2022-02-24, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nej så är det inte alls, jag har klantat mig och gjort det samma, fick en varning plus att mitt inlägg mutades . Fick ett meddelande med uppmaning att ta bort inlägget eller att göra om det omedelbart annars kunde musikbolaget stämma mig.
Kanske gick hon emot det och hävdade sin rätt som storstjärna eller något men avstängd blir man inte direkt iaf
Hon har blivit tillsagd och varnad flera gånger tidigare.

Men man lär väl inte kunna ändra profilbild och profiltext om man är avstängd och det har hon ju pysslat med i flera dagar. Så eventuell avstängning lär ha varit slut ett tag.
Citera
2022-02-24, 12:28
Medlem
Men hon har ju postat några kryptiska citat i Story för lite mer än en vecka sen-det kan man väl inte om man är avstängd? Samt ändrat profilbild några gånger. Edit: tvåa på bollen såg jag nu.
Citera
2022-02-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nej gud nej. Hennes handhygien lämnar på tok för mycket att önska. Med de naglarna (jag har också byggda naglar) måste man vara extremt renlig. Hon har ju kört matlagning live flera ggr och av det jag sett är det ett under att familjen inte har matförgiftning typ jämt.

Är hon inte tillräckligt noga med att tvätta under naglar, ha handskar osv eller är det något mer som är dåligt med hennes handhygien?

Inte sett henne laga mat direkt så vet inte vad hon gör som gör att det är ett under att familjen inte är matförgiftad jämt😅
Citera
2022-02-25, 06:58
Medlem
Nu har hon lagt upp ett inlägg om kriget i Ukraina.

Bland annat skriver hon
"WW3 started by Putin 24/2 anno 2022!!! Shameful and sick."

Hon skriver att samtliga bilder är lånade från nätet, känns ju rätt självklart. Tog det henne så hårt för skiten hon fick när hon svarade på en fråga i sin frågestund om gangstermusik eller vad det var där hon snodde en text rakt av och låtsades att det var hon som skrev det att hon vill vara tydlig nu?
Citera
2022-02-25, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Nu har hon lagt upp ett inlägg om kriget i Ukraina.

Bland annat skriver hon
"WW3 started by Putin 24/2 anno 2022!!! Shameful and sick."

Hon skriver att samtliga bilder är lånade från nätet, känns ju rätt självklart. Tog det henne så hårt för skiten hon fick när hon svarade på en fråga i sin frågestund om gangstermusik eller vad det var där hon snodde en text rakt av och låtsades att det var hon som skrev det att hon vill vara tydlig nu?

Hon gör precis vad vi inte ska göra med sociala medier idag, hetsa folk om att 3e världskriget är igång.. som vanligt så förstorar hon upp allt och snart kommer nåt snyftinlägg om alla hennes Ukrainska vännet bla bla "men mest synd är det om Anna"
Självklart så suger det som sker i Ukraina, men ww3 är inte igång och vi behöver inte jaga upp varandra om det heller.
Citera
2022-02-25, 07:39
Medlem
moralhoras avatar
Har Anna lagt till Ukrainas flagga i sitt användarnamn än?
Citera
2022-02-25, 08:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Har Anna lagt till Ukrainas flagga i sitt användarnamn än?
Nej inte ännu, men det dröjer nog inte.
Citera
2022-02-25, 08:15
Medlem
Dennos avatar
Skönt att hon är tillbaka.var ju orolig att något hemskt hade hänt henne.
Citera
2022-02-25, 09:46
Medlem
Hon gör ju som alla andra ” kändisar” Undrar om hon skänkt en slant till någon av alla hjälporganisationer??
Citera
2022-02-25, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hon gör ju som alla andra ” kändisar” Undrar om hon skänkt en slant till någon av alla hjälporganisationer??
Hon sa i alla fall i en live nyligen att hon skänkt sååå mycket pengar till organisationer som jobbar med psykisk ohälsa………mmm eller hur Anna.
Detta var i samband med att hon ljög om att hon ville ta livet av sig pga allt ”näthat” - samtidigt som hon ju inte bryr sig om vad folk skriver…. Haha hon är för rolig.
Citera
2022-02-25, 10:41
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon sa i alla fall i en live nyligen att hon skänkt sååå mycket pengar till organisationer som jobbar med psykisk ohälsa………mmm eller hur Anna.
Detta var i samband med att hon ljög om att hon ville ta livet av sig pga allt ”näthat” - samtidigt som hon ju inte bryr sig om vad folk skriver…. Haha hon är för rolig.
En sak är säker, hon har inte skänkt en krona. Hon ljuger som vanligt. Hon har inga pengar och har aldrig haft och kommer aldrig ha. Hon bara hänger på tåget och vill verkar korrekt och duktig.

OBS! Jag har inget emot att människor vill hjälpa Ukraina, det kommer jag också göra. Men OM man nu verkligen vill hjälpa så är det viktigt att kolla upp så pengarna verkligen går dit och inte till odugliga somalier eller rena bedragare.
Citera
2022-02-25, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Skönt att hon är tillbaka.var ju orolig att något hemskt hade hänt henne.
Inget har hänt henne det är sonens domar som hon inte vill diskutera det var lika i somras då åkte de till Spanien när rättegången mot dottern var
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in