Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Herregud,
I slutet kommer frågan
-OK då...Vad gör dig arg?
-När jag var 17 hade jag ett rasande humör. Nu blir jag arg vart tionde år. När var jag arg senast, hjälp...Det är väldigt sällan, jag ser alltid det humoristiska i situationer. Människor som är arga på mig, är det aldrig länge, för jag bara skrattar åt dom. Men när jag är arg, är jag farlig, då kan jag gå genom betong.
Det var visst fd socialdemokratiske utrikesministern Sten Andersson som sa det inte Anna 😂 😂
Nickomyra klippte inte bort irrelevant text så då blev det lite fel.
https://pasteboard.co/KQPzlCt3wDCz.jpg
Tyckte det var lite märkligt, då jag själv inte kunde hitta texten och trodde jag hade klippt bort det när jag lagt upp samma text.
Det är ju inte riktigt Annas stil att skratta bort saker.. Och se humoristiskt på människor hon är arg på. I tonåren bet hon ihop och skrattade mot sig själv och gick hem och grät.
Anna var väl inte den arga typen i tonåren,snarare en timid, tyst och lillgammal tant. Många brukar ju vara hetsigare som yngre, därefter mognar de och lugnar ned sig, för Anna har det blivit tvärtom..
Anna kanske skulle återgå till att suga på tummen igen. För att lugna ned sig och sluta äta.
Sten var ju gråsosse, klart han kunde gå igenom betong.
Anna däremot är en velig person som inte vet någonting om politik, det blev rätt tydligt i början av intervjun. Thore Skogman tänkte hon först på när de pratade om centerns fd partiminister Torbjörn Fälldin, hon hade ingen aning om att fd moderatledaren Gösta Bohman hade avgått och kände inte till att hans efterträdare var svärsonen Carl Bildt. Inte ens namnet kände hon till.
Men det blir väl så om man skippar skolan och skiter i att förkovra sig i andra saker utanför sitt egna Universum.
Alltså kan inte någon tvkanal be Anna och Robetto vara med i något frågesportsprogram..
Eller är det så att Anna faktiskt fått förfrågningar och tackat nej..