Citat:
Ursprungligen postat av
Loquita
Någon som såg Annas livesändning i morse?
Enligt en kommentar hos bloggbevakning skriver någon såhär:
"OMG såg ngn Bookens livesändning nyss? Hon sände från väntrummet hos tandis och plötsligt ropar hennes man att han har svimmat. Hon fortsätter filma sig själv, går dit, spelar in personalens konversation om att han faktiskt HAR svimmat och sen tar hon typ två minuter på sig att förklara varför hon behöver avsluta liven, skickar slängkyssar och lovar att återkomma snart och säger med babyrösten ”men nu behöver jag ta hand om min älskling”. Allt för fansen? Heja Anna, kämpa Roberto!
Det värsta är att om det varit någon annan så hade jag knappt trott på det, men nu när det är Tunnan då är det fullt sant. Hon är helt j-vla otrolig. Jävligt duktig på att påpeka vad andra skall tycka och tänka och att andra ska vara snälla. Om min fru skulle bli akut sjuk (har hänt en gång under våra dryga 10 år ihop, gjorde sig riktigt illa på sin träning, självklart släppte jag allt och mötte henne på akuten, var i slutändan inte så allvarligt, några stygn, sen var det okej) då släpper jag allt och kommer direkt. Men denna idiot är tvungen att avsluta sin livesändning?

Det är väl bara att stänga av telefonhelvetet och rusa in!
Även om en annan sak, det är helt otroligt dåligt att sitta och filma sig själv live på en mottagning. Nu vet jag i o f inte om det fanns andra där, men i vilket fall, detta är ett typiskt fjortisbeteende!
Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Hon är verkligen inne och läser här och tar åt sig av kritiken. Hon brukar väldigt ofta rätta sig efter oss när vi påpekat saker eller hålla försvarstal.
Självklart är hon här och läser och våndas stort! För hon kan ju inte svara här! Skälet att denna tråd är GIGANTISK är att folk är förbannat less på denna Z.a kändis. Helt otroligt att människan som inte gjort något mer än ABC lyckats hålla sig kvar. Men grejen att hon fortfarande är känd är ju att hon beter sig som Sveriges riksmogo nummer ett! Inte för att hon gör något vettigt. Folk tycker det är kul att följa henne, då hon är en obstinat tonåring i en vuxen kropp (enorm sådan)