2021-08-31, 18:05
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Dra åt helskotta så arg hon ska vara hela tiden.
Citera
2021-08-31, 18:05
Medlem
Vodka i glaset? Första liven med AB...
Citera
2021-08-31, 18:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Live igen!
Anna hade ätit så lite så lite och berättar om alla dåliga val hon var på väg att göra i mataffären då hon var hungrig men som hon avstod ifrån. I stället åt hon en halv tortillawrap hemma och blev proppmätt av det. Det viktiga med mat är inte kvantiteten utan kvaliteten! säger hon.

Som om en tortillawrap är kvalitet..
Anna borde gå hos en dietist på livstid, som får hamra in goda matvanor hos Anna, sedan borde familjen skramla ihop en basic matlagningskurs till Anna, där hon lär sig laga nyttig mat.
Citera
2021-08-31, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Som om en tortillawrap är kvalitet..
Anna borde gå hos en dietist på livstid, som får hamra in goda matvanor hos Anna, sedan borde familjen skramla ihop en basic matlagningskurs till Anna, där hon lär sig laga nyttig mat.

Glöm inte att andra halvan slank ner ca 32 minuter senare...
Citera
2021-08-31, 18:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Brevet las ut på samtliga inblandades instagram.

En anledning till brytningen var att Anna hade stulit från dem alla. Han som heter Pether la ut en text om det på sin blogg (numera borttagen). Han skrev bl.a. "Tror du att jag sliter som ett as för att DU ska ha råd med mina saker". Anna nämndes inte vid namn, men det var helt uppenbart vem det handlade om. T.ex. hade inlägget rubriken "Timmen är slagen!", och det nämndes att alla vänner råkat ut för samma sak.

Anna skyllde allt på att "hon tappade bort sig själv" pga sin morsas död (som hade hänt flera år tidigare).

+ på det.
Synd bara att Pethers blogg inte finns kvar, vill minnas att han skrev ett inlägg här på FB, minnet kan lura mig dock.
Citera
2021-08-31, 18:26
Medlem
Jösses! det känns som en blandning av en galning och att lyssna på ungarnas spotifylista för 15 år sedan..på hennes Live! Orkade 10 minuter av tjafset, musiken, sången och alla märkliga hyllningarna till henne från kvinnor. Är detta normala kvinnor som hyllar allt hon säger? Om så, då blir jag rädd för framtiden
Citera
2021-08-31, 18:37
Medlem
Jag, jag, jag, liksom, jag och den här älskar jag, liksom och nu ska Vivaldi sjunga Sen drar hon in snor som hon sväljer för att fylla buken. Jag, mig, jag liksom, liksom och så dras det in lite mer snor Göttigött. Jösses! Nu har Tooken förvandlats till operastjärna sooomm KAN ALLT om opera.
Citera
2021-08-31, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Hamnade mitt i liven när hon lyssnade på Pump up the jam. Hon älskade verkligen denna låten sa hon och sjöng med "turn up the jam"... När hon sa att tiden går så fort och att julen är om 11 veckor stängde jag av. Snälla, sluta liva och gå ut på en promenad i solskenet istället så kanske folk slutar håna dig.
Fast de kanske firar jul i november i Märsta?

Men äsch, hon menade ju bastuveckor! Det är 11 bastuveckor till jul. Sluta leta fel.
Citera
2021-08-31, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C81
Efter sista storyn blir jag rädd på riktigt, vilken morsa gör som hon gör om man inte är allvarligt störd😱 tar med sig klubba till en 19 åring🤣 å lägger ut till allmän beskådan.. hade min morsa gjort nåt liknande hade jag sagt upp all kontakt och skickat henne till psyket😆 man vet inte om man ska skratta eller gråta när det gäller hur dysfunktionellt allt verkar vara😫

Efter att ha hört V:s skrik och jämmer när Anna skulle ta bort ett plåster på V kan jag förstå att hon behöver en klubba efter något så traumatiskt som ett blodprov.
Citera
2021-08-31, 19:48
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinbeck
Jösses! det känns som en blandning av en galning och att lyssna på ungarnas spotifylista för 15 år sedan..på hennes Live! Orkade 10 minuter av tjafset, musiken, sången och alla märkliga hyllningarna till henne från kvinnor. Är detta normala kvinnor som hyllar allt hon säger? Om så, då blir jag rädd för framtiden
Ja det är samma i hennes kommentarer på IG. Vilka är dessa kvinnor? Är dom hjärntvättade av Anna? För normalt funtade är dom bevisligen inte.
Citera
2021-08-31, 19:51
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
+ på det.
Synd bara att Pethers blogg inte finns kvar, vill minnas att han skrev ett inlägg här på FB, minnet kan lura mig dock.
I sitt blogginlägg skrev han:
Citat:
Snacket går, o kanske e det du som sopar gatorna snart,, jobben avtar mer o mer. Varöför,, jo din stora mun,,,, stäng den,,,,
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Numera är Anna hemma och sveper med kvasten. Han hade rätt om det där med färre jobb men stänga käften är svårt för Anna med så stora tänder. 😬
Citera
2021-08-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
En klubba, trodde inte inläggen om den sjuka dottern kunde bli mer galna 😂😂😂

Fast egentligen är det skrämmande!
Texten till den bilden var ju också kul ”Vanessa är duktig hos doktorn”.
Man tror ju det handlar om en 3-åring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in