger så måste hon dela med sig av tårarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in