2022-01-22, 11:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
Och den nya säsongen förväntas ligga tidsmässigt till under våren ... Minns Annas "Det ska bli så kul i mars!" på sin och Mys storys med Jonas taggad om jag inte minns fel. OM det nu är så att Anna ska vara med så ligger hon definitivt inte lågt med sånt som kan hjälpa till att avslöja vem som döljer sig i maskerna. Om det nu är så att hon INTE ska vara med så är det säkert tänkt att det är vad vi ska tro.

Masked singer är ett bättre alternativ för Anna att glänsa än i Så mycket bättre.
I Masked singer blir det fokus på positiva saker och rösten, personen i fråga får ge sitt allt.
Anna precis som Bagge mfl som har en smula svårt med att slappna av med sig själv på scen tycker jag. Kan bli så med övervikt.
Nu skulle hon få stå där själv, men bakom en mask och spela en roll och få visa vad hon kan.
Det skulle vara ett minne för livet för Anna som hon kan leva länge på, såvida hon inte sjunger falskt eller är bland de första som åker ut, eller blir arg och anklagar andra för fusk..
Citera
2022-01-22, 11:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Och den nya säsongen förväntas ligga tidsmässigt till under våren ... Minns Annas "Det ska bli så kul i mars!" på sin och Mys storys med Jonas taggad om jag inte minns fel. OM det nu är så att Anna ska vara med så ligger hon definitivt inte lågt med sånt som kan hjälpa till att avslöja vem som döljer sig i maskerna. Om det nu är så att hon INTE ska vara med så är det säkert tänkt att det är vad vi ska tro.

Masked Singer spelas in under december 2021 till mars 2022 enligt statist.se: https://www.statist.se/jobs/statiste...-masked-singer

Gissningsvis så har omicron/nya varianter fått dom att skjuta på inspelningarna så mycket som möjligt, så det skulle inte förvåna mig om dom lägger dom tätt i mars (säsong ett spelades in två gånger i veckan under februari 2021).
Citera
2022-01-22, 11:50
Medlem
I liven ... säger hon uttalat där att det är frågan "Skulle du kalla dig själv för feminist?" som hon blir så himla upprörd och ledsen och förbannad över? Som enligt henne är så självklar och en förolämpning att få?
Citera
2022-01-22, 12:03
Medlem
Hon har inte VALT att vara en offentlig person säger hon. Nähä, vem har tvingat henne då? Hon valde redan som ung offentligheten och har sedan dess kämpat som sjutton för att hålla sig kvar där. Vill man inte vara en offentlig person väljer man inte att bli, eller försöka bli, artist. Pucko.
Citera
2022-01-22, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Masked Singer spelas in under december 2021 till mars 2022 enligt statist.se: https://www.statist.se/jobs/statiste...-masked-singer

Gissningsvis så har omicron/nya varianter fått dom att skjuta på inspelningarna så mycket som möjligt, så det skulle inte förvåna mig om dom lägger dom tätt i mars (säsong ett spelades in två gånger i veckan under februari 2021).
Hur ska TookAnna kunna maskera sin Gula Blend-röst??? OM hon mot förmodan ska deltaga i MS. Vi tittar väl i morgon när TookAnna uppträder med vit kavaj under spanxen ???? Personligen vill jag absolut INTE se eller höra denna vidriga och otrevliga människa i etern. Det måste bli ett slut på det. Det är nog nu! Ingen normalfuntad människa vill se en avdankad ”barnartist” på 50+ sjunga som hon inte kan! Hon associeras endast med patetiska uttalanden, snörvlandes, arga snickaren, osanningar, hotelser och BL VIP som den deltagare som ökade i omfång igen
Citera
2022-01-22, 12:17
Medlem
Citat:
I liven ... säger hon uttalat där att det är frågan "Skulle du kalla dig själv för feminist?" som hon blir så himla upprörd och ledsen och förbannad över? Som enligt henne är så självklar och en förolämpning att få?

Kommer ihåg en live när hon ligger i sängen och äter melon 🍉 med sin jätte-tänder och är väldigt aggressiv???Vad säger hon då om feminister???
Citera
2022-01-22, 12:18
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Hon har inte VALT att vara en offentlig person säger hon. Nähä, vem har tvingat henne då? Hon valde redan som ung offentligheten och har sedan dess kämpat som sjutton för att hålla sig kvar där. Vill man inte vara en offentlig person väljer man inte att bli, eller försöka bli, artist. Pucko.

Av alla dumma saker hon sagt 🙄
Finns väl ingen som kämpar så hårt för att få vara "känd".
Felicia följer inte lilla mamma längre därav allt dravel om att hon älskar sina barn bla bla bla.
Citera
2022-01-22, 12:20
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Kommer ihåg en live när hon ligger i sängen och äter melon 🍉 med sin jätte-tänder och är väldigt aggressiv???Vad säger hon då om feminister???

Den -
https://youtu.be/Dp17umnf7Ec
Citera
2022-01-22, 12:54
Medlem
Bered er på snyftiga citat och foton av tåriga ögon. En barndomsvän har gått bort.
Citera
2022-01-22, 12:54
Medlem
cece123s avatar
Här har vi en som också säger att hon har PCOS, men som erkänner sitt tröstätande och har gett sig fan på att hålla vikten.
Rebel Wilson, hon skyller inte på att hon inte kan gå ned i vikt bara att hon är en late bloomer, som dragit ut på saker.
Men som inser att tröstäta är skit när man är över 40 och är inte bra för hälsan.
Nu har det gått drygt 2 år sedan hon gick ned i vikt och det tycks ha hållit sig.
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...46&ai=10415293
Citera
2022-01-22, 12:56
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Roberto verkar ha en brorsa som jobbade som reseledare förr.

Brorsan har jag inte sett skymten av. Inte heller eventuella kusiner till barnen.

Umgås inte familjen eller har jag fått fel info?
Citera
2022-01-22, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Roberto verkar ha en brorsa som jobbade som reseledare förr.

Brorsan har jag inte sett skymten av. Inte heller eventuella kusiner till barnen.

Umgås inte familjen eller har jag fått fel info?
Kusiner! The Retardo är ensambarn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in