2022-01-14, 08:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
😕 När man köper ett hus ute på landet så ser man väll till att man har en nyare bil och ev en slit o släng bil..
Nä då prioriterar man en helt ny möbel inredning i gråt/silver, guld/rosa..
Håller med Lena PH som sjunger just nu på radion "Man lär sig så länge man lever" något för fina Herr o Fru att fundera på 😉
Ps: dom kanske ska satsa på en tandemcykel 😂 vilken syn 👀

Anna har sagt att hon älskar att cykla, att hon ska köpa busskort, att hon ska börja tänka på miljön och köra mindre bil.
Men i sedvanlig ordning gör Anna tvärtemot sitt förnuftstänk, det gör hon i princip så fort hon säger något.
Hon älskar sin egentid i bilen, att prata, spegla sig, sjunga, gråta och fota sig.
Den hobbyn vill hon inte avstå ifrån.
Så länge bilen ser hyfsad ut, så är årsmodellen inte viktig.
Kan inte ett cykelbolag sponsra Anna med en tandemcykel?
Citera
2022-01-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Hon älskar sin egentid i bilen, att prata, spegla sig, sjunga, gråta och fota sig.

Med stödhjul?
Citera
2022-01-14, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thud
Fast jag är säker på att hon var med när Magnus hade det också, på 90-talet. Svaret var Ricky Martin och det kunde hon eftersom hon är latina, men hon formulerade inte som en fråga och Magnus blev frustrerad och utbrast "Men snälla!" Möjigen hann tiden gå ut också.

Hon var sig lik och svarade ”Eftersom jag är spanjorska måste jag säga att detta är Ricky Martin” (med spanskt uttal). Magnus stånkande i bakgrunden ”men åh du glömde vad är!!!” Det blev en klassisk blooper till nyårskaramellerna med mera
Citera
2022-01-14, 09:26
Medlem
Thuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon var sig lik och svarade ”Eftersom jag är spanjorska måste jag säga att detta är Ricky Martin” (med spanskt uttal). Magnus stånkande i bakgrunden ”men åh du glömde vad är!!!” Det blev en klassisk blooper till nyårskaramellerna med mera

Aha, det är därför jag minns det så tydligt (typ), sett det flera gånger
Citera
2022-01-14, 09:32
Citat:
Det var visst fd socialdemokratiske utrikesministern Sten Andersson som sa det inte Anna 😂 😂
Nickomyra klippte inte bort irrelevant text så då blev det lite fel.
https://pasteboard.co/KQPzlCt3wDCz.jpg
Tyckte det var lite märkligt, då jag själv inte kunde hitta texten och trodde jag hade klippt bort det när jag lagt upp samma text.
Det är ju inte riktigt Annas stil att skratta bort saker.. Och se humoristiskt på människor hon är arg på. I tonåren bet hon ihop och skrattade mot sig själv och gick hem och grät.
Anna var väl inte den arga typen i tonåren,snarare en timid, tyst och lillgammal tant. Många brukar ju vara hetsigare som yngre, därefter mognar de och lugnar ned sig, för Anna har det blivit tvärtom..
Anna kanske skulle återgå till att suga på tummen igen. För att lugna ned sig och sluta äta.

Sten var ju gråsosse, klart han kunde gå igenom betong.
Anna däremot är en velig person som inte vet någonting om politik, det blev rätt tydligt i början av intervjun. Thore Skogman tänkte hon först på när de pratade om centerns fd partiminister Torbjörn Fälldin, hon hade ingen aning om att fd moderatledaren Gösta Bohman hade avgått och kände inte till att hans efterträdare var svärsonen Carl Bildt. Inte ens namnet kände hon till.
Men det blir väl så om man skippar skolan och skiter i att förkovra sig i andra saker utanför sitt egna Universum.
Alltså kan inte någon tvkanal be Anna och Robetto vara med i något frågesportsprogram..
Eller är det så att Anna faktiskt fått förfrågningar och tackat nej..
Ooops, 🤣🤣 då ber jag om ursäkt, läste inte tillräckligt noga. Även om Anna mycket väl kunde sagt så. Däremot politiksnacket innan, var skumt, med tanke på hennes allmänbildning
Jag erkänner mitt misstag, tack för upplysningen 🤣🤣😅
Citera
2022-01-14, 09:36
Citat:
Anna har sagt att hon älskar att cykla, att hon ska köpa busskort, att hon ska börja tänka på miljön och köra mindre bil.
Men i sedvanlig ordning gör Anna tvärtemot sitt förnuftstänk, det gör hon i princip så fort hon säger något.
En lådcykel vore mer lämpligt. Med regnskydd så klart. Bara för Robocop att trampa sin drottning land och rike runt, eller iallafall mellan la casa, ottocicci och sin bästaste frisör i hela världen
Citera
2022-01-14, 10:10
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sigbratt
Med stödhjul?
Förmodligen säkraste kortet, kanske kombinerat med rejäla massiva gummihjul?
Citera
2022-01-14, 11:41
På tal om Ricky Martin

https://www.youtube.com/watch?v=dJy_ljVfYxA
Citera
2022-01-14, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
På tal om Ricky Martin

https://www.youtube.com/watch?v=dJy_ljVfYxA

Snarare: "Käften går på högvarv och hjärnan är på lunch."
Citera
2022-01-14, 11:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ja, det var under hennes storhetstid..
Bookstavligt talat..
Hon ställde upp mot Tone Bekkestad och Viktor Åkerblom
I KNEW IT

https://www.svd.se/anna-book-i-kandis-jeopardy
Och så här gick det..
http://nickeslilla.blogspot.com/2006/04/tyst.html?m=1
Hahaha, jag kan se det framför mig:

Citat:
Den icke namngivne tävlanden visade inte respekt för de oskrivna Jeopardy!-reglerna som har växt fram under alla år. Man ska inte kommentera varenda jävla kategori. Man ska inte kommentera varenda fråga och på så sätt sinka värdefull tid.
Citat:
Men den tredje tävlanden... Nej, hon uppförde sig inte som man ska i en Jeopardy!-studio. Flera gånger sa jag halvhögt "tyst!", "håll käften!", "stäng igen kakburken!" och "knip!" när hon började flamsa.

Dessutom är frågorna i kändisvarianten löjligt enkla.
Citera
2022-01-14, 11:59
Medlem
Har det kommit fram till vad hon var så himla sjuk i runt jul? Det bara gick över?
Citera
2022-01-14, 12:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipflop84
Har det kommit fram till vad hon var så himla sjuk i runt jul? Det bara gick över?
Det gamla vanliga: ett sjukligt uppmärksamhetsbehov
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in