2022-02-05, 17:00
Medlem
Möken är ju en sak men vid lite över 15 minuter hostar hon i en näsduk och torkar sen sin panna med det hon hostat upp.
Direkt efter snyter hon sig, tar i från tårna och utbrister ”det satt långt inne”.
Om det är helt normalt för henne att göra så inför folk hon inte känner så undrar jag hur hennes familj har det. 🤢
Citera
2022-02-05, 17:03
Medlem
Oj oj oj, AB har skadat ryggen då hon städade hur ska det nu gå för Anna som är utblottad och söker karriär som städare enligt Stoppa pressarna
Citera
2022-02-05, 17:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Möken är ju en sak men vid lite över 15 minuter hostar hon i en näsduk och torkar sen sin panna med det hon hostat upp.
Direkt efter snyter hon sig, tar i från tårna och utbrister ”det satt långt inne”.
Om det är helt normalt för henne att göra så inför folk hon inte känner så undrar jag hur hennes familj har det. 🤢
Anna berättade en gång när hon periscopade från lägenheten i Solna att dom alla var så "rakt på" och inte krånglade till det med löjliga etikettsregler. Om dom hade middagsgäster och till exempel Anna behövde gå på toa så var det bara att resa sig och säga "jag ska gå och kissa"...
Hon har pratat om den här frigjordheten i en Märsta-live också, det är viktigt för Anna att visa hur vanliga dom är. Fast det är dom ju inte...

Jag har lärt mig att man absolut inte går från bordet förrän middagen är avslutad och om man absolut måste gå innan lägger man servetten på kanten av stolen och säger bara ett tyst "-Ursäkta" innan man går.

Att resa sig mitt under middagen och säga att man ska kissa är inte ett tecken på frigjordhet, det är oförskämt och visar brist på bildning.
Nu brukar nog inte Anna gå på samma sorts middagar som jag och hon lär aldrig få den möjligheten heller.
Hon skulle inte veta i vilken ordning man använder besticken och glasen trots att hon är Sveriges största primadonna sen Alice Timander, Birgit Nilsson och Zarah Leander dog.

Anna skulle säkert snyta sig i linneservetten. 🤮
Citera
2022-02-05, 18:20
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna berättade en gång när hon periscopade från lägenheten i Solna att dom alla var så "rakt på" och inte krånglade till det med löjliga etikettsregler. Om dom hade middagsgäster och till exempel Anna behövde gå på toa så var det bara att resa sig och säga "jag ska gå och kissa"...
Hon har pratat om den här frigjordheten i en Märsta-live också, det är viktigt för Anna att visa hur vanliga dom är. Fast det är dom ju inte...

Jag har lärt mig att man absolut inte går från bordet förrän middagen är avslutad och om man absolut måste gå innan lägger man servetten på kanten av stolen och säger bara ett tyst "-Ursäkta" innan man går.

Att resa sig mitt under middagen och säga att man ska kissa är inte ett tecken på frigjordhet, det är oförskämt och visar brist på bildning.
Nu brukar nog inte Anna gå på samma sorts middagar som jag och hon lär aldrig få den möjligheten heller.
Hon skulle inte veta i vilken ordning man använder besticken och glasen trots att hon är Sveriges största primadonna sen Alice Timander, Birgit Nilsson och Zarah Leander dog.

Anna skulle säkert snyta sig i linneservetten. 🤮
"Jag ska bara gå och skita ur mig det värsta"
Citera
2022-02-05, 18:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Nog för att hon har all tid i världen, men det finns appar där du ser vilka som följer/avföljer dig
Aha det finns sådana alltså.
Citera
2022-02-05, 19:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Oj oj oj, AB har skadat ryggen då hon städade hur ska det nu gå för Anna som är utblottad och söker karriär som städare enligt Stoppa pressarna

Givetvis säger hon det för att inte få en massa jobberbjudanden. Förkylningen är väl också fejkad för att hon ska kunna låtsas att hon måste tacka nej till alla jobberbjudanden pga förkylning/Covid. Hon är en tragisk och lat figur som inget vill eller kan.
Citera
2022-02-05, 20:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Konstigt att hon själv inte har postat inlägg om detta, för att söka sympatier.
Citera
2022-02-05, 20:29
Nu blir det scampi, igen. Älskade V är på besök i helgen hos mamma och pappa.
Msmma lagar mat och har städat och gjort fint i Vs rum.

När hon lägger upp bilder på sina färdigheter vid spisen, varför måste hon filma när hon gör sin 8-formationsrörelse med träsleven? Varje gång?
Precis som i gamla filmer när scenen utspelades i en bil i rörelse, då skådespelarna låsas köra och vrider på ratten fram och tillbaka på ett överdrivet sätt?

Har hon bytt lakan idag? 🤧💩💨👊
Citera
2022-02-05, 20:42
Medlem
TPLs avatar
På bilden på frukosten står det en liten glaskopp intill latten. Är det en spottkopp? 🤢
Citera
2022-02-05, 20:54
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Konstigt att hon själv inte har postat inlägg om detta, för att söka sympatier.
Jo, det finns på insta, citat:
Storstädning av allt hemma och hela soffan dammsugen och kuddarna rena och puffade igen. Mm mm god pastamiddag och en spansk film på det
men satan vad jag gjorde illa min länd/korsryggen när jag städade trappen.
Efter duschen så blev värken i ryggen bara värre och värre - nu kommer jag knappt i sängen och det hugger såååå mycket.! Hoppas att det blir bra tills jag vaknar

Inlägget innehåller massor av emojies, orkar inte knappra fram dem...
Citera
2022-02-05, 20:58
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
På bilden på frukosten står det en liten glaskopp intill latten. Är det en spottkopp? 🤢
Vår Anna är väl inte typen som spottar ut maten, det vore väl ett helgerån i hennes värld.
Möjligen kan hon spotta ut några grönsaker, om några sådana av misstag slunkit med på tallriken.
Senast redigerad av Rimbert 2022-02-05 kl. 21:03.
Citera
2022-02-05, 21:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jo, det finns på insta, citat:
Storstädning av allt hemma och hela soffan dammsugen och kuddarna rena och puffade igen. Mm mm god pastamiddag och en spansk film på det
men satan vad jag gjorde illa min länd/korsryggen när jag städade trappen.
Efter duschen så blev värken i ryggen bara värre och värre - nu kommer jag knappt i sängen och det hugger såååå mycket.! Hoppas att det blir bra tills jag vaknar

Inlägget innehåller massor av emojies, orkar inte knappra fram dem...
Okej, missade det då. Undra hur hon bar sig åt när hon gjorde sig illa i korsryggen? Lär ju knappast vara bättre imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in