Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Tyvärr skrev jag crack. Det skulle vara spice som det "flödar " av i Valsta, Märsta. Samma effekter som horse och crack. Liksom lika beroendeframkallande och förödande för individen som till omgivningen.
Droganvändande i olika berusande faktorer som flytande som fast helt okontrollerat, kleptomani och asocialt beteende bland dessa familjemedlemmar. Deras sociala kompass är lika förnuftig som korkad liksom " snubben " som korsade Sahara med endast grovt sandpapper som karta.
Några i min bekantskapskrets tyvärr använder olika slags droger. Av dessa har jag fått dessa trovärdiga upplysningar angående denna " Took-Book " familj. Och vad de håller på med för fuffens.
Finns det någon i missbrukskretsar som inte vet vem Felicia och pant-Anton är? Tvivlar.
Själv är jag STARKT EMOT användandet av sinnesförändrande läkemedel och all slags narkotika.
Skulle Anna Took vara bra, ansvarsfull mamma som är mån om sina avkommor, skulle hon agerat när barnen började spåra ur. Och sökt hjälp till olika enheter som t.ex. beroendemottagningen och NA möten. Aldrig accepterat och tillåtit barnen vara fluddriga och påtända i deras hem.
Nu är det betydligt svårare. För hon skulle agerat för 5 år sedan. Då skulle hon göra allt i sin makt, så att Flisan och pant-Anton hamnat separat på olika behandlingshem.
Nu ser man resultat på madonnan Anna-Galenpanna och hennes totalt självupptagna såsom ansvarslösa roll som en kärleksfull, empatisk mamma till sina barn. Usch.
Hennes paroll är väl: " Akta er för denna hemska fobie. Nämligen att vara, leva och existera som drogfri? "
Önskar en trevlig och drogfri morgon som dag.
Ja, knarket, stölderna, sexdomarna. Det är för sent nu. Anna skulle ha uppfostrat barnen korrekt och tagit tag i problemen på en enda gång för 5-10 år sedan. Nu är det för sent.
Knarket flödar. Påtänd son. Påtänd dotter. Påtänd svärson. Och jag är fortfarande helt övertygad om att Anna själv tar olika substanser. Det märks mycket tydligt i hennes olika live-sändningar på sociala medier. Det är ingen alkohol det där -det är andra substanser.
Är det sonen som tillhandahåller knarket till Anna. Eller är det Anna som tillhandahåller knarket till Antonio?