2017-01-31, 10:57
Medlem
Allt ska tydligen betalas av andra... en manager som inte betalade för Tunnans fettsugning ställde till det så att Fru Toledano hamnade hos kronofogden. Är detta beteendet verkligen på rikitgt? Leva la vida loca men låta någon annan betala notan mest hela tiden?

http://www.cafe.se/exklusivt-for-caf...a-besvikelser/
Citera
2017-01-31, 12:22
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Helsingborgarna/skåningarna är kloka människor som inte imponeras av en "stjärna" från Sthlm (eller någonting överhuvudtaget, för den delen)

Jag är lite förvånad över att media inte har skrivit ett enda ord om den hatstorm Anna fick uppleva efter att hon var med i Arga snickaren, nu sist.
Tidigare har det ju slagits på stora trumman, om det så bara gällt en intrasslad hårsnodd.

Undrar om hon inte snart kommer gråta ut om det giget än "Jag fick bara välja mat från Harrys egen meny"

Har hon förresten angripit oss här på FB än bekräftande "gråta ut"-artiklar?
Citera
2017-01-31, 12:33
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Undrar om hon inte snart kommer gråta ut om det giget än "Jag fick bara välja mat från Harrys egen meny"

Har hon förresten angripit oss här på FB än bekräftande "gråta ut"-artiklar?

Ingen aning, men hon har ju nämnt andra "hatsidor" som hon dissat. Bloggbevakning t. ex.

Anna ska nog vara glad för sina kritiker, utan oss hade intresset varit noll. Hon lever ju på att alla är dumma mot henne.
Citera
2017-01-31, 16:42
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Precis som du säger så hade det nog sett totalt annorlunda ut för henne om hon inte haft sin man som försörjer familjen. Förstår dock inte att han orkar vara hennes sugardaddy år efter år, men jag gissar att han är lite av en toffel. Tur för henne!

Det är en win-win situation. Anna blir försörjd och kan vara hemma, Roberto jobbar och slipper vara hemma!
Citera
2017-01-31, 18:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Allt ska tydligen betalas av andra... en manager som inte betalade för Tunnans fettsugning ställde till det så att Fru Toledano hamnade hos kronofogden. Är detta beteendet verkligen på rikitgt? Leva la vida loca men låta någon annan betala notan mest hela tiden?

http://www.cafe.se/exklusivt-for-caf...a-besvikelser/

Hennes snyft och lip och grin historier kommer aldrig ta slut. Hela tiden går det ut på att det är fel på alla andra och framhäva sig själv som perfekt.

Sen så har ju Tunnan vid några tillfällen påstått att hon inte läser om sig själv på nätforum. Men jag kan nog lova dyrt och heligt att hon läser här inne i princip varje dag.
Citera
2017-01-31, 18:41
Medlem
Jag blir faktiskt ledsen och beklämd å hennes vägnar. Det blir ju så pinsamt hur hon flaggar för "sina" låtar som ju verkligen borde spelas mer i radio och här och där. Hon har ju faktiskt en låt som är dedikerad till Roberto. Sedan att hon inte har skrivit den själv är ju knepigt. En ARTIST skriver väl gärna eget material?
Det är kanske någon annans fel att inte hennes låtar blir sönderspelade i radio. För något lär det ju bero på. Eller är det för att de låtar jag hittade på Spotify låter som The Pinks? De är väl inte så heta längre. Men Anna har ju hållit liv i "karriären" sedan även de var i ropet, och det är ju en bedrift i sig.
Det är lite som att man vill ge henne en kram och visa medlidande. Hon gör ju bort sig så ordentligt. Men det var ju tydligen någon som blev blockad idag som hade svåra psykiska problem, som även förmodligen satt och onanerade till hennes livesändning. Han hade nog inga nära och kära som kunde hjälpa honom att få vård. Då är det ju bra att hon i "framtiden" ska ha en blogg om psykisk ohälsa så hon kan ge fantastiskt bra råd till alla.
Och det här med 3D-ögonbryn? Vad är det ens? Står de ut som en kepsskärm?
De bryn hon har nu ser ju ut som två ledsna sniglar, men de är tydligen på utväxt som tar ett decennium. Hon har en grym talang på att hissa upp dem till hårfästet, det får man ge henne.
Och jag väntar med spänning på "framtiden" så hon någon gång får ge ut sin kokbok. I och för sig äter jag inte kyckling, så den kanske inte är något för mig.
Jag borde även skaffa mig en meningsfull fritid, det är ju inte sunt att fascineras av den här arma kvinnan.
Citera
2017-02-01, 13:12
Citat:
Ursprungligen postat av Guninger
Jag blir faktiskt ledsen och beklämd å hennes vägnar. Det blir ju så pinsamt hur hon flaggar för "sina" låtar som ju verkligen borde spelas mer i radio och här och där. Hon har ju faktiskt en låt som är dedikerad till Roberto. Sedan att hon inte har skrivit den själv är ju knepigt. En ARTIST skriver väl gärna eget material?
Det är kanske någon annans fel att inte hennes låtar blir sönderspelade i radio. För något lär det ju bero på. Eller är det för att de låtar jag hittade på Spotify låter som The Pinks? De är väl inte så heta längre. Men Anna har ju hållit liv i "karriären" sedan även de var i ropet, och det är ju en bedrift i sig.
Det är lite som att man vill ge henne en kram och visa medlidande. Hon gör ju bort sig så ordentligt. Men det var ju tydligen någon som blev blockad idag som hade svåra psykiska problem, som även förmodligen satt och onanerade till hennes livesändning. Han hade nog inga nära och kära som kunde hjälpa honom att få vård. Då är det ju bra att hon i "framtiden" ska ha en blogg om psykisk ohälsa så hon kan ge fantastiskt bra råd till alla.
Och det här med 3D-ögonbryn? Vad är det ens? Står de ut som en kepsskärm?
De bryn hon har nu ser ju ut som två ledsna sniglar, men de är tydligen på utväxt som tar ett decennium. Hon har en grym talang på att hissa upp dem till hårfästet, det får man ge henne.
Och jag väntar med spänning på "framtiden" så hon någon gång får ge ut sin kokbok. I och för sig äter jag inte kyckling, så den kanske inte är något för mig.
Jag borde även skaffa mig en meningsfull fritid, det är ju inte sunt att fascineras av den här arma kvinnan.

Men åååh, vad gulligt!
Vad heter den låten? Har helt missat Annas kärleksförklaring till Roberto. Hon pratar ju nästan aldrig om sin familj och vad de tycker om varandra.
Finns låten på tuben?

Det här, är tydligen 3D-ögonbryn:
"Den här metoden kallas bl.a. Microblading, Taffy eller 3D ögonbryn. Med ett manuellt verktyg ristas små streck i huden som ska simulera hår. Det är dock fortfarande en kosmetisk tatuering och ej riktiga hårstrån".

http://www.gedinstudio.se/behandling...nbryn-21970385
Citera
2017-02-01, 13:17
Medlem
japanskbruds avatar
hon dyker upp på periscope med jämna mellanrum och lagar mat .. sist gjorde hon potatismos .. och vräkte i strösocker .. såg ut som 1 dl i en femlitersgryta
Måste ändå säga att hon är ovanligt charmig om man jämför med kärringar i hennes ålder annars... ser inte helt kass ut heller .. bara ganska tjock
Citera
2017-02-01, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud
hon dyker upp på periscope med jämna mellanrum och lagar mat .. sist gjorde hon potatismos .. och vräkte i strösocker .. såg ut som 1 dl i en femlitersgryta
Måste ändå säga att hon är ovanligt charmig om man jämför med kärringar i hennes ålder annars... ser inte helt kass ut heller .. bara ganska tjock

Det är antagligen fettman som döljer rynkorna
Citera
2017-02-01, 15:25
Medlem
StAlias avatar
http://annabook.nu

Vem ligger bakom detta virtuella mästerverk?
Citera
2017-02-01, 15:35
Citat:
Ursprungligen postat av japanskbrud

Mos, nu igen?
Du sitter inte och tittar på repriser?

Recept på Annas mos (som jag vet att alla efterfrågar):
Räcker till 5 pers. (om man kommer först och har tur)

3 kg potatis, mjölig sort.
Skalas och delas i småbitar, som får koka i en timme på trasig spis (jävla snickare!)
5 dl vispgrädde, blandat med lika mycket mjölk som värmes en halvtimme i
trasig micro (jävla snickare!)
1 dl strösocker, som är Annas hemliga knep för att förhöja smakupplevelsen.
Stompa moset och lägg i ett halvt kilo smör, salta och peppra.
Häll i gräddmjölksblandningen och kör en kvart med trasig elvisp (jävla snickare!)
Servera på för litet bord, där inte hela familjen Book får plats (Jävla snickare!)
Smaklig spis.
Citera
2017-02-01, 16:47
Medlem
Gårdagens bild på instagram var middagen (såklart) entrecote, klyftpotatis, vitlökssmör OCH bea... Men bean var köpt så ingen åt av den! #hemlagat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in