2017-04-06, 19:21
Medlem
Tunnan kör just nu live på insta. Hon är så pinsam, jag klarar inte av att titta😳 Dessutom är hon galet fet, ser nästan gravid ut. Hur står hon ut med sig själv????
Citera
2017-04-06, 19:22
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Tunnan kör just nu live på insta. Hon är så pinsam, jag klarar inte av att titta😳 Dessutom är hon galet fet, ser nästan gravid ut. Hur står hon ut med sig själv????
Ta lite skärmdumpar och lägg upp. Man saknar ju det gamla psykfallet.
Citera
2017-04-06, 19:31
Medlem
Har ingen aning om hur man lägger upp skärmdumpningar här men hon ser ut som Gloria i Madagaskar😜
Citera
2017-04-06, 21:08
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Men va? Är hon inte bjuden på releasefest hos sin bästis Camilla Läckberg?
http://www.expressen.se/noje/camilla...--mitt-i-oron/
Citera
2017-04-06, 21:24
Medlem
Loquitas avatar
Har en bild från en tidigare live..
Tittarna eggade varandra och kommentarena blev grövre och grövre...

https://www.pixeltopic.com/image/lxtlgddpreqrrjv/
Citera
2017-04-06, 21:28
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Har en bild från en tidigare live..
Tittarna eggade varandra och kommentarena blev grövre och grövre...

https://www.pixeltopic.com/image/lxtlgddpreqrrjv/
Fast den typen av kommentarer som syns där är verkligen inte okej
Citera
2017-04-06, 21:49
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast den typen av kommentarer som syns där är verkligen inte okej

Tycker inte jag heller!
Det blev lite väl extremt den gången
Citera
2017-04-07, 00:05
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Att Anna Book var den enda personen som hade blommor med sig på Noppes begravning säger allt. Hon kom dit oanmäld för på Noppes begravningsinvitation (googla så får ni se) så står det som sista rad, ingen defilering. Därför hade hon med sig buketten hem sen.

Jo jag minns tydligt när hon var såååååå ledsen över Denise brors död, hon t om länkade till hans instagramkonto, riktigt vältrade sig i tragedin.
Hur kan man inte se igenom hennes falskhet.

Men gud hon går alltså på begravningar till folk som hon inte ens känner? Jävlar vad sjukt.
Och hon gör det bara för att få uppmärksamhet?
Snacka om att hon har för mycket fritid i sitt patetiska liv.
Citera
2017-04-07, 00:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Men gud hon går alltså på begravningar till folk som hon inte ens känner? Jävlar vad sjukt.

Fast var hon "verkligen" med på den eller stod hon bara utanför och lät sig fotograferas av pressen?

En del filurer brukar bara dyka upp till fotograferingen och sedan går de därifrån innan själva begravnings- eller vigselakten har börjat. Bland kändisar i Hollywood brukar det ske ibland för att promota sig själv och frottera en stund i rampljuset på någon annans bekostnad så det förvånar mig ju inte om hon gör samma sak som dem.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-04-07 kl. 00:40.
Citera
2017-04-07, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men va? Är hon inte bjuden på releasefest hos sin bästis Camilla Läckberg?
http://www.expressen.se/noje/camilla...--mitt-i-oron/
Jag blev lika förvånad att inte Anna Book stövlat in objuden på festen. Tror nästan att Camilla Läckberg genomskådat hur galen Anna är och därför hållit allt hemligt. Hade Book vetat var den skulle hållas hade hon varit där först av alla. Eller sist då fint folk alltid kommer sent?
Citera
2017-04-07, 02:28
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Fast var hon "verkligen" med på den eller stod hon bara utanför och lät sig fotograferas av pressen?

En del filurer brukar bara dyka upp till fotograferingen och sedan går de därifrån innan själva begravnings- eller vigselakten har börjat. Bland kändisar i Hollywood brukar det ske ibland för att promota sig själv och frottera en stund i rampljuset på någon annans bekostnad så det förvånar mig ju inte om hon gör samma sak som dem.
Nu var det ju så att hon även fotograferade i kyrkan och la upp bilderna på Instagram så nog tog hon sig in alltid.

Blommorna fick hon dock ta med sig hem igen och de prydde senare hennes bord.

*sorry om detta redan postats*
Citera
2017-04-07, 06:48
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon

Hon är Sveriges samvete och svenska folkets självutnämnda representant och då ska hon närvara vid begravningar av kända personer, dessutom det fina med begravningar är att man behöver ingen inbjudan
man kan frottera sig bland kändisar, hamna i damtidningar, selfie, etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in