2022-02-26, 00:06
Medlem
Ograsts avatar
Vänligen håll er till ämnet kära flashbackare. Tålamodet tryter och snart kommer varningarna att hagla! // Moderator
Citera
2022-02-26, 09:09
Medlem
Dr. Alban hade ett event och uppträdde på Café Opera igår. Anna var inte där, men däremot många av dem hon umgåtts med innan.

Hade du varit bjuden Anna, då hade du tackat ja och gått.....

Det finns massa "privata" bilder på kompisens Facebook, hon och hennes man är gamla vänner till Kin och Alban, och jag frågade "på skoj" nu på morgonen om Anna var där och fick en skrattemoij och ett NEJ! till svar. Aldrig pratat om Anna med henne, lite för att jag skäms över min Anna-fascination. Vi har vårt intresse för hästar tillsammans och tydligen har Anna straffat ut sig från ridningen. Också.
Så klart.....
Citera
2022-02-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Dr. Alban hade ett event och uppträdde på Café Opera igår. Anna var inte där, men däremot många av dem hon umgåtts med innan.

Hade du varit bjuden Anna, då hade du tackat ja och gått.....

Det finns massa "privata" bilder på kompisens Facebook, hon och hennes man är gamla vänner till Kin och Alban, och jag frågade "på skoj" nu på morgonen om Anna var där och fick en skrattemoij och ett NEJ! till svar. Aldrig pratat om Anna med henne, lite för att jag skäms över min Anna-fascination. Vi har vårt intresse för hästar tillsammans och tydligen har Anna straffat ut sig från ridningen. Också.
Så klart.....

Dr Alban har raderat fru Book från allt...
Citera
2022-02-26, 10:58
Medlem
När Tunnan inte är bjuden har hon tackat nej. Alban som verkar vara en snäll människa som ställt upp på Ers Hemskhet har gjort som alla andra dumpat Tunnan. Tippar på att Anna bär offerkoftan idag.
Citera
2022-02-26, 11:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HELIKOPTERPILOTEN
Dr Alban har raderat fru Book från allt...
Ja han tröttnade väl på ers hemskhet, att alltid ge men aldrig få något tillbaka.
Citera
2022-02-26, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja han tröttnade väl på ers hemskhet, att alltid ge men aldrig få något tillbaka.

Tror att droppen var när Tunnan outade hans skilsmässa innan paret själva gått ut med det. Om någon ställt upp för henne i alla år är det väl han. Måste väl vara en av de relationer hon haft som varat längst, bortsett från Halmpyntet då.
Citera
2022-02-26, 12:55
Medlem
Anna önskar "peace for the HOLE world" på Instagram
Citera
2022-02-26, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna önskar "peace for the HOLE world" på Instagram

Ja, och hennes bästis ber för dem i Kived. Lika blåsta bägge två!
Citera
2022-02-26, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Ja, och hennes bästis ber för dem i Kived. Lika blåsta bägge två!

Så pinsamt korkade både Anna och My. My skrev att hon ska be för som i Kived. Kived skrev hon dessutom två gånger. Hur obildad?!
Citera
2022-02-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Nu har hon lagt upp ett inlägg om kriget i Ukraina.

Bland annat skriver hon
"WW3 started by Putin 24/2 anno 2022!!! Shameful and sick."

Hon skriver att samtliga bilder är lånade från nätet, känns ju rätt självklart. Tog det henne så hårt för skiten hon fick när hon svarade på en fråga i sin frågestund om gangstermusik eller vad det var där hon snodde en text rakt av och låtsades att det var hon som skrev det att hon vill vara tydlig nu?

Och av allt hon kunde välja att låna så känns ju inte "jävlaputinjävel" så väldigt förtroendeingivande när man är 50+ att välja...

Dessutom... Visst är krig hemskt, men hallå... det krigas rätt mkt runt om i världen. Var var omvärlden när folk förföljdes i Chile, när afganska kvinnor och barn lämnas åt sitt öde, vid inbördeskrigen i afrika?
Ja, jag fattar. Det är nytt krig och det kan drabba oss i våra trygga hem i Sverige när det påverkar vår ekonomi. Men Anna kör på vad som är "inne" för stunden att visa upp sin åsikt om.
Skulle man fråga henne skulle hon antagligen inte ha en aning om vad kriget eg handlar om. Om en ukrainsk flykting skulle be om tak över huvudet skulle hon inte vara den första att hjälpa.
Hon är en kappvändare så länge det går att hålla i text på instagram och inte i handling.
Citera
2022-02-26, 15:24
Medlem
DoktorNos avatar
Anna skulle inte kunna placera ut Ukraina på en karta ens om det gällde livet.
Citera
2022-02-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Anna skulle inte kunna placera ut Ukraina på en karta ens om det gällde livet.
Håller med! Real Wannabes Men å andra sidan får TookAnna och MYtomanen lite publicitet genom dessa inlägg. För ingen ska anklaga dem för att inte visa empati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in