Citat:
” När du var 15 år så sa du att du tjänade 200.00 på ett år .
-Jo jag har tjänat en hel del under mina levnadsdagar .
Bor du fortfarande hemma hos mamma ? -ja jag bor hemma i vår stora femrummare i Nacka .
Trots att du tjänar så mycket så får du tydligen bara ut en vanlig fickpeng?
-Jag behöver inte mer pengar.
Var finns resten av pengarna ?
- I mitt företag där dom fortfarande finns kvar .
_ Din mamma är anställd av ditt företag och får väl lön?
-nej hon jobbar på heltid med att hjälpa mig ,men det är rent privat . Hon får ingen lön från mitt företag.
Jag tror inte på att hon inte har fått nånting av dig .
-Okey. Visst har hon fått lite pengar ,men det handlar inte om flera hundra tusen eller en milon. Däremot har hon sagt tillom hon ska köpa nåt och frågat om hon får ta lite av mina pengar. Och självklart har hon fått det . Efteråt har hon alltid visat kvitto.
Din nuvarande pojkvän Memhet är 18 år
"Memhet sover ofta över hos mig , och det har inte mamma något emot,för hon vet att vi inte gör några dumheter. Vi är väldigt ärliga mot henne och berättar allt vi gör med varandra .Och ibland kommer hon tom in och sover med oss .Jag har en stor dubbelsäng , sådär memhet ,jag och mamma ytterst . Jag ligger alltid i mitten.
https://www.instagram.com/p/CYqCQWyj...dium=copy_link
Hennes kära lilla big-Mama har verkligen fuckat upp Anna . Inte konstigt att hon mår som hon mår med en mor som levde loppan med nya pälsar och fet merca och sa upp sig från sitt jobb för att leva på dottern . Inte konstigt hon från början fick ångest över att uppträda . Allt hängde ju på henne .
Sen har jag tänkt på att vad tuffa journalister var tidigare . Och mot en så ung tjej. Känns otänkbart att de skulle hålla på sådär idag när de inte ens vågar sätta makthavare på plats med för jobbiga frågor .
-Jo jag har tjänat en hel del under mina levnadsdagar .
Bor du fortfarande hemma hos mamma ? -ja jag bor hemma i vår stora femrummare i Nacka .
Trots att du tjänar så mycket så får du tydligen bara ut en vanlig fickpeng?
-Jag behöver inte mer pengar.
Var finns resten av pengarna ?
- I mitt företag där dom fortfarande finns kvar .
_ Din mamma är anställd av ditt företag och får väl lön?
-nej hon jobbar på heltid med att hjälpa mig ,men det är rent privat . Hon får ingen lön från mitt företag.
Jag tror inte på att hon inte har fått nånting av dig .
-Okey. Visst har hon fått lite pengar ,men det handlar inte om flera hundra tusen eller en milon. Däremot har hon sagt tillom hon ska köpa nåt och frågat om hon får ta lite av mina pengar. Och självklart har hon fått det . Efteråt har hon alltid visat kvitto.
Din nuvarande pojkvän Memhet är 18 år
"Memhet sover ofta över hos mig , och det har inte mamma något emot,för hon vet att vi inte gör några dumheter. Vi är väldigt ärliga mot henne och berättar allt vi gör med varandra .Och ibland kommer hon tom in och sover med oss .Jag har en stor dubbelsäng , sådär memhet ,jag och mamma ytterst . Jag ligger alltid i mitten.
https://www.instagram.com/p/CYqCQWyj...dium=copy_link
Hennes kära lilla big-Mama har verkligen fuckat upp Anna . Inte konstigt att hon mår som hon mår med en mor som levde loppan med nya pälsar och fet merca och sa upp sig från sitt jobb för att leva på dottern . Inte konstigt hon från början fick ångest över att uppträda . Allt hängde ju på henne .
Sen har jag tänkt på att vad tuffa journalister var tidigare . Och mot en så ung tjej. Känns otänkbart att de skulle hålla på sådär idag när de inte ens vågar sätta makthavare på plats med för jobbiga frågor .
Hennes morsa smetade ut sig på fel plats hela tiden, precis som Billy Butt menade på att morsan tillförde ingenting.
Journalisterna var indeed hårda mot Anna, var var morsan då när Anna blev intervjuad och grät?
Däremot tror jag inte att morsan är den som helt och hållet förstörde Anna, jag ännu mer att Anna ligger inom npf efter denna intervju.
Hennes naivitet och aningslöshet, tycks aldrig bottna. Lillgammal och småtantig
Kommer med moraliska förmaningar som 18 åring och försöker prata bort kommentaren om att hon och hennes Memed gör mycket kul ihop, hon lägger förnuftigt till att hon avsåg att gå på museum.
Anna blev nog av med oskulden samma sekund hon blev med barn, innan dess låg morsan och vakade mellan Anna och Memed i Annas Kingsize bädd.
Som 18 åring tänkte Anna att hon skulle bli som en slags Lillbabs när hon blir 50 år.
Eeh, jaa Lillbabs var ju inte mest känd för sin röst eller artisteri, slog igenom med en töntig låt och blev mest känd för hennes kärleksrelationer.
Men Guud vilken härlig kvinna hon var.
Hur mycket Anna försöker, kommer hon aldrig i livet komma en milimeter i närheten av Lillbabs.
ALDRIG.