2023-09-02, 10:08
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/LfBL2B7

Nu ber hon för Lars Berghagen på Malin Berghagens sida.

Malin B måste ha blivit överlycklig och synnerligen smickrad över denna omtänksamma hälsning från självaste Anna Book, som dessutom skriver "Finaste Malin"! Harnågon sett Malin B:s reaktion?
Citera
2023-09-02, 10:12
Medlem
Pianotangents avatar
Var det på tv-sändningen igår hon skulle varit med i Fångarna på fortet? Fortfarande inte en viskning om vad som hände?

Hon har ju jobbat stenhårt på fokusbyte efter det?
Citera
2023-09-02, 11:29
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Malin B måste ha blivit överlycklig och synnerligen smickrad över denna omtänksamma hälsning från självaste Anna Book, som dessutom skriver "Finaste Malin"! Harnågon sett Malin B:s reaktion?

13 har tryckt på gilla men inget svar från Malin.
Här är en bild av en sörjande Anna.
En min som hon säkert tycker att hon fick till riktigt bra.

https://postimg.cc/gallery/XvYk5JZ
Citera
2023-09-02, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Var det på tv-sändningen igår hon skulle varit med i Fångarna på fortet? Fortfarande inte en viskning om vad som hände?

Hon har ju jobbat stenhårt på fokusbyte efter det?

Hon skulle tävlat med Antonija Mandir och Manfred Erlandsson men Farao Groth ersatte henne. (Avsnitt 3)
Tystnaden från alla deltagare är mycket märklig.
Citera
2023-09-02, 11:35
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hon skulle tävlat med Antonija Mandir och Manfred Erlandsson men Farao Groth ersatte henne. (Avsnitt 3)
Tystnaden från alla deltagare är mycket märklig.

På Agneta Sjödins sida på Instagram syns inte Annas namn med i inlägget om Fångarna på fortet.
Flera andra men inte Anna.
Citera
2023-09-02, 12:54
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vet vi om det är något TV-program på gång där kändisar diskuterar sin tro? För det vi vet är att Took inte gör något utan en baktanke.
När hon hade sin "Cook-a-long" visade det sig att de just då sökte kändisar till ett nytt matlagningsprogram (det som Eric Gadd till slut vann. Minns inte namnet.) Took blev inte uttagen och i samma ögonblick försvann "Cook-a-long".
Nja, riktigt så var det väl inte?
Sveriges Mästerkock VIP kan ju inte beskrivas som ett nytt program där de söker deltagare. Anna hade ju varit med i Halv 8 hos mig och hela Sverige bakar VIP.
Cook-a-longen var riktigt trevlig, jag var med på ett avsnitt och det var som sagt helt ok med de förutsättningarna. Men det kostade nog mer att producera då det blev väldigt få deltagare som betalade en hundring.
Ni missade något, snålisar! En hundring och ni hade haft en direkt dialog med Anna...
Hon ger ju inte upp, det måste man medge, även om det blir tookigt ibland.
Citera
2023-09-02, 15:27
Medlem
LarsVonDusseldorfs avatar
Anna Book verkar vara psyksjuk och en jävla linslus på sina egna sociala medier. Allt ska vara perfekt utåt och då är det förmodligen tvärtom.
Citera
2023-09-02, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsVonDusseldorf
Anna Book verkar vara psyksjuk och en jävla linslus på sina egna sociala medier. Allt ska vara perfekt utåt och då är det förmodligen tvärtom.

Hon har knappt lagt upp nåt på sociala medier på länge
Citera
2023-09-02, 22:34
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Fel uttryck ifrån mig. Denne Took-Book vill öppna för att ta emot något barn och ungdom som av olika anledningar behöver ett hem. Denne Took-stolle saknar moraliska perspektiv och lever enbart på manipulation, lögner och förstärkta krokodiltårar, om det behövs.
Där gör socialen ingen redig undersökning och accepterar de flesta ansökningar.

Läs snart om henne i DAGEN och VÄRLDEN IDAG, (kristna tidningar) som publicerar utan granskning. Liksom kyrkans alster.
Fast varskott dem att jag kommer kritisera artiklar om henne som saknar trovärdighet, uppföljning och underlag i eventuell publicering. Vilket kommer ske i större medialt intresse.
Blir intressant över hur de ska framställa henne utan att framstå som ett kommersiellt spektakel(lögn) som enbart söker läsare?

Jag tvivlar inte ett ögonblick på att hon kommer försöka med detta. I hennes ögon är hon kärnfamiljen förkroppsligad och naturligtvis kvalificerad att ta emot problembarn.
Citera
2023-09-04, 18:08
Medlem
Anna kämpar på med repetitioner (där ligger en mikrofon så det ska väl föreställa att hon ska agera ”sångerska”) och F kämpar på med utmanande lättklädda bilder från Spanien. Det går bra nu!
Citera
2023-09-05, 04:47
Medlem
Blir jag någonsin uppskattad-respekterad när hennes manipulerande tårar lögner blir avslöjad av mig?
Varje media, oavsett kristet och vanligt,är varnat. Lansera hennes "ut"sagor bygger enbart på kommersiell vinstberäkning. Sedan att allt är bevisat som lögner kan väl inte media stå för?
Varför berättar inte lögnerskan om sin viktminskning i BL? Varför de flesta kändisar undviker henne i både person och närvaro kring deras namn?
När barnens uppväxt,från mat till kläder bara byggde på tiggeri och stölder genom media?

Om hon ska bli en ny "Åsa Waldau" eller feministers svar på "Helge Fossmo", suck, avslöjas det snabbt.
Manipulativ egocentrisk tjuv utan föräldraansvar och försvara det med falska tårar och snyftanden.
Bara fråga kändisar ifrån media och de spyr med rysningar. Bra jobbat att bli omnämnd i media och dess omkrets? Asocialt utvecklingsstörd och talanglöst prostituerad i media?
Ganska snällt om detta media-fnask om som vill framträda som frälst och framgång genom kristna alster. Varning om smutskasta människors kristna tro.
Citera
2023-09-05, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
13 har tryckt på gilla men inget svar från Malin.
Här är en bild av en sörjande Anna.
En min som hon säkert tycker att hon fick till riktigt bra.

https://postimg.cc/gallery/XvYk5JZ

Alltså dom där ögonbrynen 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in