2022-01-03, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Nu såg jag reklam på tv4 för Secret Song. Anna sjunger omgiven av alla som är med på Tonys bild på Instagram utom Anis donDemina som sitter i en stol så det är honom hon sjunger för.
Då blir det att vill göra en skiva fast denna gång med Anis. Volvo Duete ala Anna.
Citera
2022-01-03, 20:26
Medlem
cece123s avatar
Anna gick till en kurator efter BL VIP enligt denna intervju från -20, var det då hon satt i korridoren och skrek preach mother preach?
Citat:
Anna Book ”brände slut” på sig själv efter vinsten i ”Biggest loser”.
Schlagerstjärnan berättar hur hon var tvingades ta hjälp av en kurator för att bryta sina mönster.
https://www.expressen.se/noje/melodi...efter-vinsten/
Bara att inse Anna, Anna är ytterst motsägelsefull.
Då hon gång på gång erkänner att hon ljuger för sig själv, sedan ska det slutljugas, för att därefter återgå till ljugandet...
Hon kan ju som sagt aldrig bryta sina
mönster.
Citat:
Eller ska jag kliva av och säga att jag är rädd om mitt liv och vill känna efter vad som är viktigt?
Hon valde det sistnämnda.
– Förödande för ekonomin men fantastiskt för själen. Det är tur att man ändå har varit lite sparsam och att man lärt sig av sina tidigare misstag, säger Anna Book.
Citat:
Hon hamnade i ett tankesätt där hon var rädd att förlora sin plats i rampljuset och hon beskriver hur hon ljög för sig själv.
I stället för att försöka synas så mycket som möjligt har hon och maken Roberto Toledano, 51, köpt hus i Sigtuna efter Stockholm.
Det kan ju låta banalt men jag tröttnade lite på ankdammen, säger Anna Book.
Anna har aldrig varit mitt i smeten, i ankdammen.
Varken genom att bo i förorten Solna eller artistmässigt.
Vet Anna ens vad ordet Ankdamm avser?
Och Anna kämpar med att synas fortfarande, dock ringer hon inte medierna och ber om att få uttala sig lika mycket.
1 Anna lär sig inte av misstag, då de upprepas.
2 Sparsam...
3 En stark orsak till att Anna flyttade var för att undgå okynnes shoppande
4 Anna ter sig både kravundvikande, bekväm och hypokondrisk, blir utbränd så fort hon gör något eller sjuk på annat sätt, på det är hon inte så otroligt efterfrågad.. I allafall inte på de roliga scenerna.
Att kuska runt ensam till småstäder och uppträda på Börges hamburgerpub är inte det Anna drömmer om, då får det vara.
Anna är dessutom för fin för att ta ett riktigt arbete, det står ju 🌟ARTIST🌟i pannan på henne, jööö.
Efter BL VIP gjorde inte Anna mycket, så epitetet "hard working woman" kommer inte att landa hos denna dam. NEVER.
Citera
2022-01-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ramlade!! Hah, hon stod ju stillastående i spåret efter att ha blivit fotad för hundrafemtielfte gången i skidspåret och tippade över i slow-motion, vilket bekräftades av någon i tråden som tydligen var där och såg spektaklet.
Människan åkte inte en meter med sina skidor medan My och hennes kompisar drog iväg i spåret och skrattade åt belätet som fejkade både skadan och att hon åkte skidor. "After ski".. Bah, humbug!!

🤣 ”Tippade över i slow-motion” LOL. Anna gör verkligen allt för att slippa röra sig.. 😂

Synd att hon inte tog tillfället i akt att lära sig åka längskidor när hon var i Åre. Bästa motionen för kropp och knopp, särskilt i trakterna kring Buustamon 😊❤️
Citera
2022-01-03, 22:43
Medlem
drama på gång???

https://postimg.cc/SJVLtkgk
Citera
2022-01-03, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
drama på gång???

Tvåa på bollen .
Ja nu är det tänkt att vi ska spekulera. Här, där hon "inte läser".
Citera
2022-01-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
drama på gång???

Ja nu blir det spännande Tex Jeanette Edling tror jag inte på då det är tveksamt om Tunnan ens ser henne som en ”vän” egentligen. Någon med insyn kanske kan komma med tips på vilken kvarvarande bekant det kan vara.
Citera
2022-01-04, 00:57
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ja nu blir det spännande Tex Jeanette Edling tror jag inte på då det är tveksamt om Tunnan ens ser henne som en ”vän” egentligen. Någon med insyn kanske kan komma med tips på vilken kvarvarande bekant det kan vara.

Vill helst inte spekulera, men kan inte hålla mig 🙂.
Har för mig att många sagt att My slarvar med hygienen. Nu när A återigen poängterar att hon duschat, kanske hon vill distansera sig från det. Vore kul om det fanns samband mellan att A träffar M, och sedan känner behov av att duscha offentligt 😂.
Jag satsar mina 2 öre på att My numera är ghostad.

Edit:
Försökte söka på längdskidor, men hittade inget. Skulle vara så himla roligt om någon gav en hint om eventuell bild där hon faller på skidor.
Senast redigerad av osnuten 2022-01-04 kl. 01:08.
Citera
2022-01-04, 01:07
Medlem
cece123s avatar
Slår mig att Anna har ett blont alterego
Helena Hysen.
2 medelålders, robusta, övermejkade, småarga kvinnor som levt/lever på sina män.
Citera
2022-01-04, 01:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Slår mig att Anna har ett blont alterego
Helena Hysen.
2 medelålders, robusta, övermejkade, småarga kvinnor som levt/lever på sina män.

Haha! Kanske båda har givit upp och trott att allt varit serverat. Anna vid 16, och Helena vet jag inte vid vilken ålder hon träffade Glenn. Men verkar svårt att komma tillbaks till verkligheten efter det.
Citera
2022-01-04, 01:20
Medlem
Liite OT men Annas systerdotter har flyttat in i Norra Tornen tydligen…får anta att Tunnan är grön av avund nu då Felicia har Attefallaren närmast till hands…
Citera
2022-01-04, 07:44
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Liite OT men Annas systerdotter har flyttat in i Norra Tornen tydligen…får anta att Tunnan är grön av avund nu då Felicia har Attefallaren närmast till hands…

Tror inte hon bryr sig på det viset. Hon ser det säkert som orättvist eller att systerdottern har haft tur eller nåt. Systern jobbar ju på en skola som nån slags fritidsledare/resurs så i Annas värld är systern inte värd något då hon inte har något glammigt jobb.

My är i fjällen...är Anna sur för att hon inte bjöds med typ...eller kommer hon någonsin dumpa My?
Citera
2022-01-04, 09:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Var hon inte med i Åre för något år sedan och ramlade och skadade sig i längdskidspåret. Jag menar att 100 kg Anna kan ju inte staka sig fram så fort.
Hon åkte flera meter. Sakta, sakta.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in