2022-01-13, 12:05
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
” När du var 15 år så sa du att du tjänade 200.00 på ett år .
-Jo jag har tjänat en hel del under mina levnadsdagar .
Bor du fortfarande hemma hos mamma ? -ja jag bor hemma i vår stora femrummare i Nacka .
Trots att du tjänar så mycket så får du tydligen bara ut en vanlig fickpeng?
-Jag behöver inte mer pengar.
Var finns resten av pengarna ?
- I mitt företag där dom fortfarande finns kvar .
_ Din mamma är anställd av ditt företag och får väl lön?
-nej hon jobbar på heltid med att hjälpa mig ,men det är rent privat . Hon får ingen lön från mitt företag.
Jag tror inte på att hon inte har fått nånting av dig .
-Okey. Visst har hon fått lite pengar ,men det handlar inte om flera hundra tusen eller en milon. Däremot har hon sagt tillom hon ska köpa nåt och frågat om hon får ta lite av mina pengar. Och självklart har hon fått det . Efteråt har hon alltid visat kvitto.

Din nuvarande pojkvän Memhet är 18 år
"Memhet sover ofta över hos mig , och det har inte mamma något emot,för hon vet att vi inte gör några dumheter. Vi är väldigt ärliga mot henne och berättar allt vi gör med varandra .Och ibland kommer hon tom in och sover med oss .Jag har en stor dubbelsäng , sådär memhet ,jag och mamma ytterst . Jag ligger alltid i mitten.

https://www.instagram.com/p/CYqCQWyj...dium=copy_link

Hennes kära lilla big-Mama har verkligen fuckat upp Anna . Inte konstigt att hon mår som hon mår med en mor som levde loppan med nya pälsar och fet merca och sa upp sig från sitt jobb för att leva på dottern . Inte konstigt hon från början fick ångest över att uppträda . Allt hängde ju på henne .

Sen har jag tänkt på att vad tuffa journalister var tidigare . Och mot en så ung tjej. Känns otänkbart att de skulle hålla på sådär idag när de inte ens vågar sätta makthavare på plats med för jobbiga frågor .

Hennes morsa smetade ut sig på fel plats hela tiden, precis som Billy Butt menade på att morsan tillförde ingenting.
Journalisterna var indeed hårda mot Anna, var var morsan då när Anna blev intervjuad och grät?
Däremot tror jag inte att morsan är den som helt och hållet förstörde Anna, jag ännu mer att Anna ligger inom npf efter denna intervju.
Hennes naivitet och aningslöshet, tycks aldrig bottna. Lillgammal och småtantig
Kommer med moraliska förmaningar som 18 åring och försöker prata bort kommentaren om att hon och hennes Memed gör mycket kul ihop, hon lägger förnuftigt till att hon avsåg att gå på museum.
Anna blev nog av med oskulden samma sekund hon blev med barn, innan dess låg morsan och vakade mellan Anna och Memed i Annas Kingsize bädd.
Som 18 åring tänkte Anna att hon skulle bli som en slags Lillbabs när hon blir 50 år.
Eeh, jaa Lillbabs var ju inte mest känd för sin röst eller artisteri, slog igenom med en töntig låt och blev mest känd för hennes kärleksrelationer.
Men Guud vilken härlig kvinna hon var.
Hur mycket Anna försöker, kommer hon aldrig i livet komma en milimeter i närheten av Lillbabs.
ALDRIG.
Citera
2022-01-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avemariA
På Instagram har Tidningsknugen rotat fram en gammal artikel om henne. Kan tyvärr inte länka härifrån men läs om ni har möjlighet!

Här är instaposten https://www.instagram.com/p/CYqCQWyjAwT/?utm_medium=copy_link.

Oavsett vad man tycker om Anna är den där intervjun vidrig. Måste berömma henne för sitt tålamod, jag hade slagit gubbjäveln på käften.
Citera
2022-01-13, 12:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Här är instaposten https://www.instagram.com/p/CYqCQWyjAwT/?utm_medium=copy_link.
Länken leder inte till nåt alls.
Citera
2022-01-13, 12:38
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Länken leder inte till nåt alls.

Användaren råkade lägga in "instaposten" som länk istället för den faktiska länken: https://www.instagram.com/p/CYqCQWyj...dium=copy_link

Citat:
Oavsett vad man tycker om Anna är den där intervjun vidrig. Måste berömma henne för sitt tålamod, jag hade slagit gubbjäveln på käften.

Hela poängen med intervjun är att den ska vara småelak och kritisk. Per Öqkvist verkar till och med vara lite uppsminkad som en gammal gubbe. Så Anna gick inte in i intervjun helt oförberedd vad det skulle innebära.

Här är en artikel från 2002 med Öqvist:
Citat:
Grunden för intervjuerna lades under hans tid som nöjesjournalist för Vecko-Revyn i slutet av 80-talet. Per Öqvist fick ta över intervjuuppdraget ”Heta stolen” efter Sigge Ennart och Kjell Dabrowski, men tyckte att det låsta – och småelaka – upplägget blev för sökt och gick vidare till Expressen, där han fick börja med att göra en kändisintervju där såväl frågeställningar som format var givet.

https://www.journalisten.se/profilen...ara-som-teater

Nöjesguiden hade (har?) ett liknande format med Plus/Minus-frågor, där Plus var mer insmickrande och Minus var mer cyniskt lagd.
Senast redigerad av moralhora 2022-01-13 kl. 12:43.
Citera
2022-01-13, 13:20
Medlem
MissDecibellas avatar
Angående sexdebuten;

”..sen ska man tala om för sina föräldrar när man har gjort det första gången så dom vet..”

Om hon nu delade säng med mamma Marita så hade hon säkert full koll på det där (mår illa bara av att skriva det).

Nog för att jag inte hade några som helst problem med att prata blommor&bin med min pappa (uppvuxen med en förälder bara), men att han skulle dela säng med mig och min pojkvän, nja där gick väl gränsen känner jag.
Citera
2022-01-13, 13:41
Medlem
De va de sjukaste jag hört
Mamma delade säng med Anna o Mehmet
Citera
2022-01-13, 14:02
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Anna har lite svårt med att förstå var personliga gränser ska gå.
Vissa saker berättar man bara inte..
I Annas universum är hon bara härligt ärlig och Öppen som en bok, i andras universum är hon bara pinsam och uppenbarligen brister ju det i den sociala kompetensen.
Hon tyckte det bara var härligt att prata om sig själv, förutom frågan om hon hade blivit sparkad från skivbolaget.
Uppenbarligen förstod de på skivbolaget att Anna är superkänslig, hon grät förmodligen upp några swimminpooler när hon fick veta att det inte skulle bli en fortsättning med CBS.
Citera
2022-01-13, 14:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Herregud,
I slutet kommer frågan
-OK då...Vad gör dig arg?
-När jag var 17 hade jag ett rasande humör. Nu blir jag arg vart tionde år. När var jag arg senast, hjälp...Det är väldigt sällan, jag ser alltid det humoristiska i situationer. Människor som är arga på mig, är det aldrig länge, för jag bara skrattar åt dom. Men när jag är arg, är jag farlig, då kan jag gå genom betong.

Ska man se det som att Anna är numera arg med ränta, istället för vart 10e år sker det var och varannan dag, för att ta igen den tid som varit.
Anna är ju dessutom långsint.
Citera
2022-01-13, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Är ju just detta jag inte blir klok på, hon har vid flera tillfällen sagt att hon ”äter som en sparv”..

Jag tror henne! Småfåglar äter jävligt mycket.

Citat:
En riktigt kall vinterdag måste en fågel av messtorlek öka nästan 10 procent av sin kroppsvikt i fett för att klara den kommande nattens energiförbränning.
https://fof.se/tidning/2017/2/artike...a-som-en-fagel
Citera
2022-01-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
De va de sjukaste jag hört
Mamma delade säng med Anna o Mehmet
Vilken förfärlig uppfostran Anna fått, inte konstigt att hon blev som hon blev. Ingen normal mamma delar säng med sin tonårsdotter och hennes kille. Anna förstår inte ens att hålla tyst om det utan berättar det som att det är helt naturligt.
Citera
2022-01-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ska man se det som att Anna är numera arg med ränta, istället för vart 10e år sker det var och varannan dag, för att ta igen den tid som varit.
Anna är ju dessutom långsint.
Nä nä. Anna är inte arg, hon är lite bestämd och tydlig bara. Blicken kan vara kolsvart, röstläget högt, svordomarna och kraftuttrycken många och de nedlåtande epiteten otaliga men ”jag är inte arg. Ni vill inte se mig arg”.
Citera
2022-01-13, 16:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nä nä. Anna är inte arg, hon är lite bestämd och tydlig bara. Blicken kan vara kolsvart, röstläget högt, svordomarna och kraftuttrycken många och de nedlåtande epiteten otaliga men ”jag är inte arg. Ni vill inte se mig arg”.

Ja, Anna har ju dålig självkännedom och självförnekelserna flödar i Annas universum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in