Citat:
Ursprungligen postat av
MrsHjerpe
Möken är ju en sak men vid lite över 15 minuter hostar hon i en näsduk och torkar sen sin panna med det hon hostat upp.
Direkt efter snyter hon sig, tar i från tårna och utbrister ”det satt långt inne”.
Om det är helt normalt för henne att göra så inför folk hon inte känner så undrar jag hur hennes familj har det. 🤢
Anna berättade en gång när hon periscopade från lägenheten i Solna att dom alla var så "rakt på" och inte krånglade till det med löjliga etikettsregler. Om dom hade middagsgäster och till exempel Anna behövde gå på toa så var det bara att resa sig och säga "jag ska gå och kissa"...
Hon har pratat om den här frigjordheten i en Märsta-live också, det är viktigt för Anna att visa hur vanliga dom är. Fast det är dom ju inte...
Jag har lärt mig att man absolut inte går från bordet förrän middagen är avslutad och om man absolut måste gå innan lägger man servetten på kanten av stolen och säger bara ett tyst "-Ursäkta" innan man går.
Att resa sig mitt under middagen och säga att man ska kissa är inte ett tecken på frigjordhet, det är oförskämt och visar brist på bildning.
Nu brukar nog inte Anna gå på samma sorts middagar som jag och hon lär aldrig få den möjligheten heller.
Hon skulle inte veta i vilken ordning man använder besticken och glasen trots att hon är Sveriges största primadonna sen Alice Timander, Birgit Nilsson och Zarah Leander dog.
Anna skulle säkert snyta sig i linneservetten. 🤮