2017-10-23, 11:02
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det är inte synd om denna kvinna (möjligtvis hennes familj som måste stå ut med denna världsstjärnas egobild). Vilka hemmafruar i Sverige får hus eller lägenheter betalda av TV bolag? Ändå klagar fetton, ja hon är snart uppe i tjockvikt igen.Hon har inte mycket inkomst men kan sätta in groteska hallowen tänder.
Fy fan vilken Smuts hon är.
Hur menar du när du skriver att hon har fått lägenhet eller hus betalda av tv??
Citera
2017-10-23, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
en våldtäktsman

https://minfil.org/W8DaKfcab2/098165...5FB61139D3.png

Stämmer det som någon/några hintat tidigare i tråden att han har flickvän? Jag antar att denna i så fall är över arton och alltså myndig...... Vilka föräldrar skulle annars tillåta sitt barn att vara flickvän/pojkvän till honom?! Roligt att ha en "svärson" som våldtagit andra flickor. Tänker även på yngsta dottern Vaneca, jag hoppas verkligen hon har kompisar men om jag var förälder till dem skulle jag inte tillåta dem att visstas i det dysfunktionella, "Stolledanska-Tookska" hemmet. Med två perversa föräldrar som springer runt och kåtar upp varandra och snuskar sig i barnens närvaro samt en storebror till Vaneca som är dömd våldtäcktsman av just en flicka i den ålder som man får anta att Vanecas kompisar är i. Såg ni att våldtäcktsmannen under finalen av BLVIP satt på läktaren i en ful vit skjorta och svart fluga modell gigantisk? Han såg ut som en av servitörera på de gamla 70-tals klassikern Loveboat.....men vad vet jag, han hade kanske uppdrag som servitör på morsans efterfest... Varje gång han var i bild satt han och vred på huvudet åt alla håll som en manisk struts...men han satt väl och spanade efter nya offer....
Citera
2017-10-23, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Eller det gamla uttrycket "Hamna i galen tunna"

"En gång tunna alltid tunna" Som många redan konstaterat så kommer damen vara fyllig och go´ igen lagom till jul så det är ingen idé att byta smeknamn, jag lägger dock till epitetet "smuts" eftersom det var det hon kallade den stackars flickan som först gick ut och ställde frågot till henne om hennes våldtäcktsman till son. "-Du är bara smuts, smut är vad du är" något i den ordalydelse var det hon behagade svara den minderåriga tjejen... Därför kallar jag henne "smuts-tunnan" - full med skit - lika falsk och ful utanpå som innuti.
Citera
2017-10-23, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
"En gång tunna alltid tunna" Som många redan konstaterat så kommer damen vara fyllig och go´ igen lagom till jul så det är ingen idé att byta smeknamn, jag lägger dock till epitetet "smuts" eftersom det var det hon kallade den stackars flickan som först gick ut och ställde frågot till henne om hennes våldtäcktsman till son. "-Du är bara smuts, smut är vad du är" något i den ordalydelse var det hon behagade svara den minderåriga tjejen... Därför kallar jag henne "smuts-tunnan" - full med skit - lika falsk och ful utanpå som innuti.

Fast i mindre format - tills hon gått upp all vikt igen kanske hon kan passeras för att vara en kagge....
Citera
2017-10-23, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Hahaha, det tycker iallafall jag var lite festligt! Ska man nu vara hatad av hela Sverige kan man ju gå all in liksom.

Vilken situationsförnimelse! Sååå lämpligt i dessa METOO-tider. Snacka om att ha känsla för när det passar att säga vissa saker (not), när morsan är online o.s.v. Vilken jävla planta! Skjutit dig i foten Antonio?
Citera
2017-10-23, 14:56
Medlem
QueerSchilvias avatar
Anna Books CV:

1. ABC

2. Mamma till en småbarnsförövare

3. Bantare

Jäsp.
Citera
2017-10-23, 22:16
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Nuförtiden kommer hon väl åtminstone in i en tunna.
Skulle faktiskt tänka mig att titta på ett sådant spektakel om Book törs utföra en sådan halsbrytande utmaning.
Kanske även sponsra byggandet av tunnans tunna.

Är nog ett alternativ för henne, antagligen det enda sättet att väcka internationell uppmärksamhet för hennes stjärnstatus som dessutom kan generera många kanske massor av dollars!
Höll på att glömma länken!
https://www.youtube.com/watch?v=u3-J_osprTw
Citera
2017-10-23, 23:06
Medlem
moralhoras avatar
Jag är faktiskt förvånad att Anna inte försökt rida på #metoo-vågen. Visst med tanke på vad hennes son anklagats och blivit dömd för så kanske hon håller sig borta, men å andra sidan så är det något en person med självinsikt skulle göra. Anna äger inte den egenskapen.

Så varför är människan tyst i ett sådant gynnsamt läge?
Citera
2017-10-23, 23:49
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag är faktiskt förvånad att Anna inte försökt rida på #metoo-vågen. Visst med tanke på vad hennes son anklagats och blivit dömd för så kanske hon håller sig borta, men å andra sidan så är det något en person med självinsikt skulle göra. Anna äger inte den egenskapen.

Så varför är människan tyst i ett sådant gynnsamt läge?
För att hon aldrig antastats och det bara var en lögn (som vanligt) när hon blev pressad angående sonen?

Måste vara surt att inte vara huvudattraktionen längre i Aftonbladet och Expressen i dessa dagar.
Citera
2017-10-24, 00:00
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
För att hon aldrig antastats och det bara var en lögn (som vanligt) när hon blev pressad angående sonen?

Måste vara surt att inte vara huvudattraktionen längre i Aftonbladet och Expressen i dessa dagar.

Människan har aldrig hållt sig för att ljuga. Att det är sonens brott som pressar är nog mer sannolikt.
Citera
2017-10-24, 01:01
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Hon sitter nog bara hemma och laddar nu när det är fri jakt på vita män. Snart får vi nog höra hur hon med gråten i halsen och rödsprängda ögon sitter och snörvlar nåt om när Morgan testade bowlinggreppet på henne när tv-kamerorna var avstängda, men att hon låter bli att anmäla förutsatt att hon får vara med i "Så mycket bättre" nästa år.
Citera
2017-10-24, 07:09
Medlem
patajavels avatar
Det lär nog vara färdigtramsat för Book i tv4 nu. Även den kanalen har blivit tvungna att ändra sin moral. Fram tills nu så verkar även TV4 ha levt efter Anna Books visdom: "ett offer är inte alltid ett offer".

Tror att även Aftonbladet kommer att vara lite försiktigta med att skriva om hennes patetiska liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in