2017-04-05, 10:04
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...illa-lackberg/

"Anna Book ställer sig på Camilla Läckbergs sida, i hennes bråk med Little Jinder om användandet av ordet "hora".

I en lång kommentar vill Book att alla ska vara snällare mot varandra.

"Gör mig på riktigt ledsen åt alla håll" skriver Anna Book."
Citera
2017-04-05, 10:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Efterlyser Moltas666, Mullenö och Ansjovisar (en före detta älskare, enligt honom själv). Vart dessa Lilla Annas försvarare tagit vägen? Hade varit kul att läsa deras åsikter igen.
Dom ingår numera i Annas entourage och måste sålededes hålla låg profil.
Citera
2017-04-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Alla får olika mycket.

AB fick ej lika mkt! Garanterat!

Enligt hennes bok, Boken om Anna book, kunde hon tagit i lite mer än vad tex Måns zelmerlöw begärde.. men hon var minnsan blygsam och kontrakterade 7000:- .. Om det nu e sant.
Citera
2017-04-05, 15:28
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...illa-lackberg/

"Anna Book ställer sig på Camilla Läckbergs sida, i hennes bråk med Little Jinder om användandet av ordet "hora".

I en lång kommentar vill Book att alla ska vara snällare mot varandra.

"Gör mig på riktigt ledsen åt alla håll" skriver Anna Book."

Vad var det nu igen Anna kallade Melania Trump för i en av hennes bittra haranger? Vill minnas att det var "äcklig hora", eller något liknande.
Citera
2017-04-05, 18:03
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vad var det nu igen Anna kallade Melania Trump för i en av hennes bittra haranger? Vill minnas att det var "äcklig hora", eller något liknande.

Ja, det var väl nåt om att hon var en hora som Trump hade köpt har jag för mig.

Anna stödde ju säkerligen Camilla Läckberg bara för att det var hon och hon ville minsann visa att hon är kompis med a-kändisar. Ännu en nära vän till Anna.
Citera
2017-04-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings

Anna stödde ju säkerligen Camilla Läckberg bara för att det var hon och hon ville minsann visa att hon är kompis med a-kändisar. Ännu en nära vän till Anna.

Var det inte Läckberg som skrev texten till låten som Anna skulle sjunga i Mellon men som diskades?
Citera
2017-04-05, 22:14
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Var det inte Läckberg som skrev texten till låten som Anna skulle sjunga i Mellon men som diskades?
Det stämmer, men om jag minns rätt var det inte Läckbergs fel att Book diskades.

Läckberg skrev texten, men själva musiken (skriven av några andra) hade använts för ett annat lands uttagning några år tidigare... eller något i den stilen. Den biten var varken Book eller Läckberg inblandade i.
Citera
2017-04-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Det stämmer, men om jag minns rätt var det inte Läckbergs fel att Book diskades.

Läckberg skrev texten, men själva musiken (skriven av några andra) hade använts för ett annat lands uttagning några år tidigare... eller något i den stilen. Den biten var varken Book eller Läckberg inblandade i.

Nä jag tänkte mera att Anna ser Läckberg som sin vän. Klart hon ställer sig på hennes sida.
Melania Trump kan hon ju då kalla vad som helst...
Citera
2017-04-06, 08:35
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings

Läckberg är ingen "A-kändis" men givetvis tillräckligt känd för att Tunnan ska kasta sig fram.

Citat:
Ursprungligen postat av CalamityJane
Nä jag tänkte mera att Anna ser Läckberg som sin vän. Klart hon ställer sig på hennes sida.
Melania Trump kan hon ju då kalla vad som helst...

Typisk Tunnanlogik, ena dagen hora folk och nästa dag oja sig att ordet används. Det handlar bara om att hon ska höras och synas.
Citera
2017-04-06, 18:04
Medlem
karlsoons avatar
Hon är verkligen lika bred som hon är lång.
Hon är för fet för att ens kunna leka med sina barn, hur dålig förälder kan man bli egentligen?
Och ändå fortsätter hon att bara vräka i sig som det inte fanns någon morgondag. Hon bara kastar sig fram och bara mer mer mer hela tiden.
Hon är ju äcklig och man tappar matlusten helt.

Kolla den här bilden, hon kommer ju inte ens igenom en vanlig dörr:

http ://24blekinge.se/2016/02/22/anna-book-till-karlskrona/
Citera
2017-04-06, 18:26
Medlem
Bilden är gammal. Leka med sina barn? Den "minsta" är nog 14år.
Citera
2017-04-06, 18:44
Medlem
Tagelapas avatar
Nu får väl tanten snart dåndimpen. För någon dag sedan sa Thorsten Flinck i någon pod att han skulle få 600.000 plus en svit i Kungsträdgården för sin medverkan i Lets Dance.
Idag meddelar Bianca Wahlgren att hon fick 300.000.

Tant Book fick 7000:- enligt uppgift från hennes egen bok om sig själv.

Joråsåatt......det är skillnad på skit och pannkaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in