2022-01-22, 13:18
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Kusiner! The Retardo är ensambarn

Inte vad jag fick höra. Han ( brorsan? ) var reseledare på Kanarieholmarna.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-01-22 kl. 13:21.
Citera
2022-01-22, 13:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Bered er på snyftiga citat och foton av tåriga ögon. En barndomsvän har gått bort.
Ja då lär det komma som ett brev på posten.
Citera
2022-01-22, 13:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Hon har inte VALT att vara en offentlig person säger hon. Nähä, vem har tvingat henne då? Hon valde redan som ung offentligheten och har sedan dess kämpat som sjutton för att hålla sig kvar där. Vill man inte vara en offentlig person väljer man inte att bli, eller försöka bli, artist. Pucko.
Vill man inte vara offentlig pratar man inte offentligt om saker, gör sig till sin egna tales person, har dialog med kvällspressen eller ringer journalister för att tacka, än mindre tar man inte uppmärksamheten från andra.

Normalt sett brukar man inte göra som Anna. Det föranledde till att en person blev upprörd över att man tog upp om stackars Annas abort i samband med Månsans vinst i Lets Dance.
Han skrev ett upprört debattinlägg till chefredaktören, föga insatt i hur Anna ser på saker och ting.
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...tta-om-aborten
Citat:
Hoppas det inte var du som bestämde hur förstasidan med Anna Books abort skulle se ut. Den var så osmaklig, att jag ångrade mig i snabbköpskön och lade tidningen tillbaks i stället. Hur tror ni att den stackars Anna mår efter detta?
Svaret...
https://pasteboard.co/Pd5FjF0maQWT.jpg
Citat:
Och efter att artikeln och löpsedeln publicerats ringde Anna till vår reporter Dan Panas och tackade för en balanserad och saklig artikel.
Anna fick ju del av framsidan på kvällspressen, trots att hon förlorade❌
Just det hon såg sig som en vinnare iallafall.
Citera
2022-01-22, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Roberto verkar ha en brorsa som jobbade som reseledare förr.

Brorsan har jag inte sett skymten av. Inte heller eventuella kusiner till barnen.

Umgås inte familjen eller har jag fått fel info?

Roberto är enda barnet, något annat har inte framkommit vad jag sett den tid jag följt tråden(ett par år). Frågan har varit uppe några gånger.

Att vara offentlig ”mot sin vilja” ja…det hade varit hur lätt som helst att bara promenera av scenen och ut ur offentlighetens ljus den där gången 1987 när gud, hela världen och orkestern konspirerade mot henne. Hon är så tröttsam. Det finns tusentals argument mot det mesta hon påstår men man orkar inte argumentera med såna individer. Logik och bevis biter inte.
Citera
2022-01-22, 14:35
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Hon har inte VALT att vara en offentlig person säger hon. Nähä, vem har tvingat henne då? Hon valde redan som ung offentligheten och har sedan dess kämpat som sjutton för att hålla sig kvar där. Vill man inte vara en offentlig person väljer man inte att bli, eller försöka bli, artist. Pucko.
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vill man inte vara offentlig pratar man inte offentligt om saker, gör sig till sin egna tales person, har dialog med kvällspressen eller ringer journalister för att tacka, än mindre tar man inte uppmärksamheten från andra.
Känns som det var ett tag sen kvällspressen skrev om henne nu.
Undrar om hon slutat ringa, eller de slutat svara.
Tänk om inkorgen på aftonbladet med Annas mejl kunde läcka ut

Det här att hon inte valt att vara känd är så otroligt frustrerande
Ljuger hon bara, eller är hon helt världsfrånvänd? Hjärntvättad? Däng i kolan?
Citera
2022-01-22, 14:41
Medlem
Ja då har Tooket sörjt och snörvlat en stund och alla vet nu att AnnaTook mist en vän. Då är det dags för trösten nämligen MAT MAT FETT och förhoppningsvis en sockerboost på maten!! Mmmmm 😋
Citera
2022-01-22, 14:43
Medlem
Do you recognize the pattern
Citera
2022-01-22, 14:46
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Ja då har Tooket sörjt och snörvlat en stund och alla vet nu att AnnaTook mist en vän. Då är det dags för trösten nämligen MAT MAT FETT och förhoppningsvis en sockerboost på maten!! Mmmmm 😋
Smaskens .
Vet man om det är nån kändis, som nu inte kan förneka deras vänskap?
Eller är det någon anonym hon kanske umgicks med för 40 år sen?
Senast redigerad av osnuten 2022-01-22 kl. 14:55.
Citera
2022-01-22, 14:46
Medlem
Är det en trådsanning att Retardo är allergisk mot skaldjur? Jag tror inte jag har sett någon rätt tillagad i casa morono på länge som saknar skaldjur.
Vill hon ta kol på honom?
Idag skulle hon överraska just honom … med räksallad.
Whyyy? Det finns annan mat.
https://pasteboard.co/C7UtzUQsG2SM.png
Citera
2022-01-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vet man om det är nån kändis, som nu inte kan förneka deras vänskap?
Eller är det någon anonym hon kanske umgicks med för 40 år sen?
En Mållgan-kompis kanske Tids nog kommer ”bevisen” att hon visst hade en kompis!
Citera
2022-01-22, 14:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Känns som det var ett tag sen kvällspressen skrev om henne nu.
Undrar om hon slutat ringa, eller de slutat svara.
Tänk om inkorgen på aftonbladet med Annas mejl kunde läcka ut

Det här att hon inte valt att vara känd är så otroligt frustrerande
Ljuger hon bara, eller är hon helt världsfrånvänd? Hjärntvättad? Däng i kolan?

Sist bad hon en journalist dra åt..
Och berättade om det på sociala medier
Att prata om sin fantastiska viktnedgång, vilka fina möjligheter det kan ge och sedan gå upp igen, är jobbigt.
Många som varit med i BL vill inte prata med pressen och synas efter att de återigen har gått upp i vikt. De skäms.
Efter att barnen busat runt lite var inte heller en kul grej att prata med pressen om.
Anna ville inte ge kommentarer då.
Sedan har ju karriären varit på sparlåga och pressen har aktat sig från att lägga sig i Annas IG kontroverser.
Det är nog i princip bara Bloggbevakning som följt upp Anna om man ska tala om medier.
Bloggbevakning är väl störst inom sitt område?
Citera
2022-01-22, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Är det en trådsanning att Retardo är allergisk mot skaldjur? Jag tror inte jag har sett någon rätt tillagad i casa morono på länge som saknar skaldjur.
Vill hon ta kol på honom?
Idag skulle hon överraska just honom … med räksallad.
Whyyy? Det finns annan mat.
https://pasteboard.co/C7UtzUQsG2SM.png
.. och där kom lördagsskrattet Har ni hört det förut att TookAnna gillar att ”skarva”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in