Citat:
Ursprungligen postat av
Lala.
Är hon en mytoman? Skäms hon inte när hon ljuger? Har hon noll skam i kroppen? Är hon så korkad att hon kan lura följarna som redan sett vad hon äter?
Hon har ju lagt ut tusen matbilder och aldrig är det på fisk. Och det vi ser att hon äter på IG, stories och i sin live är ju både mycket och onyttigt.
Jag har inget problem med att hon äter onyttigt, det får hon göra hur mycket hon vill. Jag hatar däremot lögner. Anna Took borde testa på att vara ärlig.
Jag tycker att de på redaktionen på "Malou efter 10" visar en total okunskap på research och dessutom brist på seriösa kontakter. Vad det den enda de kunde hitta att medverka i en sån här allvarlig fråga?
Men men, Anna Wahlberg skrev en bok om barnuppfostran som blev hyllad av media... När sanningen kom fram var det nog många som skämdes.
Nu har Anna Book passerat varenda gräns vad det gäller ljuga, fejka och gav nu tillåtelse till att få hur mycket skit som helst.
Hur psykiskt instabil hon än är så har hon ingen rätt att bete sig som hon gör. Malou von Sivers borde skämmas över att låta Anna sitta och ljuga rakt upp och ner i tv4.