2021-12-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckelipuck
Tack!
Roligt att hon sitter och skryter om sin rosa smeg-brödrost och smeg-vattenkokare. Hon har ju tidigare visat upp sin kära rosa vattenkokare och sin rosa brödrost i minst en live och sagt att de är från Lidl. 😂😂😂
Drottningen av motsägelser! Ena dagen handlar Tooket på Lidl och hyllar deras produkter OCH hånar de med pengar och bor på Östermalm Medan andra dagen ”skryta” över sina SMEG-maskiner! Tredje dagen gråter hon för att hon vill inte vara kändis. Men likt förbannat ”skryter” hon stort när det vankats s.k kändisfest där hon får dansa och lufta sitt ister inför C-kollegorna Och hur var det nu igen med det där att ”skryta ”???? Var det inte fult att skryta? Vad det inte bättre då att ljuga 🤥? Eller….
Citera
2021-12-29, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Drottningen av motsägelser! Ena dagen handlar Tooket på Lidl och hyllar deras produkter OCH hånar de med pengar och bor på Östermalm Medan andra dagen ”skryta” över sina SMEG-maskiner! Tredje dagen gråter hon för att hon vill inte vara kändis. Men likt förbannat ”skryter” hon stort när det vankats s.k kändisfest där hon får dansa och lufta sitt ister inför C-kollegorna Och hur var det nu igen med det där att ”skryta ”???? Var det inte fult att skryta? Vad det inte bättre då att ljuga 🤥? Eller….

Några av hennes mest fascinerande drag dessa. Känner igen det från vissa andra jag mött med liknande personlighet, som också vill vara ”finare” än sitt ursprung. Ena stunden är man så jordnära, folklig och enkel, nästa är man så ”fin” och förmer att man tex ska visa upp sina köksmaskiner, märkeskläder och fina umgänge.
Mamma Mu ville gärna göra en klassresa men det blev platt fall med artistkarriären och utbildning/bildning har hon som bekant ingen. Nu sitter hon i limbo och vet fortfarande inte vem hon är.
En Smeg-maskin känns som en tröst. Men det är också allt det är. En tunn tröst.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-29 kl. 14:46.
Citera
2021-12-29, 15:27
Medlem
cece123s avatar
Javisst är Annas liv en tragedi, om man kan nästan bara bygga minnen på pepparkakshus och annat ätbart, som Anna gör nu på sitt IG, där hon lägger upp xx bilder på Fetlicias gamla pepparkakshus.
Något Anna aldrig kommer att glömma.

Anna krisar för att hon börjar inse att hon börjar bli gammal och att barnen inte ids vara hemma 24/7 och stötta morsan.
Möjligtvis kommer sonen fortsätta att skylla sin arbetslöshet på sin dom i resten av sitt liv, skippa jobb och därmed tvingas bo hemma av ekonomiska "själ" i resten av sitt liv.
Annas son är ju en kopia av Anna.
Citera
2021-12-29, 16:20
Medlem
osnutens avatar
Tack så mycket Loquita för livevideon!

Jag önskar att youtube hade automatisk textning av svenska videor, så man slipper lyssna.
Annas röst har för mig blivit lika jobbig att lyssna på som Trumps.
Hur står familjen ut? Har de blivit gradvis anpassade? Är det bara jag som är överkänslig?

Inser att jag inte ska lyssna på henne längre. I textform är det OK.
Nyårsutsikterna annars är att jag blir instängd på psyket. Med henne i cellen bredvid förstås.
Hon kommer lyckas äta upp madrassen på sin sida väggen, för att jag ska kunna lyssna på hennes utläggningar

(Jag mår bra. Ingen fara. Men hon är ju helt otrolig. Tyckte dock hon verkade ovanligt lugn denna gång. Inte så mycket svengelska. Annars hade man fått se upp.) 😂
Senast redigerad av osnuten 2021-12-29 kl. 16:27.
Citera
2021-12-29, 17:45
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tack så mycket Loquita för livevideon!

Jag önskar att youtube hade automatisk textning av svenska videor, så man slipper lyssna.
Annas röst har för mig blivit lika jobbig att lyssna på som Trumps.
Hur står familjen ut? Har de blivit gradvis anpassade? Är det bara jag som är överkänslig?

Inser att jag inte ska lyssna på henne längre. I textform är det OK.
Nyårsutsikterna annars är att jag blir instängd på psyket. Med henne i cellen bredvid förstås.
Hon kommer lyckas äta upp madrassen på sin sida väggen, för att jag ska kunna lyssna på hennes utläggningar

(Jag mår bra. Ingen fara. Men hon är ju helt otrolig. Tyckte dock hon verkade ovanligt lugn denna gång. Inte så mycket svengelska. Annars hade man fått se upp.) 😂

Nä helt omöjligt att lyssna på människan 🤮
för mig är de ett mysterium att folk ser hennes låååååånga lives.
Räcker att nån lägger upp här å så kan man kolla två minuter mer står man inte uuuuuuuuuut
Citera
2021-12-29, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Javisst är Annas liv en tragedi, om man kan nästan bara bygga minnen på pepparkakshus och annat ätbart, som Anna gör nu på sitt IG, där hon lägger upp xx bilder på Fetlicias gamla pepparkakshus.
Något Anna aldrig kommer att glömma.

Anna krisar för att hon börjar inse att hon börjar bli gammal och att barnen inte ids vara hemma 24/7 och stötta morsan.
Möjligtvis kommer sonen fortsätta att skylla sin arbetslöshet på sin dom i resten av sitt liv, skippa jobb och därmed tvingas bo hemma av ekonomiska "själ" i resten av sitt liv.
Annas son är ju en kopia av Anna.
Ja så sant
Hoppas nu lilltjejen blir räddad därifrån
Fetlician kanske nä inte en chans
Lillgrabben aldrig
Så tänker jag 😀
Citera
2021-12-29, 18:44
Medlem
Tunnans tantfans är inne på gangstaungens lives och kommenterar Hennes lives har jag börjat vänja mig vid( ), hans är imo dock värre. Hur som, någon kärring frågade honom om han kunde tänka sig att livea med big momma och ja-det kunde han
Nya dimensioner av galenskap att se fram emot!
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-29 kl. 18:49.
Citera
2021-12-29, 18:46
Medlem
Jockemannen75s avatar
Titta just på hennes instastory😱

Nu kladdas det geggamoja i mängder hemma i köket hos Stolledanos igen, all in på socker kan man säga😅🤷🏼‍♂️

Skylla på att det är fint att ge bort, men va fan ge bort typ 2hg när man vevar ihop typ 8kg sockermassa är ju som en piss i havet😂

Man tar det man tycker är gott OCH blandar OCH TRYCKER I SIG😂
Citera
2021-12-29, 19:01
Medlem
Inte undra på att TookAnna har stora problem med sin vikt Jag fick spy när jag såg denna socker-sörja Den enda gång AnnaTook är lycklig är när hon får smaska i sig socker/choklad och mat friterad i någon billig olja!!! Sen är det fritt fram att skylla på Trollen som klipper och klistrar. Distgusting
Citera
2021-12-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Inte undra på att TookAnna har stora problem med sin vikt Jag fick spy när jag såg denna socker-sörja Den enda gång AnnaTook är lycklig är när hon får smaska i sig socker/choklad och mat friterad i någon billig olja!!! Sen är det fritt fram att skylla på Trollen som klipper och klistrar. Distgusting
Vad äckligt med all gegga, dessutom är det farligt att äta sådana mängder socker som Anna gör. Hon måste vara starkt beroende när hon inte bryr sig om följderna av att äta som hon gör.
Citera
2021-12-29, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Byta motor på en begagnad köksmaskin… det är ju en förlustaffär redan innan hon tänkt tanken…
Inte för Anna. Det är inte hon som betalar motorn. Hon tar bara pengarna när maskinen är såld. Den stora förloraren är som vanligt plånboken Fridolf.
Citera
2021-12-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockemannen75
Titta just på hennes instastory😱

Nu kladdas det geggamoja i mängder hemma i köket hos Stolledanos igen, all in på socker kan man säga😅🤷🏼‍♂️

Skylla på att det är fint att ge bort, men va fan ge bort typ 2hg när man vevar ihop typ 8kg sockermassa är ju som en piss i havet😂

Man tar det man tycker är gott OCH blandar OCH TRYCKER I SIG😂

Ser inte gott ut alls. Bara en massa olika sockriga smaker i en enda röra, lite ”flingsalt”(som hon har på allt, förvånande att hon inte klämde i chiliexplosion också) och så GULDGLITTER ovanpå alltihop. Så very Anna liksom

Bäst hon passar sig så inte en porslinskrona till ryker innan nyår…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in