2022-02-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Hon sa i alla fall i en live nyligen att hon skänkt sååå mycket pengar till organisationer som jobbar med psykisk ohälsa………mmm eller hur Anna.
Detta var i samband med att hon ljög om att hon ville ta livet av sig pga allt ”näthat” - samtidigt som hon ju inte bryr sig om vad folk skriver…. Haha hon är för rolig.

Jo tjena! Den där lata kossan skulle aldrig hjälpa till med egen kraft Det enda hon är intresserad av är lite media-tid
Citera
2022-02-26, 17:39
Medlem
OhMyGaddars avatar
För de som kanske har missat eller ej kan se Annas inlägg på Instagram:

Citat:
Världen är förändrad 💔 Efter 2 år med en hemsk världspandemi som slagit så hårt mot oss alla på jorden, med allt för många dödsfall. Så inleder Putin Krig emot Ukraina 💔💔💔 Det är krig i Europa 2022… människor dör, fler kommer det bli, män tvingas kriga, barn, kvinnor och äldre måste leva i skräck och även fly från sina hem… Detta sker nu anno 2022 och man är tom på ord, så fruktansvärt. Detta är inte bara Ukraina och Rysslands krig, det är allas vårt krig, och det kommer få konsekvenser för hela världen på ett eller annat sätt, det kan ingen blunda för 💔🥺 Ber för mänskligheten och värdigheten - kommer aldrig förstå hat och maktmissbruk. WW3 Started by Putin 24/2 anno 2022!!! Shameful and sick. Vill / kan man bidra med en liten slant, så har jag sett att andra tipsar om detta nr. 1233200714 som går till SOS Barnbyar eller Swisha till 900 8012 en insamling som 4an har för Rädda Barnen, Unicef, UNHCR & Röda Korset 🙏🏼 Ber för Ukraina 🇺🇦 Samtliga bilder i inlägget är lånade från nätet 🙏🏼
Undrar om Anna tittade på OS i år.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
En sak är säker, hon har inte skänkt en krona. Hon ljuger som vanligt. Hon har inga pengar och har aldrig haft och kommer aldrig ha. Hon bara hänger på tåget och vill verkar korrekt och duktig.

Även om Anna är luspank så kan hon ju alltid vara generös med Robertos.

Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Ja, och hennes bästis ber för dem i Kived. Lika blåsta bägge två!
Lika barn leka bäst.

Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Anna skulle inte kunna placera ut Ukraina på en karta ens om det gällde livet.
Ungefär som de flesta i Sverige.
Citera
2022-02-26, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hittar inte det där med jävla Putinjävel när jag kollar men det känns ju som ett givet val av uttryck för fjortiz-Anna.
Jag vet inte om Tant Toledano använt/kopierat det uttrycket (för jag hittar det inte heller) men det kommer från Ewa Dahlgren och jag gillar det til max,
https://postimg.cc/RNRvJSdX
Senast redigerad av Zulithelma 2022-02-26 kl. 21:48.
Citera
2022-02-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Jag vet inte om Tant Toledano använt/kopierat det uttrycket men det kommer från Ewa Dahlgren och jag gillar det til max,
https://postimg.cc/RNRvJSdX

Se där-hon har kopierat det alltså(även om hon verkar tagit bort det) Anna förnekar sig inte.
Citera
2022-02-26, 22:57
Medlem
och ikväll var anna med 2 sek i mello...
Citera
2022-02-26, 23:49
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Var då? Det missade jag. Satt hon i publiken eller?
Citera
2022-02-27, 00:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Jasså, när skymtade hon förbi?
Citera
2022-02-27, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jasså, när skymtade hon förbi?

det var i nån mellanakt med två tantdockor som pratade om glittriga scenkläder o då var det en bildkavalkad där märsta-glittret dök upp 1-2 sek
Citera
2022-02-27, 09:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av callepenna
det var i nån mellanakt med två tantdockor som pratade om glittriga scenkläder o då var det en bildkavalkad där märsta-glittret dök upp 1-2 sek
Okej, ja då kommer hon leva på det i någon vecka framöver.
Citera
2022-02-27, 12:54
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Se där-hon har kopierat det alltså(även om hon verkar tagit bort det) Anna förnekar sig inte.
Först var det fel uttryck att säga putinjävel. Men när Eva lagt ut det så är det ok?
Då får hon skulden för att ha kopierat det istället.

Hur hon än gör så ska fel hittas.
Citera
2022-02-27, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Först var det fel uttryck att säga putinjävel. Men när Eva lagt ut det så är det ok?
Då får hon skulden för att ha kopierat det istället.

Hur hon än gör så ska fel hittas.
Jajamän det stämmer. Och inte behöver man leta länge heller.
Citera
2022-02-27, 19:00
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Okej, ja då kommer hon leva på det i någon vecka framöver.

Ja, det var just scenkläderna som var anledningen till att även AB skymtade förbi någon halv sekund under klädkavalkaden och inte AB själv. Och den klänning som visades var inte kreationen från 1986, som hennes mamma påstås ha valt ut, utan en senare "upplaga". Kanske var det bara fansen här på FB som hann uppfatta att den glittrande klänningen bars av AB.

Förresten - apropå Annas mamma - kan någon här bekräfta ett rykte om att hon hade krävt att ingen av de flickor som skulle dansa kring AB när hon sjöng ABC i videon och under tävlingen fick vara sötare än Anna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in