2022-02-16, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Anna har en hel del att säga i kyrkan.

Preach, motherfucker preach. That's what I'm doing... I'm preaching. I'm preaching my bible... *hehehehe* My bible, my belief *hehehe* My bible, my belief, and I'll preache about whatever I want... *hehehehe* Set the fuck down, motherfucker... *hehehe* Åh, vad roligt... Mmmm...

Precis så, ett ärligt förkunnande av Narcissist-Profeten från Märsta.
(Tack Khun-T)

En del kyrkor bjuder in intressanta människor som kan berätta om saker.
De flesta besökarna brukar både vara vid medvetande, intresserade och fulla av frågor.
Jag har själv tagit del av olika föredrag t ex i personlig utveckling, reseberättelser
och författare som berättat om sina böcker och berörande sångstunder.
Vad härkets deltagande ska gå ut på är för mig dock en gåta.

Det brukar ofta vara fel på hennes mobilkamera men nu tycks även autocorrecten skeva
för på den bild & text som mamma40 länkar till i sitt inlägg #67157
står "Varför blundar vi när vi ber, när vi gråter, när vi kysser ... " osv
mer trovärdigt är
"Varför blundar vi när vi bäddar, när vi gråter och när vi uppfostrar våra barn".

Men herregud! Vad säger jag? "Trovärdigt"?
My bad! Det ordet hör ju inte ens hemma i samma universum som hennes ödmjuka stämma.
Citera
2022-02-16, 16:28
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Anna gråter helst med stora öppna ögon i sina lives. Det är vackert enligt Donnan.
Citera
2022-02-16, 20:59
Medlem
Seriöst, varför tror ni det är så tyst från henne just nu? Väntar hon på att ”dra sprinten från bomben” och stämma halva Sverige för förtal som hon yrade om att hon skulle göra för någon månad sen? Nåt måste ju vara på g?
Citera
2022-02-16, 21:08
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Seriöst, varför tror ni det är så tyst från henne just nu? Väntar hon på att ”dra sprinten från bomben” och stämma halva Sverige för förtal som hon yrade om att hon skulle göra för någon månad sen? Nåt måste ju vara på g?
Det kan vara vad som helst.
Kanske hon förstått att hon blev lurad att tro att Ke**o har henne som idol?
Eller så har hon insett att V har flyttat och inte har för avsikt att komma hem och mysa med mammi?
Kanske verkligheten gällande kokko-fetto och gratismat och fika tog ett abrupt slut när hon våldgästade Fs blivande svärföräldrar/arbetsgivare?
Kanske den förlorade sonen fått ett kännbart straff som skall verkställas?
Eller det värsta av allt, Robbis har tagit sig en yppig äkta spanjorska till sitt hjärta?
Citera
2022-02-16, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Halvsnurriga pensionärer kan vara rakt på sak. Varför grinar du alltid i TV? Har du inte lagt på dig? Du sjunger aldrig i TV har du slutat sjunga? Ställs sådana frågor blir Tunnan garanterat megakränkt.

Exakt varför hon ALDRIG ska jobba inom hemtjänsten som det ofta föreslås i Bloggbevaknings kommentarsfält att hon borde

Vore himla kul om någon kunde gå dit och rapportera.
Citera
2022-02-17, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag ser för mig hur åldringarna diskret stänger av hörapparaterna och stoiskt inväntar fikastunden

Var och varannan av pensionärerna är ju dementa. Minns de ens vem Anna är? Annas "karriär" dog ju för 35 år sedan.
Citera
2022-02-17, 07:20
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu

Var och varannan av pensionärerna är ju dementa. Minns de ens vem Anna är? Annas "karriär" dog ju för 35 år sedan.
Precis, när Anna har lämnat byggnaden har pensionärerna glömt vad dom såg.
Citera
2022-02-17, 10:46
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401

Jag tror det är hennes uppenbara psykiska ohälsa. Hon är i ett skov.
Har ju hänt förr att hon bara försvunnit utan uppenbar förklaring.

Sen när man minst anar det, så studsar hon tillbaka och är helcrazy i sina lives, skrattar och gråter omvartannat.
Citera
2022-02-17, 11:47
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Jag tror det är hennes uppenbara psykiska ohälsa. Hon är i ett skov.
Har ju hänt förr att hon bara försvunnit utan uppenbar förklaring.

Sen när man minst anar det, så studsar hon tillbaka och är helcrazy i sina lives, skrattar och gråter omvartannat.

Kan det vara någon skönhetsoperation som gått snett?
Citera
2022-02-17, 12:05
Medlem
Pianotangents avatar
Nu spekulerar jag, men Masked Singer Sverige spelas väl in just nu och då det är absolut yppandeförbud så skulle det nog vara minsta kravet fullständig radiotystnad från AB eftersom detektiverna här inne listar ut det mesta vare sig hon uttalar något eller inte?

Sen fick jag för mig i en live med My Martens när de flyttade gymsaker att hon nämnde något om att träna för henne? Kan ha hört fel vill tilläggas, det var under flams och trams.
Citera
2022-02-17, 12:08
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Nu spekulerar jag, men Masked Singer Sverige spelas väl in just nu och då det är absolut yppandeförbud så skulle det nog vara minsta kravet fullständig radiotystnad från AB eftersom detektiverna här inne listar ut det mesta vare sig hon uttalar något eller inte?

Sen fick jag för mig i en live med My Martens när de flyttade gymsaker att hon nämnde något om att träna för henne? Kan ha hört fel vill tilläggas, det var under flams och trams.

Fast det är ofta människor som normalt sett inte sjunger. Annas röst är nog för välkänd.

Det var Roberto som skulle träna men känns ju som att My profilerar sig mot kvinnor nu så det vette tusan…

Hon gör så här i perioder. För några dagar sedan var det ju obegripliga ordspråk igen.
Citera
2022-02-17, 18:18
Medlem
Sladderbrallas avatar
Va gnäller ni för nu när toooken håller sig undan å är tyst?
Kan ju inte bli mkt bättre än nu.
Äntligen slipper man se fejset och höra rösten, min själ känner frid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in