2017-06-10, 20:54
Medlem
Loquitas avatar
Någon som såg Annas livesändning i morse?
Enligt en kommentar hos bloggbevakning skriver någon såhär:

"OMG såg ngn Bookens livesändning nyss? Hon sände från väntrummet hos tandis och plötsligt ropar hennes man att han har svimmat. Hon fortsätter filma sig själv, går dit, spelar in personalens konversation om att han faktiskt HAR svimmat och sen tar hon typ två minuter på sig att förklara varför hon behöver avsluta liven, skickar slängkyssar och lovar att återkomma snart och säger med babyrösten ”men nu behöver jag ta hand om min älskling”. Allt för fansen? Heja Anna, kämpa Roberto!
Citera
2017-06-10, 21:24
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Fortsättningen på historien om tänderna..

https://web.stagram.com/p/BVKB_pgh4Zz

Hon är verkligen inne och läser här och tar åt sig av kritiken. Hon brukar väldigt ofta rätta sig efter oss när vi påpekat saker eller hålla försvarstal.
Citera
2017-06-11, 00:28
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Fortsättningen på historien om tänderna..

https://web.stagram.com/p/BVKB_pgh4Zz

"Då sätter vi igång med nästa etapp! 🌟👌🏼🙌🏽 Såååå spännande - som jag väntat💗 ÄNTLIGEN😁 #bestdentist"

HAHA... Ny etapp med tänderna alltså. Vad blir det för galet denna gång tro? Hästfasadtänder på de övriga tänderna också?

Book - byt tandläkare! Och byt tänder för FAN! Det ser helt för jävligt ut!
Citera
2017-06-12, 17:32
Medlem
Photoshoppeds avatar
https://www.instagram.com/p/BVPE74Mh...danobook&hl=sv

Nu har Anna börjat äta som en riktig karl igen. En rejäl ostmacka med ett glas sockrig äppelmust till frulle. #happy med en #fresh ostmacka. Måste hon inte hålla igen till finalen? Eller har den redan varit?
Citera
2017-06-12, 20:09
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag hoppas att hon fortsätter att äta som en sparvunge men tyvärr har hon ett matmissbruk som triggas av de andra i familjen. KBT och annan terapi krävs för att förändra sånt beteende
Att vara utan internet och mobil var åtminstone bra för henne eftersom hon då skärpte sig lite och fokuserade på uppgiften.
Jag tror hon skulle må bra av att få finna en duktig psykoterapeut som går på djupet, och reder ut allt med start i hennes barndom. Seriöst. Det är hon inte ensam om att behöva kan tilläggas, så det rådet var inte menat som ett personangrepp.

KBT fungerar nog inte långsiktigt för en person som är som Anna.

Attans vad "trimmad", som jag brukar kalla det, hon ser ut på instagrambilden. För mycket träning, för lite kolhydrater, på alldeles för kort tid. Kudos dock till henne att hon lyckades genomföra uppdraget.
Senast redigerad av Softis... 2017-06-12 kl. 20:14.
Citera
2017-06-12, 20:58
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Någon som såg Annas livesändning i morse?
Enligt en kommentar hos bloggbevakning skriver någon såhär:

"OMG såg ngn Bookens livesändning nyss? Hon sände från väntrummet hos tandis och plötsligt ropar hennes man att han har svimmat. Hon fortsätter filma sig själv, går dit, spelar in personalens konversation om att han faktiskt HAR svimmat och sen tar hon typ två minuter på sig att förklara varför hon behöver avsluta liven, skickar slängkyssar och lovar att återkomma snart och säger med babyrösten ”men nu behöver jag ta hand om min älskling”. Allt för fansen? Heja Anna, kämpa Roberto!
Det värsta är att om det varit någon annan så hade jag knappt trott på det, men nu när det är Tunnan då är det fullt sant. Hon är helt j-vla otrolig. Jävligt duktig på att påpeka vad andra skall tycka och tänka och att andra ska vara snälla. Om min fru skulle bli akut sjuk (har hänt en gång under våra dryga 10 år ihop, gjorde sig riktigt illa på sin träning, självklart släppte jag allt och mötte henne på akuten, var i slutändan inte så allvarligt, några stygn, sen var det okej) då släpper jag allt och kommer direkt. Men denna idiot är tvungen att avsluta sin livesändning? Det är väl bara att stänga av telefonhelvetet och rusa in!

Även om en annan sak, det är helt otroligt dåligt att sitta och filma sig själv live på en mottagning. Nu vet jag i o f inte om det fanns andra där, men i vilket fall, detta är ett typiskt fjortisbeteende!
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Hon är verkligen inne och läser här och tar åt sig av kritiken. Hon brukar väldigt ofta rätta sig efter oss när vi påpekat saker eller hålla försvarstal.
Självklart är hon här och läser och våndas stort! För hon kan ju inte svara här! Skälet att denna tråd är GIGANTISK är att folk är förbannat less på denna Z.a kändis. Helt otroligt att människan som inte gjort något mer än ABC lyckats hålla sig kvar. Men grejen att hon fortfarande är känd är ju att hon beter sig som Sveriges riksmogo nummer ett! Inte för att hon gör något vettigt. Folk tycker det är kul att följa henne, då hon är en obstinat tonåring i en vuxen kropp (enorm sådan)
Citera
2017-06-12, 22:06
Medlem
QueerSchilvias avatar
Hur går det med separationen egentligen? De är ju fortfarande skrivna på samma adress i Solna? En tidningsanka?
Citera
2017-06-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueerSchilvia
Hur går det med separationen egentligen? De är ju fortfarande skrivna på samma adress i Solna? En tidningsanka?

Separationen avsåg "separationen" mellan dem medan Anna var med i Biggest Looser VIP...men nu är hon ju hemma igen.
Citera
2017-06-12, 23:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Nu har Anna börjat äta som en riktig karl igen. En rejäl ostmacka med ett glas sockrig äppelmust till frulle. #happy med en #fresh ostmacka. Måste hon inte hålla igen till finalen? Eller har den redan varit?

Jag förstod det, inte ens en vecka klarade hon att hålla dieten utan börjar redan tappa greppet.
Det var väl bara en powerpromenad som gjordes också under den gångna veckan så inte ens någon motion får hon. Skamligt är vad det är
Citera
2017-06-13, 08:23
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped

Jag gissar att hela skålen med muffins och wienerbröd endast var till Anna själv?
Citera
2017-06-13, 14:12
Medlem
Ingen som hört eller läst något nytt om hennes sons brott?
Citera
2017-06-13, 15:48
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Jag gissar att hela skålen med muffins och wienerbröd endast var till Anna själv?

Min sambos väninna jobbar som kallskänka på Grand.

Anna var mycket riktigt där på ett frukostmöte. Det var ett telefonmöte. Hon var ensam vid bordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in