2017-01-02, 20:17
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Så här svarar hon en som frågar efter recept:
Sen hinner jag inte alltid att svara ASAP & eftersom jag har en dröm om att släppa en kokbok i framtiden. Så har jag fått rådet av min agent, att bara ge bort allt jag har........ 😀
annatoledanobookRättelse. * Att INTE bara "ge" bort allt jag har 😀

Jag hoppas verkligen att hon ger ut en kokbok, det skulle vara helt fantastiskt. Hon måste ju ha underbara recept på lager för hennes mat är ju så varierad! Det är ju pasta med sås, spett i jordnötsås, kött/kyckling med klyftpotatis/pommes och fiskpinneburgare. Det ni, där har ni recept för en hel vecka! Glöm inte att köpa hem chiliexplosion, den lär behövas.
Och glöm allt vad pulversås heter, Anna kommer nog i sin kokbok att äntligen ge finfina recept på sina hemmagjorda såser.
Citera
2017-01-02, 21:32
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Jag hoppas verkligen att hon ger ut en kokbok, det skulle vara helt fantastiskt. Hon måste ju ha underbara recept på lager för hennes mat är ju så varierad! Det är ju pasta med sås, spett i jordnötsås, kött/kyckling med klyftpotatis/pommes och fiskpinneburgare. Det ni, där har ni recept för en hel vecka! Glöm inte att köpa hem chiliexplosion, den lär behövas.
Och glöm allt vad pulversås heter, Anna kommer nog i sin kokbok att äntligen ge finfina recept på sina hemmagjorda såser.

Jag tycker boken skall heta: *Matskafferiets gömmor och hemligheter*

Med tanke hur hon myglade i med pulversåsen i en av hennes matlagningssändningar....
Citera
2017-01-02, 21:34
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Haha, Asti Cinzano, ja speciellt som hon taggade inlägget precis före med både #bollinger och #loobster (sic!)
Men vad vet jag , det kanske blev #bollinger till huvudrätten

haha, det hade jag missat.. Genuin människa det där
Citera
2017-01-02, 21:53
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Jag tycker boken skall heta: *Matskafferiets gömmor och hemligheter*

Med tanke hur hon myglade i med pulversåsen i en av hennes matlagningssändningar....

Eller "101 sätt att använda chiliexplosion".
Kanske en bok som blandar små minnen från Spanien med diverse recept? "Hemlagad mat inspirerad av vårt andra hem i Spanien (som vi totalt äger själva, absolut!!)"
Eller kanske "Avslappnande recept efter en hård arbetsdag". Jag menar, heder till Anna Book som står och lagar mat efter en hård dags arbete.

Men allvarligt, sätter en hundring på att en eventuell bok kommer heta "Comida de Anna".

Kul ändå att hon fick in både #loobster och #scrimps i dieten efter all pasta.
Citera
2017-01-02, 22:13
Medlem
https://instagram.com/p/BOsm7fAg7wG/
Dom här skålarna från nyårsfestmiddagen ser ut som dom jag använder till mina hundar. Ja det är definitivt hundmatskålar 🙄
Citera
2017-01-02, 23:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Så här svarar hon en som frågar efter recept:
Sen hinner jag inte alltid att svara ASAP & eftersom jag har en dröm om att släppa en kokbok i framtiden. Så har jag fått rådet av min agent, att bara ge bort allt jag har........ 😀
annatoledanobookRättelse. * Att INTE bara "ge" bort allt jag har 😀

Mohahahahaa! Så vår Tunna sitter och håller på sina recept Efter råd från Stian Erwik
Hon som inte ens kunde baka scones i Kändissverige bakar. Självinsikten lyser (som vanligt) med sin frånvaro. ~~
Senast redigerad av Flor-Ida 2017-01-02 kl. 23:14.
Citera
2017-01-02, 23:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Jag känner mig rätt säker på att hon inte hade några gäster alls under sitt "nyårsfirande". Det var som vanligt bara hon med gubben och ungarna.

Grunder för mitt antagande är:

* Inga bilder på några gäster. De gånger Anna har gäster (Läs: sin låtsassyrra med döttrar) finns det alltid MÅNGA bilder i olika poser.

* Inga festdeltagare (eller deras företag) som taggas i inläggen. Det brukar annars ingå i Tunnans upplägg.

* Inga offentliga tack, varken till, eller från, några festdeltagare.

* För "lite" mat. Tunnan har själv många gånger påpekat att hon alltid gör så mycket mat att alla kan ta om flera gånger. Hon vill även att det ska räcka till nästa dag. Den mat som visas upp räcker bara till Fru Tunna och familjen. Särskilt tydligt är det vad gäller de två (!!) desserterna. Det finns 10 st av varje sort, dvs två var till alla i familjen Tunna.

Summa summarum: Ytterligare ett bluffinlägg av någon som desperat försöker hålla upp en rämnande fasad.
Citera
2017-01-03, 00:11
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag känner mig rätt säker på att hon inte hade några gäster alls under sitt "nyårsfirande". Det var som vanligt bara hon med gubben och ungarna.

Grunder för mitt antagande är:

* Inga bilder på några gäster. De gånger Anna har gäster (Läs: sin låtsassyrra med döttrar) finns det alltid MÅNGA bilder i olika poser.

* Inga festdeltagare (eller deras företag) som taggas i inläggen. Det brukar annars ingå i Tunnans upplägg.

* Inga offentliga tack, varken till, eller från, några festdeltagare.

* För "lite" mat. Tunnan har själv många gånger påpekat att hon alltid gör så mycket mat att alla kan ta om flera gånger. Hon vill även att det ska räcka till nästa dag. Den mat som visas upp räcker bara till Fru Tunna och familjen. Särskilt tydligt är det vad gäller de två (!!) desserterna. Det finns 10 st av varje sort, dvs två var till alla i familjen Tunna.

Summa summarum: Ytterligare ett bluffinlägg av någon som desperat försöker hålla upp en rämnande fasad.

Trodde jag också men hennes syrras barn var iaf där.
Senast redigerad av Dagg i gräset 2017-01-03 kl. 00:26.
Citera
2017-01-03, 09:40
Medlem
Lilla Annas senaste bok: En bok med massor av känslor och starka familjeband, en gripande berättelse som inte lämnar någon oberörd.
Från anonymiteten till ett offentligt liv, ett liv som inte alltid varit en dans på rosor.
Löpsedelsrubriker som vecka efter vecka väcker uppståndelse med osanningar har blivit en vardag. Svek, avundsjuka, skitsnack och viktpåhopp är andra ingredienser som präglat Annas liv i rampljuset.
Självklart berättar hon även om de ljusa sidorna, som glädjen att stå på scen, fansen, musiken och om de många fantastiska händelser som hon fått uppleva under dessa år.

Livet bakom kulisserna och den otroliga succén i Let´s Dance är annat som vi får ta del av. Denna folkkära artist släpper även in oss i sitt privatliv på ett mycket ohämmat sätt, det handlar om smärtsamma separationer, familjetragedier, abort, sjukdomar och ekonomiska problem. Dessutom får vi veta vad som ledde Anna till Vitakliniken på Sophiahemmet vilket resulterade i ett livsav-görande beslut ..

Hur gick det med försäljningen av detta praktverk?
Citera
2017-01-03, 18:46
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Lilla Annas senaste bok: En bok med massor av känslor och starka familjeband, en gripande berättelse som inte lämnar någon oberörd.
Från anonymiteten till ett offentligt liv, ett liv som inte alltid varit en dans på rosor.
Löpsedelsrubriker som vecka efter vecka väcker uppståndelse med osanningar har blivit en vardag. Svek, avundsjuka, skitsnack och viktpåhopp är andra ingredienser som präglat Annas liv i rampljuset.
Självklart berättar hon även om de ljusa sidorna, som glädjen att stå på scen, fansen, musiken och om de många fantastiska händelser som hon fått uppleva under dessa år.

Livet bakom kulisserna och den otroliga succén i Let´s Dance är annat som vi får ta del av. Denna folkkära artist släpper även in oss i sitt privatliv på ett mycket ohämmat sätt, det handlar om smärtsamma separationer, familjetragedier, abort, sjukdomar och ekonomiska problem. Dessutom får vi veta vad som ledde Anna till Vitakliniken på Sophiahemmet vilket resulterade i ett livsav-görande beslut ..

Hur gick det med försäljningen av detta praktverk?

Är det någon här som faktiskt läst denna bok?
Citera
2017-01-03, 20:56
Medlem
Vilket jäkla spektakel hon bjuder upp till på Periscope ikväll. Helt hyper när hon blandar twerkning, sång, missuppfattar inlägg och blir arg samt åberopar fusk när hon inte vunnit tv-program.
Citera
2017-01-03, 21:03
Medlem
Softis...s avatar
Det ryktas om att Anna ska göra en cover på balladen "All by my self".
https://www.youtube.com/watch?v=NGrLb6W5YOM

Den ska heta "Full of myself" och lär bli en världshit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in