2021-12-23, 13:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad var det för gig?
Välgörenhetsgala för hemlösa. Anna jobbar inte gratis så därför blev hon "sjuk" just den helgen.
Citera
2021-12-23, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Välgörenhetsgala för hemlösa. Anna jobbar inte gratis så därför blev hon "sjuk" just den helgen.
Jag tycker det var oförskämt att fotografera inne på Karolinska och skriva att det var akut bara för att få massa likes och krya på dig för att kunna avboka på söndagen. Sedan var hon i Sigtuna på söndagen och pratade aldrig mer om hur det gick eftersom det inte fanns någon sjukdom. Anna är en lat lögnare och ingen kommer att betala henne för att hon skall sjunga, det finns så många andra artister de kan anlita som både har röst och ett trevligt uppträdande.
Citera
2021-12-23, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag tycker det var oförskämt att fotografera inne på Karolinska och skriva att det var akut bara för att få massa likes och krya på dig för att kunna avboka på söndagen. Sedan var hon i Sigtuna på söndagen och pratade aldrig mer om hur det gick eftersom det inte fanns någon sjukdom. Anna är en lat lögnare och ingen kommer att betala henne för att hon skall sjunga, det finns så många andra artister de kan anlita som både har röst och ett trevligt uppträdande.
Precis som hon så lagom fick "corona" och fick boka av en massa.
Citera
2021-12-23, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Jag tror nog Anna skulle kunna göra come back i mello med rätt låt och bra rådgivare inför giget, alltså hur man skapar bra stämning runt sin person samt bygger upp ett nytt nätverk i artist världen.

Kommer Antoni med flickvän fira julen hemma hos mamma och äta skagenröra och gröt?

Hon kan inte vara helt körd i branschen, hon har trots allt lång och gedigen erfarenhet av inspelnings studior och turne livet.

Med de rätta valen framöver så kanske hon kan bosätta sig på Östermalm när svärfar har trillat av pinnen.

Ingen vill betala för att lyssna på henne(tror rent av hon har fobi för att uppträda om det inte är på TV), hur orkar hon ens sjunga när hon inte kan gå igenom en lågprismarknad utan att stånka som om det vore ett maraton. Sen har hon knappast så jättestor erfarenhet av inspelningar och turnéliv heller. När var hon på turné senast? Hur många har hon deltagit i under åren?

4 fullängdsalbum på 36 år är knappast en imponerande låtskatt, imponerande hur många kassa låtar hon fått spela in genom åren ändå. Bland de värsta var imo den hon deltog i Berts ”alternativa melodifestival”(diskade mellobidrag) med på TV3 1993-undrade nästan om de drev med henne avsiktligt.

En artist måste vårda sitt varumärke. Anna är ingen rockstjärna, hon är schlagerartist och att som sådan sitta och be sina följare dra åt helvete är…låt oss säga jävligt ogenomtänkt. Madonna eller Ozzy hade säkert kommit undan med det, men Anna är inte Madonna. Hennes eventuella publik är en helt annan. Det finns mängder med unga artister som gör bra musik, och äldre som haft vett att vårda sitt varumärke. Men Anna är inte en av dem.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-23 kl. 15:04.
Citera
2021-12-23, 17:07
Medlem
TPLs avatar
Har Anna plastgran igen? Synade bilden på granen noga. Barren sitter på gröna kvistar. 😁
På min gran är kvistarna bruna...
Citera
2021-12-23, 17:25
Medlem
Citat:
Har Anna plastgran igen? Synade bilden på granen noga. Barren sitter på gröna kvistar. 😁

Jag tycker också det ser ut som en konstgjord gran.
Men kanske att smålandsgranen står ute i trädgården? Eller att de har två granar inne?
Citera
2021-12-23, 18:05
Medlem
Citat:

Tänkte detsamma.
Och hur stor smörklumpar lägger hon på janssons frestelsen?!
Citera
2021-12-23, 18:07
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon är helt ute som sångerska. Ytterligare ett medverkande i Melodifestivalen kan hon bara drömma om. De allra flesta som tittar på Mellon vet inte ens vem hon är.

Det är bara 40-plussare och äldre som minns henne och den största delen av den målgruppen vill inte se, eller ännu mindre höra, henne sjunga.

Sanning med modifikation 😁
Kidsen vet vem Anna är, genom att hon är känd som Sveriges mest kända blockare.
Genom att hon ständigt får kränkningsattacker och har så svårt att läsa av sociala situationer.

Det är ju underhållning det med, fast Anna förstår ju inte att hon är ju en vandrande komedi.
Att ungdomarna skrattar åt henne och chockeras över att hon som medelålders tant, inför vissa skulle hon numera kunna tom vara farmor till, beter sig som hon gör.
Anna beter sig inte alltid som förväntas.

Och det har hennes barn fått känna av i skolan via mobbing, tror dessvärre att barnens mobbare fått mer eld på brasan när Anna haft ytterligare gråtattacker i kvällstidningarna, men det förstår ju inte Anna.

För Anna har det varit en mänsklig rättighet att uttala sig inför hela Universum tex att hon nästan dog när ett gummiband fastnade i håret.
Eller att hon har haft sex på Ica Maxis toalett.
Har opererat magen miljarder gånger.
Eller att hon får konstanta utbrott på IG som en fjortistjej, ja hon skriver ju som en fjortis..

För yngre personer är det ju oerhört fascinerande med personer som Anna som de inte har en önskan öht att bli som.
Anna får statuera som ett varnande exempel på hur det kan bli om man skiter i skola och arbete.

Robert Aschberg hade ett avsnitt i hans Diskutabelt program som handlade om avdankade "kändisar" som vägrade se sig som fd,de blev utskrattade.
Vore det idag skulle Anna garanterat bli tillfrågad om att ställa upp i programmet.
Men jag betvivlar att Anna skulle ha det modet som de som de övriga som var med hade.
Citera
2021-12-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Men kanske att smålandsgranen står ute i trädgården? Eller att de har två granar inne?

I går på story hade hon lagt ut en bild på en minigran ute vid ytterdörren och taggat julgransföretaget. Sen en stor hög av grankvistar nedanför trappan och hemmagjord ”grankrans” satt på ytterdörren. Dög inte granen till primadonnan, så de var tvungna att stycka den i mindre bitar? 🤔
Citera
2021-12-23, 18:18
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22

Anna la upp massor av smågranar och prydnadsgrenar på story igår som hon klickat hem från Bensons granar.
Garanterat gratis som tack för Annas stöd.
Citera
2021-12-23, 19:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Lokala pizzerian i Sigtuna stad får jag nog anses vara Sibylla mitt emot Cicciotto. Priserna hos Sibylla är helt normala och pizzorna är även bättre än hos Cicciotto enlig mig och alla jag känner. Har ca: 700 meter till båda ställena.
Läs recensionerna för pizzerian. Betygen har sjunkit senaste månaderna. Anna är inte det stora dragplåstret.
Bästa haket i stan enligt Anna. Hon kanske är van vid flugor i maten. 🤭

"Hela gänget uppskattade pizzorna som var riktigt goda, mindre uppskattat var alla flugorna inne i lokalen. Blev till och med rekommenderad att välja en annan pizza för den med skaldjur skulle locka till sig ännu mer flugor."
Citera
2021-12-23, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
I går på story hade hon lagt ut en bild på en minigran ute vid ytterdörren och taggat julgransföretaget. Sen en stor hög av grankvistar nedanför trappan och hemmagjord ”grankrans” satt på ytterdörren. Dög inte granen till primadonnan, så de var tvungna att stycka den i mindre bitar? 🤔

(Det är jag som fetmarkerat i din text)
Och jag gissar att du har rätt. Granen var inte tillräckligt snygg så de (familjen)/hon har använt delar av granen att göra andra snygga "ernstprojekt"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in