2022-02-01, 10:51
Medlem
Det var Hampus Hedström som beställde skönsång från Booken till Keyyo, såklart han var ironisk 😅
Googlade; Anna Book Keyyo och hamnade på K:s Twitter
Tweeten säger väl allt 🤭
Citera
2022-02-01, 11:13
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Det var Hampus Hedström som beställde skönsång från Booken till Keyyo, såklart han var ironisk 😅
Tweeten säger väl allt 🤭

Det om träningsprylar från 2015? Oh my…. vad bra att Anna bekräftar sig själv återigen
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2022-02-01 kl. 11:17.
Citera
2022-02-01, 11:18
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Tweeten säger väl allt 🤭
Länka gärna ,eller ta en dump
Citera
2022-02-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Så nu gråter hon ut i Expressen alltså.

Jo, man går verkligen på knäna när man går till frisören varje månad, solar solarium, käkar på krogen varje vecka, åker utomlands två ggr/år. Käkar absurda mängder mat mm

Det är ett riktigt fattigt liv må jag säga.

Dessutom valde hon två års timeout innan pandemin, då funkade det ekonomiskt.
Anna snackar skit och ljuger hela tiden.
Citera
2022-02-01, 11:23
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
https://imgur.com/gallery/SwNv1Vn

Vet inte om det är denna tweet?
Citera
2022-02-01, 12:25
Medlem
nickomyras avatar
Jag förstår inte varför så många fans hyllade henne med att de ville se henne mer i TV igen .. brukar man inte helst vilja se o lyssna på sina favoritartister Live ??
Citera
2022-02-01, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag förstår inte varför så många fans hyllade henne med att de ville se henne mer i TV igen .. brukar man inte helst vilja se o lyssna på sina favoritartister Live ??
Nu har jag inga bevis för detta men jag TROR
a) att flera av hyllningarna skrevs av henne själv eller ”PA:n” Felicia, My, Jeanette och Kin etc.
b) att hon är rädd att uppträda live pga risken att bli häcklad osv. TV är tryggare och ger mer pengar/publicitet än en 50-års fest i Jönköping eller något lokalt fylleslag. Större spelningar än så får hon knappast.

Annas lidande är tillräckligt för att ingen skulle vilja byta med henne men inte tillräckligt för att ha någon riktig tyck-synd-om-faktor med sig. Det blir bara löjligt tillsist (offerkoftan är nopprig och uttänjd vid det här laget) och slutar med att man undrar varför hon inte bara lämnar offentligheten. Den har verkligen inte mycket att erbjuda henne som de flesta skulle kalla ”positivt”.
Senast redigerad av PannaSnook 2022-02-01 kl. 13:38.
Citera
2022-02-01, 13:33
Medlem
Citat:

Anna vänder sig till de som vi som går på livekonserter helst vill slippa. Pinsamma Pia som tror det är 1987 när hon druckit lite för mycket, Amöban Anton som raglar omkring och tror att han är Guds gåva till kvinnan och gör obscena gester, tafsar och frågar om man vill knulla.... De har efter att blivit portade överallt valt att stanna hemma och dricka framför tv:n. Deras krav på underhållning är så låga att de faktiskt blir glada av att se Anna Book vagga omkring och sjunga falskt.
Det finns ingen chans i världen att någon seriös bokar Anna, hon säljer inga biljetter. Hon säljer inget annat än dumma artiklar i skvallerpressen.
Citera
2022-02-01, 13:49
Medlem
Citat:
Länka gärna ,eller ta en dump

https://twitter.com/Keyyos/status/56...B9iaiJOwRsEILQ

Klart att K skrattar bakom Annas rygg och gjort i flera år tydligen iaf sedan 2015 😇
Citera
2022-02-01, 13:55
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon skröt om att hon hade planerat för pandemin. Ingen trodde på henne, men ändå. Den har ändå inte gjort någon skillnad.
Nu påstår hon att hon inte kan arbeta för hon är en kändis. Visa mig den jobbansökan så tror jag på det. Hon är bara lat.

Hon kan inte arbeta för att hon är opålitlig. Hon ställde in en spelning i kyrkan (antagligen oavlönat) för att hon var sjuk samtidigt som hon la ut bilder från att hon var ute och for.

Hon är ett hån mot alla kändisar och influensers.

Att håna att Carola får uppmärksamhet när hon berättar om självmordstankar och linda offerkoftan hårt om sig och själv hota - det är lågt mot alla dom faktiskt kämpar.
Citera
2022-02-01, 13:55
Medlem
Citat:
https://twitter.com/Keyyos/status/56...B9iaiJOwRsEILQ

Klart att K skrattar bakom Annas rygg och gjort i flera år tydligen iaf sedan 2015 😇

Kolla denna 😃
https://twitter.com/Keyyos/status/90...w259Q5Nl4MStdA
Citera
2022-02-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Anna vänder sig till de som vi som går på livekonserter helst vill slippa. Pinsamma Pia som tror det är 1987 när hon druckit lite för mycket, Amöban Anton som raglar omkring och tror att han är Guds gåva till kvinnan och gör obscena gester, tafsar och frågar om man vill knulla.... De har efter att blivit portade överallt valt att stanna hemma och dricka framför tv:n. Deras krav på underhållning är så låga att de faktiskt blir glada av att se Anna Book vagga omkring och sjunga falskt.
Det finns ingen chans i världen att någon seriös bokar Anna, hon säljer inga biljetter. Hon säljer inget annat än dumma artiklar i skvallerpressen.
Det är bara löjligt att hålla på och tjata i Expressen. Ingen bokar Anna, hennes bäst före datum har gått ut för länge sedan.Allt detta om alla DM hon fått har hon skrivit själv med Felicia. Hon fiskar efter jobb och tror att hon skall få det när hon gör reklam för sig själv. Hon verkar vara duktig på att städa och bädda så jobb som lokalvårdare är det jobb hon skall söka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in