Anna gick till en kurator efter BL VIP enligt denna intervju från -20, var det då hon satt i korridoren och skrek preach mother preach?
Citat:
Anna Book ”brände slut” på sig själv efter vinsten i ”Biggest loser”.
Schlagerstjärnan berättar hur hon var tvingades ta hjälp av en kurator för att bryta sina mönster.
https://www.expressen.se/noje/melodi...efter-vinsten/
Bara att inse Anna, Anna är ytterst motsägelsefull.
Då hon gång på gång erkänner att hon ljuger för sig själv, sedan ska det slutljugas, för att därefter återgå till ljugandet...
Hon kan ju som sagt aldrig bryta sina
mönster.
Citat:
Eller ska jag kliva av och säga att jag är rädd om mitt liv och vill känna efter vad som är viktigt?
Hon valde det sistnämnda.
– Förödande för ekonomin men fantastiskt för själen. Det är tur att man ändå har varit lite sparsam och att man lärt sig av sina tidigare misstag, säger Anna Book.
Citat:
Hon hamnade i ett tankesätt där hon var rädd att förlora sin plats i rampljuset och hon beskriver hur hon ljög för sig själv.
I stället för att försöka synas så mycket som möjligt har hon och maken Roberto Toledano, 51, köpt hus i Sigtuna efter Stockholm.
Det kan ju låta banalt men jag tröttnade lite på ankdammen, säger Anna Book.
Anna har aldrig varit mitt i smeten, i ankdammen.
Varken genom att bo i förorten Solna eller artistmässigt.
Vet Anna ens vad ordet Ankdamm avser?
Och Anna kämpar med att synas fortfarande, dock ringer hon inte medierna och ber om att få uttala sig lika mycket.
1 Anna lär sig inte av misstag, då de upprepas.
2 Sparsam...
3 En stark orsak till att Anna flyttade var för att undgå okynnes shoppande
4 Anna ter sig både kravundvikande, bekväm och hypokondrisk, blir utbränd så fort hon gör något eller sjuk på annat sätt, på det är hon inte så otroligt efterfrågad.. I allafall inte på de roliga scenerna.
Att kuska runt ensam till småstäder och uppträda på Börges hamburgerpub är inte det Anna drömmer om, då får det vara.
Anna är dessutom för fin för att ta ett riktigt arbete, det står ju 🌟ARTIST🌟i pannan på henne, jööö.
Efter BL VIP gjorde inte Anna mycket, så epitetet "hard working woman" kommer inte att landa hos denna dam. NEVER.